教育王國

標題: please deleted [打印本頁]

作者: ideeideeidee    時間: 12-11-18 15:46     標題: please deleted

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hamburg    時間: 12-11-18 16:08

培正
作者: ideeideeidee    時間: 12-11-18 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wing.2bb    時間: 12-11-18 17:24

培正,一條龍唔駛煩,學生算純品同成績好。
作者: kaitathk    時間: 12-11-18 19:00     標題: 回覆:wing.2bb 的帖子

培正




作者: 2010YL    時間: 12-11-18 19:19

但係培正有成6千幾人報名
作者: jackysophia    時間: 12-11-18 19:40

但創價報名人數亦吾少!收左先諗啦!
作者: 好有問題    時間: 12-11-18 21:45     標題: 回覆:創價vs培正

有offer先啦




作者: ME1227    時間: 12-11-18 23:08

PC for sure
作者: dannyyau302    時間: 12-11-19 00:16     標題: 回覆:創價vs培正

傳統主流PCvs活動教學SK
要長期受訓 vs要長期玩樂




作者: dannyyau302    時間: 12-11-19 00:18     標題: 回覆:創價vs培正

大家選校都遺忘了,幼稚園入讀者是子女。可否兩者都收的時候,問一下他們最愛那一所才作定律




作者: LittleButter    時間: 12-11-19 00:45

PC for sure
作者: ohdearcarol    時間: 12-11-19 00:59

兩間完全唔同既野, 好難比較...你要求係咩?
作者: hayley_leung    時間: 12-11-19 07:05     標題: 回覆:創價vs培正

我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,好似放羊咁我又有兩個親戚讀培正,話真係幾好




作者: 細姨姨    時間: 12-11-19 08:41     標題: 回覆:創價vs培正

培正都未開始in?收左先諗。唔好比咁多煩惱自己




作者: ideeideeidee    時間: 12-11-19 10:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mares    時間: 12-11-19 10:31     標題: 引用:我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,

原帖由 hayley_leung 於 12-11-19 發表
我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,好似放羊咁我又有兩個親戚讀培正,話真係幾好



  ...
放羊? 是太寬鬆的意思?




作者: cclemon2009    時間: 12-11-19 10:50     標題: 引用:有offer先啦 +

原帖由 好有問題 於 12-11-18 發表
有offer先啦
不能同意更多




作者: cclemon2009    時間: 12-11-19 11:02     標題: 回覆:創價vs培正

呢兩間是非常熱門同受歡迎的幼兒園,可能廿幾三十個小朋友楝一位,。除非樓主兩間都識人介紹入讀,否則要兩間同時取得offer是非常困難。若樓主有幸同時獲得offer,那即證明妳的小朋友能力好高同家庭背景很好,我相信妳的小朋友在任何一間幼兒園就讀也能勝任,不用煩惱!




作者: fwan1213    時間: 12-11-19 11:11     標題: 回覆:cclemon2009 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: breadbb    時間: 12-11-19 11:19

cclemon2009 發表於 12-11-19 10:50
不能同意更多
其實講真...真係..有左offer先考慮啦~
太多太多學校...點能比較咁多..
當然..如果真係到時有2間好唔錯o既offer..我地一定會比意見~


作者: 2PGirls    時間: 12-11-19 11:28

對我黎講,兩間都咁難入
作者: jackal    時間: 12-11-19 11:59

一條龍=必收???
小學升中又收幾多...有朋友話喇叭收鬼65%,我諗培正都係咁上下?是否?

作者: ilj    時間: 12-11-19 12:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: michelle2307    時間: 12-11-19 12:49

hayley_leung 發表於 12-11-19 07:05
我有個朋友佢個女讀咗創價之後話佢得個名,好似放羊咁我又有兩個親戚讀培正,話真係幾好



  ...

好似放羊咁?

the teachers do not take care of the kids?

作者: ashleycece    時間: 12-11-19 13:01     標題: 回覆:cclemon2009 的帖子

中肯




作者: ideeideeidee    時間: 12-11-20 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wishwong    時間: 12-11-20 10:53

培正睇唔睇家庭背景既呢?
作者: babychinglok    時間: 12-11-22 11:48

培正冇學卷呢,都唔知IN唔IN 好,但又想試下,第一PART 喊就即棄
作者: gracelai427    時間: 12-11-22 13:47

wishwong 發表於 12-11-20 10:53
培正睇唔睇家庭背景既呢?

我都想知!
作者: alovea    時間: 12-11-22 13:54     標題: 回覆:dannyyau302 的帖子

當然培正!




作者: angie_mama    時間: 12-11-22 14:33     標題: 引用:Quote:wishwong+發表於+12-11-20+10:53+培

原帖由 gracelai427 於 12-11-22 發表
我都想知!
不太睇家庭背景,主要睇有冇兄弟姊妹或父母讀過,宗教都睇。




作者: airyaoi    時間: 12-11-22 15:31

jackal 發表於 12-11-19 11:59
一條龍=必收???
小學升中又收幾多...有朋友話喇叭收鬼65%,我諗培正都係咁上下?是否?
...
聽講考到全級120名以內就可以升培中。
作者: airyaoi    時間: 12-11-22 15:32

babychinglok 發表於 12-11-22 11:48
培正冇學卷呢,都唔知IN唔IN 好,但又想試下,第一PART 喊就即棄
培正無學券, 培中現時大約三千蚊一個月。
作者: ideeideeidee    時間: 12-11-22 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5