教育王國
標題: 奧運明我 offer [打印本頁]
作者: kuangld326 時間: 12-11-17 04:21 標題: 奧運明我 offer
有無人收到奧運明我的offer呀?有無人知佢地K1收幾多人呀?
作者: keemic77 時間: 12-11-17 07:02 標題: 回覆:奧運明我 offer
Am offer

作者: minmin82 時間: 12-11-17 10:42
AM OFFER~~~
作者: 馬莎夫人 時間: 12-11-17 10:46 標題: 回覆:奧運明我 offer
AM offer too. 你地會讀嗎?

作者: Miumiulab 時間: 12-11-17 11:39
waiting list 
作者: keemic77 時間: 12-11-17 11:41 標題: 引用:AM+offer+too.+你地會讀嗎?
+
原帖由 馬莎夫人 於 12-11-17 發表
AM offer too. 你地會讀嗎?
應該會

作者: teresa060 時間: 12-11-17 14:58
收到啦,話入選,星期一交留位費...
作者: keemic77 時間: 12-11-17 16:58 標題: 引用:AM+OFFER~~~
原帖由 minmin82 於 12-11-17 發表
AM OFFER~~~
你囡囡會讀番而家個間就係會轉過來讀呀?

作者: scorpy 時間: 12-11-17 17:33 標題: 回覆:kuangld326 的帖子
PM OFFER

作者: minmin82 時間: 12-11-19 10:09
keemic77 發表於 12-11-17 16:58 
你囡囡會讀番而家個間就係會轉過來讀呀?
而家n 唔直升呀~冇交留位~
明我都應該唔交留位嚕~~interview 完後~感覺都係一般
作者: keemic77 時間: 12-11-19 10:20
本帖最後由 keemic77 於 12-11-19 10:20 編輯
minmin82 發表於 12-11-19 10:09 
而家n 唔直升呀~冇交留位~
明我都應該唔交留位嚕~~interview 完後~感覺都係一般
...
暫時你有無其他offer ar?
作者: kuangld326 時間: 12-11-19 10:28
今朝幫阿囝去註冊,發現好多迦南同學都收左,下年又可以一齊讀K1啦
作者: shayrer85 時間: 12-11-19 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jcatcat 時間: 12-11-19 11:38
我個女都係迦南轉過嚟架~
作者: josephinekaka 時間: 12-11-19 12:03
我都收到PM offer,考慮緊
作者: shayrer85 時間: 12-11-19 12:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miumiulab 時間: 12-11-19 13:15 標題: 引用:今朝幫阿囝去註冊,發現好多迦南同學都收左
原帖由 kuangld326 於 12-11-19 發表
點解要轉校?迦南不好嗎?

作者: minmin82 時間: 12-11-19 16:52
keemic77 發表於 12-11-19 10:20 
暫時你有無其他offer ar?
有~~荔枝角仁愛堂
作者: kuangld326 時間: 12-11-19 23:30
我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年無學券,唔係打死唔走
作者: teresa060 時間: 12-11-20 03:31
回復 josephinekaka 的帖子
你有無報漢文師範幼稚園啊?明我我都報左pm...今日去交留位費...
作者: jcatcat 時間: 12-11-20 09:04 標題: 引用:我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年
原帖由 kuangld326 於 12-11-19 發表
我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年無學券,唔係打死唔走
其實我個女返迦南都好開心,同埋迦南校舍環境都好啲,但係冇學券嘅話真係好重皮,唔走唔得...

作者: shayrer85 時間: 12-11-20 09:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: josephinekaka 時間: 12-11-21 11:33
回復 teresa060 的帖子
冇報呀,其實主要考幾間心水學校,不過pm班的話會揀番而家N班學校直升,所以應該放棄明我了.
作者: teresa060 時間: 12-11-21 12:40
回復 josephinekaka 的帖子
好似明我都直升啊..我交左留位費...讀K1 pm
作者: carolcky 時間: 12-11-22 01:19 標題: 回覆:奧運明我 offer
唔知大家知唔知兩間學費差幾多?

作者: scorpy 時間: 12-11-22 02:15 標題: 回覆:kuangld326 的帖子
請問有無人有am offer但唔讀?

作者: shayrer85 時間: 12-11-22 08:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shayrer85 時間: 12-11-22 08:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minmin82 時間: 12-11-22 14:19
scorpy 發表於 12-11-22 02:15 
請問有無人有am offer但唔讀?
我同朋友都放棄左AM OFFER ~
作者: keemic77 時間: 12-11-22 16:03 標題: 引用:Quote:scorpy+發表於+12-11-22+02:15+請問
原帖由 minmin82 於 12-11-22 發表
我同朋友都放棄左AM OFFER ~
你同朋友最終讀邊間呀
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |