教育王國

標題: 留位費開支票一問 [打印本頁]

作者: Cathy1121    時間: 12-11-6 21:55     標題: 留位費開支票一問

大家好,我想問留位費支開550元,學校話會退返票比家長在開學時,這樣學校是不是不會兌票直至確認入學呢?謝謝!
作者: M.C.123    時間: 12-11-6 22:21     標題: 回覆:Cathy1121 的帖子

應該唔係,全部會先過數,如果讀,到時在學費內減回,如果唔讀的話留位費都照收




作者: kufubaby    時間: 12-11-6 22:27

一般留位費理解是已付出的$. 學校說的開學時退票給你, 是學校另開支票給你嗎? 然後再一筆過收取全數的學費(按月)?
每間學校做法不同, 你還是問清楚學校好, 免得誤會.
作者: Cathy1121    時間: 12-11-7 22:55

多謝你們的意見!
作者: kevinleemita    時間: 12-11-7 23:07

我都唔明間間半日都收660...係尼間先收550....優惠價..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5