教育王國

標題: 奧運明我 offer [打印本頁]

作者: kuangld326    時間: 12-11-17 04:21     標題: 奧運明我 offer

有無人收到奧運明我的offer呀?有無人知佢地K1收幾多人呀?
作者: keemic77    時間: 12-11-17 07:02     標題: 回覆:奧運明我 offer

Am offer




作者: minmin82    時間: 12-11-17 10:42

AM OFFER~~~
作者: 馬莎夫人    時間: 12-11-17 10:46     標題: 回覆:奧運明我 offer

AM offer too. 你地會讀嗎?




作者: Miumiulab    時間: 12-11-17 11:39

waiting list
作者: keemic77    時間: 12-11-17 11:41     標題: 引用:AM+offer+too.+你地會讀嗎? +

原帖由 馬莎夫人 於 12-11-17 發表
AM offer too. 你地會讀嗎?
應該會




作者: teresa060    時間: 12-11-17 14:58

收到啦,話入選,星期一交留位費...
作者: keemic77    時間: 12-11-17 16:58     標題: 引用:AM+OFFER~~~

原帖由 minmin82 於 12-11-17 發表
AM OFFER~~~
你囡囡會讀番而家個間就係會轉過來讀呀?




作者: scorpy    時間: 12-11-17 17:33     標題: 回覆:kuangld326 的帖子

PM OFFER




作者: minmin82    時間: 12-11-19 10:09

keemic77 發表於 12-11-17 16:58
你囡囡會讀番而家個間就係會轉過來讀呀?

而家n 唔直升呀~冇交留位~
明我都應該唔交留位嚕~~interview 完後~感覺都係一般

作者: keemic77    時間: 12-11-19 10:20

本帖最後由 keemic77 於 12-11-19 10:20 編輯
minmin82 發表於 12-11-19 10:09
而家n 唔直升呀~冇交留位~
明我都應該唔交留位嚕~~interview 完後~感覺都係一般
...

暫時你有無其他offer ar?
作者: kuangld326    時間: 12-11-19 10:28

今朝幫阿囝去註冊,發現好多迦南同學都收左,下年又可以一齊讀K1啦
作者: shayrer85    時間: 12-11-19 10:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jcatcat    時間: 12-11-19 11:38

我個女都係迦南轉過嚟架~
作者: josephinekaka    時間: 12-11-19 12:03

我都收到PM offer,考慮緊
作者: shayrer85    時間: 12-11-19 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miumiulab    時間: 12-11-19 13:15     標題: 引用:今朝幫阿囝去註冊,發現好多迦南同學都收左

原帖由 kuangld326 於 12-11-19 發表
點解要轉校?迦南不好嗎?




作者: minmin82    時間: 12-11-19 16:52

keemic77 發表於 12-11-19 10:20
暫時你有無其他offer ar?

有~~荔枝角仁愛堂
作者: kuangld326    時間: 12-11-19 23:30

我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年無學券,唔係打死唔走
作者: teresa060    時間: 12-11-20 03:31

回復 josephinekaka 的帖子

你有無報漢文師範幼稚園啊?明我我都報左pm...今日去交留位費...
作者: jcatcat    時間: 12-11-20 09:04     標題: 引用:我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年

原帖由 kuangld326 於 12-11-19 發表
我囝讀得好開心,老公都話迦南好,衰在下年無學券,唔係打死唔走
其實我個女返迦南都好開心,同埋迦南校舍環境都好啲,但係冇學券嘅話真係好重皮,唔走唔得...




作者: shayrer85    時間: 12-11-20 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: josephinekaka    時間: 12-11-21 11:33

回復 teresa060 的帖子

冇報呀,其實主要考幾間心水學校,不過pm班的話會揀番而家N班學校直升,所以應該放棄明我了.
作者: teresa060    時間: 12-11-21 12:40

回復 josephinekaka 的帖子

好似明我都直升啊..我交左留位費...讀K1 pm

作者: carolcky    時間: 12-11-22 01:19     標題: 回覆:奧運明我 offer

唔知大家知唔知兩間學費差幾多?




作者: scorpy    時間: 12-11-22 02:15     標題: 回覆:kuangld326 的帖子

請問有無人有am offer但唔讀?




作者: shayrer85    時間: 12-11-22 08:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shayrer85    時間: 12-11-22 08:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minmin82    時間: 12-11-22 14:19

scorpy 發表於 12-11-22 02:15
請問有無人有am offer但唔讀?

我同朋友都放棄左AM OFFER ~
作者: keemic77    時間: 12-11-22 16:03     標題: 引用:Quote:scorpy+發表於+12-11-22+02:15+請問

原帖由 minmin82 於 12-11-22 發表
我同朋友都放棄左AM OFFER ~
你同朋友最終讀邊間呀








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5