教育王國

標題: 西灣河明我 VS 北角衛理堂 [打印本頁]

作者: cindytaisk    時間: 12-11-20 17:50     標題: 西灣河明我 VS 北角衛理堂

西灣河明我同北角衛理堂邊間會好D呀??
大家可否比D意見?
作者: meloeskie2    時間: 12-11-20 17:58

如果你想小朋友上小學時可以好輕鬆地跟得上, 100%明我
作者: carson_ma    時間: 12-11-21 00:49     標題: 回覆:cindytaisk 的帖子

我Prefer衛理堂,老師較有愛心耐性,寧願出面自己谷,校舍較明我新




作者: LEUNG2858    時間: 12-11-21 11:55

兩間好唔同既學校, 好難去比較邊間好d, 明我出名谷學生, 北角衛理堂出名開心快樂地學習
作者: cindytaisk    時間: 12-11-21 16:16

其實我自己都好矛盾, 好想小朋友可以有一個開心快樂的幼稚園生活, 唔想咁細個就要比壓力佢, 但係又驚佢讀小學時會追得好辛苦喎~~
作者: LEUNG2858    時間: 12-11-21 23:52

回復 cindytaisk 的帖子

咁你可以報一間小朋友讀得又開心,程度又唔會太淺既學校架.....蘇浙...玫幼都唔錯呀....

作者: cindytaisk    時間: 12-11-22 00:33

蘇浙同玫幼我都有報, 不過我估玫幼唔收我囡囡, 而蘇浙就用普通話上堂, 我驚我應付唔到...
作者: carson_ma    時間: 12-11-22 10:01     標題: 回覆:cindytaisk 的帖子

唔會應付唔到,有咁好語境,自然習慣,聽唔明老師會用廣東話補充,我屋企冇同佢講pth, 我仔都返得幾開心,K1現在還未有功課呢




作者: martialartsmum    時間: 12-11-22 10:03

本帖最後由 martialartsmum 於 12-11-22 10:06 編輯

我都覺得玫瑰崗唔會收我囡, 雖然我屬於舊學生。其他囡囡表現得超好,好似練到瀾熟。

Anyway, one of the parents wrote here that True Light Middle School rejected her child but SPK accepted the child instead. I think that must be last year's entrance. So, be patient and wait.

作者: cindytaisk    時間: 12-11-22 13:27

回復 carson_ma 的帖子

咁老師同家長溝通時, 會用廣東話定係普通話嫁?因為自己D普通話麻麻地.

作者: carson_ma    時間: 12-11-22 15:28     標題: 回覆:cindytaisk 的帖子

廣東話




作者: cindytaisk    時間: 12-11-22 18:46

回復 carson_ma 的帖子

ic~~thanks!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5