教育王國
標題: please deleted [打印本頁]
作者: ideeideeidee 時間: 12-11-18 15:46 標題: please deleted
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hamburg 時間: 12-11-18 16:08
培正
作者: ideeideeidee 時間: 12-11-18 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing.2bb 時間: 12-11-18 17:24
培正,一條龍唔駛煩,學生算純品同成績好。
作者: kaitathk 時間: 12-11-18 19:00 標題: 回覆:wing.2bb 的帖子
培正

作者: 2010YL 時間: 12-11-18 19:19
但係培正有成6千幾人報名
作者: jackysophia 時間: 12-11-18 19:40
但創價報名人數亦吾少!收左先諗啦!
作者: 好有問題 時間: 12-11-18 21:45 標題: 回覆:創價vs培正
有offer先啦

作者: ME1227 時間: 12-11-18 23:08
PC for sure
作者: dannyyau302 時間: 12-11-19 00:16 標題: 回覆:創價vs培正
傳統主流PCvs活動教學SK
要長期受訓 vs要長期玩樂

作者: dannyyau302 時間: 12-11-19 00:18 標題: 回覆:創價vs培正
大家選校都遺忘了,幼稚園入讀者是子女。可否兩者都收的時候,問一下他們最愛那一所才作定律

作者: LittleButter 時間: 12-11-19 00:45
PC for sure
作者: ohdearcarol 時間: 12-11-19 00:59
兩間完全唔同既野, 好難比較...你要求係咩?
作者: hayley_leung 時間: 12-11-19 07:05 標題: 回覆:創價vs培正
我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,好似放羊咁
我又有兩個親戚讀培正,話真係幾好

作者: 細姨姨 時間: 12-11-19 08:41 標題: 回覆:創價vs培正
培正都未開始in?收左先諗。唔好比咁多煩惱自己

作者: ideeideeidee 時間: 12-11-19 10:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mares 時間: 12-11-19 10:31 標題: 引用:我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,
原帖由 hayley_leung 於 12-11-19 發表
我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,好似放羊咁我又有兩個親戚讀培正,話真係幾好
...
放羊? 是太寬鬆的意思?

作者: cclemon2009 時間: 12-11-19 10:50 標題: 引用:有offer先啦
+
原帖由 好有問題 於 12-11-18 發表
有offer先啦
不能同意更多

作者: cclemon2009 時間: 12-11-19 11:02 標題: 回覆:創價vs培正
呢兩間是非常熱門同受歡迎的幼兒園,可能廿幾三十個小朋友楝一位,。除非樓主兩間都識人介紹入讀,否則要兩間同時取得offer是非常困難。若樓主有幸同時獲得offer,那即證明妳的小朋友能力好高同家庭背景很好,我相信妳的小朋友在任何一間幼兒園就讀也能勝任,不用煩惱!

作者: fwan1213 時間: 12-11-19 11:11 標題: 回覆:cclemon2009 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: breadbb 時間: 12-11-19 11:19
cclemon2009 發表於 12-11-19 10:50 
不能同意更多
其實講真...真係..有左offer先考慮啦~
太多太多學校...點能比較咁多..
當然..如果真係到時有2間好唔錯o既offer..我地一定會比意見~
作者: 2PGirls 時間: 12-11-19 11:28
對我黎講,兩間都咁難入
作者: jackal 時間: 12-11-19 11:59
一條龍=必收???
小學升中又收幾多...有朋友話喇叭收鬼65%,我諗培正都係咁上下?是否?
作者: ilj 時間: 12-11-19 12:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: michelle2307 時間: 12-11-19 12:49
hayley_leung 發表於 12-11-19 07:05 
我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,好似放羊咁我又有兩個親戚讀培正,話真係幾好
...
好似放羊咁?
the teachers do not take care of the kids?
作者: ashleycece 時間: 12-11-19 13:01 標題: 回覆:cclemon2009 的帖子
中肯

作者: ideeideeidee 時間: 12-11-20 02:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wishwong 時間: 12-11-20 10:53
培正睇唔睇家庭背景既呢?
作者: babychinglok 時間: 12-11-22 11:48
培正冇學卷呢,都唔知IN唔IN 好,但又想試下,第一PART 喊就即棄
作者: gracelai427 時間: 12-11-22 13:47
wishwong 發表於 12-11-20 10:53 
培正睇唔睇家庭背景既呢?
我都想知!
作者: alovea 時間: 12-11-22 13:54 標題: 回覆:dannyyau302 的帖子
當然培正!

作者: angie_mama 時間: 12-11-22 14:33 標題: 引用:Quote:wishwong+發表於+12-11-20+10:53+培
原帖由 gracelai427 於 12-11-22 發表
我都想知!
不太睇家庭背景,主要睇有冇兄弟姊妹或父母讀過,宗教都睇。

作者: airyaoi 時間: 12-11-22 15:31
jackal 發表於 12-11-19 11:59 
一條龍=必收???
小學升中又收幾多...有朋友話喇叭收鬼65%,我諗培正都係咁上下?是否?
...
聽講考到全級120名以內就可以升培中。
作者: airyaoi 時間: 12-11-22 15:32
babychinglok 發表於 12-11-22 11:48 
培正冇學卷呢,都唔知IN唔IN 好,但又想試下,第一PART 喊就即棄
培正無學券, 培中現時大約三千蚊一個月。
作者: ideeideeidee 時間: 12-11-22 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |