教育王國

標題: 培正交表吾洗跟時間??? [打印本頁]

作者: suki9876    時間: 12-11-14 15:30     標題: 培正交表吾洗跟時間???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beamsboybaby    時間: 12-11-14 15:49

我都想知,因為明早有事,下午先交得吾得?
作者: frogmaggie    時間: 12-11-14 15:52     標題: 回覆:suki9876 的帖子

我都留意到,有唔同顏色既from我自己係綠色交表時間係1:45-3:00,我交表時2:45到啦!  但我見幾多人交既係黃色from,我仲係到諗會唔會人地報K2呢!




作者: suki9876    時間: 12-11-14 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cani09    時間: 12-11-14 23:54

真的可以嗎??
作者: ltangm    時間: 12-11-15 00:37

早交應可以,但遲交好似有啲危喎?叫人幫你交啦.........可托人代交的。
作者: elysion    時間: 12-11-15 07:47     標題: 回覆:培正交表吾洗跟時間???

昨天已留過話聽到有個老師叫校工(負責釘文件)只話收兩隻色表,博唔博就自己諗,不過我遲左成一個鐘交就無問題。




作者: Chickee    時間: 12-11-15 10:03

我估前後slot都OK既, 但早/遲一日, 我估就不會收了。
作者: cattz288    時間: 12-11-15 11:29

我估分兩日上下晝咁喇, 太早同太遲都唔收!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5