教育王國

標題: 九龍城迦南幼稚園,請給意見... [打印本頁]

作者: 涼媽媽    時間: 12-11-3 01:37     標題: 九龍城迦南幼稚園,請給意見...

今日in 完,老師明示bb會收..但我見環境好似太細,比屋村學校重要細咁,學費同其他分校一樣?這間派位和老師好嘛?
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-3 20:00

upupupupupupupup
作者: bearwhat    時間: 12-11-3 20:15

我交表時都覺得佢細...又OLD...校門又係停車場...排排下...掉頭走...
好似一樣學費...好5低
作者: Toffee888    時間: 12-11-3 21:01     標題: 引用:今日in+完,老師明示bb會收..但我見環境好似

原帖由 涼媽媽 於 12-11-03 發表
今日in 完,老師明示bb會收..但我見環境好似太細,比屋村學校重要細咁,學費同其他分校一樣?這間派位和老師好 ...
我in 總校,好ok




作者: baby_tigger    時間: 12-11-3 21:07     標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

九龍城嗰間係正校




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-3 22:38

baby_tigger 發表於 12-11-3 21:07
九龍城嗰間係正校

正校唔正校,請問有乜分別?
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-3 22:40

Toffee888 發表於 12-11-3 21:01
我in 總校,好ok

那間係總校?有N班要12月先有得報~我只報了九龍和九龍塘窩打老道...昨日in了九龍城~
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-3 22:41

bearwhat 發表於 12-11-3 20:15
我交表時都覺得佢細...又OLD...校門又係停車場...排排下...掉頭走...
好似一樣學費...好5低 ...

我睇過網上有一些資料~這間好似學費會比其他平....
作者: chanwendy    時間: 12-11-4 00:04

學費係間間唔同的, 九龍城應該平過九龍塘, 租都平好多啦.
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-4 11:14

chanwendy 發表於 12-11-4 00:04
學費係間間唔同的, 九龍城應該平過九龍塘, 租都平好多啦.

thanks ,your tips.
作者: MissMusic    時間: 12-11-4 22:43

本帖最後由 MissMusic 於 12-11-4 22:48 編輯

回復 涼媽媽 的帖子

依家有學券時, 學費都係比九龍塘果邊平的。

同埋, 學校剛於暑假大裝修,
地方係細, 外表是舊, 但內裏是正常一般幼稚園佈置
裝修完後, 新左好多架喇!

其實佢個校舍(外表) 真係嚇退好多人,
泊晌學校大閘內果架車真係唔知想點
可能無人認領果架車, 而學校又無權干涉。
而學校二樓那老人院是否已業的呢?

但因為這是迦南正校, 是發源地,
所以我估校董會很想保留它,
可是下年取消學券的話,
要比全費真係令人卻步。

我諗若迦南可以粉飾一下學校外牆
甚至用埋2樓/打通, 令學校更寬敞,
先有機會吸引多D學生來。


作者: 濼晴    時間: 12-11-4 23:25     標題: 回覆:baby_tigger 的帖子

加南 九龍道金巴倫只係正校




作者: 濼晴    時間: 12-11-4 23:27     標題: 回覆:涼媽媽 的帖子

窩打老道不錯 但k1 only全日班 學費5650




作者: iso123321    時間: 12-11-5 04:13

本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 22:49 編輯

可以上校網看看,九龍塘金巴倫道是總校,九龍城是正校,正如MissMusic所說九龍城是迦南發源地,其實校舍(外表)真係好重要嗎?我個人認為不要單一只注重外表,是要睇埋課程,師資,品德...

九龍城迦南老師流失率絕對唔高,老師對學校有歸屬感,師資不錯,懂得幫學生解決問題,呢d係經驗得來,迦南自設教材,例如:認字卡,歌集...課程不錯,學生品德方面,根據我湊返放學觀察,學生有禮貌,開心,clever..所以家長可以放心把小朋友交給她們照顧!




作者: MissMusic    時間: 12-11-5 07:01     標題: 回覆:iso123321 的帖子

本帖最後由 MissMusic 於 12-11-5 07:17 編輯

未入讀前,學校外表真係幾重要架! 家長靠甚麼來選擇學校? 未入讀唔知好唔好架嘛!咪靠口碑和外表囉! 九龍塘果邊口碑做得好好,取消學券對佢地影響應該不大,但九龍城校少人讀,無乜人談及,d 人就唯有靠外表, 仲要取消埋學券, 真係會多一重考慮架!

哩個亦係你當初揀深水埗區那又大又靚的學校的原因! 我都淨 D 過左去讀架喇!

但入左迦南讀就知道一切是ok 的!所以你的轉校經歷真係一個好好的參考,話比人知內在美比外在美重要!





作者: bagilada    時間: 12-11-5 10:43

iso123321 發表於 12-11-5 04:13
我小朋友係從一間在深水埗區幼稚園轉過來(唔開名),之前就係被這間(深水埗區)幼稚園的校吸引,面試日老師貴賓式款待家長,有跑步場,藍球場,攀石埸,種植埸(其實有那麼多設備,用得幾多?),仲有學卷,地區算係高尚住宅區,係未好吸引?

你講又一村嗎? 依家亞仔讀緊金巴倫道總校N班...唔轉得過?
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-5 11:05     標題: 引用:+本帖最後由+MissMusic+於+12-11-4+22:48+

原帖由 MissMusic 於 12-11-04 發表
本帖最後由 MissMusic 於 12-11-4 22:48 編輯

回復 涼媽媽 的帖子
如果埋2樓就好




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-5 11:05     標題: 引用:窩打老道不錯+但k1+only全日班+學費5650 +

原帖由 濼晴 於 12-11-04 發表
窩打老道不錯 但k1 only全日班 學費5650
好貴呀




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-5 11:08     標題: 引用:+本帖最後由+iso123321+於+12-11-5+04:39+

原帖由 iso123321 於 12-11-05 發表
本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 04:39 編輯

可以上校網看看,九龍塘金巴倫道是總校,九龍城是正校,正如M ...
多謝你意見,因為無乜九龍城迦南家長分享!你小朋友現在讀緊嘛?




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-5 11:11     標題: 引用:+本帖最後由+MissMusic+於+12-11-5+07:17+

原帖由 MissMusic 於 12-11-05 發表
本帖最後由 MissMusic 於 12-11-5 07:17 編輯

未入讀前,學校外表真係幾重要架! 家長靠甚麼來選擇學校 ...
沒有知道老師點,為有較外表。如果家長有小朋友讀過分享就知道內在。內在比較重要!




作者: iso123321    時間: 12-11-5 11:36

本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 22:53 編輯

bagilada可以問問學校了解

家長可以在返放學觀察了解,便知道了!其實您們時間許可可以實地觀察您們心儀的學校,會更加了解呢!

而且九龍城是小班教學,老師照顧到!

讀了九龍城迦南之感受到它的優點,其實一直以來我好少在此發言,不過見到有家長詢問,而且學位越來越緊張,以過來人親身說經歷,作少少的幫忙吧!



作者: GCG    時間: 12-11-5 12:32

回復 iso123321 的帖子

似乎迦南除了k3要轉下午班外, 普遍家長對佢評價不錯而且來得平均, 唔似得有D學校,  一部份家長贊到上天有一D踩到地低泥唔知邊個至真
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-5 13:06     標題: 引用:+本帖最後由+iso123321+於+12-11-5+11:41+

原帖由 iso123321 於 12-11-05 發表
本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 11:41 編輯

bagilada可以問問學校了解
多謝你意見,我第一個bb,身邊無乜同年的小朋友!所以多謝晒!




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-5 13:08     標題: 引用:回復+iso123321+的帖子 似乎迦南除了k3要

原帖由 GCG 於 12-11-05 發表
回復 iso123321 的帖子

似乎迦南除了k3要轉下午班外, 普遍家長對佢評價不錯而且來得平均, 唔似得有D學校,  ...
對,聽了,感覺中肯!不是一味說好或不好!多謝各位!




作者: VANLUEN    時間: 12-11-16 13:17

iso123321 發表於 12-11-5 11:36
bagilada可以問問學校了解

家長可以在返放學觀察了解,便知道了!其實您們時間許可可以實地觀察您們心儀的學 ...
可否再講多啲呀~?例如:學校的教學方式 / 雙語or粵語 / 有沒有外籍老師 /一班約多少個學生?Thank you
作者: baby_tigger    時間: 12-11-16 13:37     標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

想問幾時會有通知?




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-16 19:51

我今日心急打了去學校問~他們說個星期前會把信寄出~我想即星期六或星期一會收到呢~希望good news~
作者: iso123321    時間: 12-11-17 02:30

本帖最後由 iso123321 於 12-11-19 03:08 編輯

VANLUEN,學校有2位女外籍老師及普通話老師,每班有2位班主位,上午有3班,班裡人數都在16-20個內

學習∕教學方式及活動
以故事教學法為主流貫穿整個課程,輔以主題研習高廣度教學,培養多思考主動探索精神。配合靈活多變的操作式教材教授數理概念及自理技能。多元化教學活動誘發幼兒對周遭事物的好奇心求知慾和解難能力,鼓勵創意和思考。

學習評估
推行全年持續性學習評估,配合兒童行為觀察記錄、學習歷程檔案等,透過觀察,記錄和分析為幼兒作全面性評估。

詳細可以上教育局網看看 http://www.chsc.hk/kindergarten/

我欣賞學校每月有詳細的學習評估報告給家長,好似成績表,叙述小朋友在校的學習及教學進度,可以使家長了解清楚,幫助小朋友改善!

其他家長可以再補充,謝謝


作者: VANLUEN    時間: 12-11-17 08:07

iso123321 發表於 12-11-17 02:30
VANLUEN,學校有2位女外籍老師及普通話老師,我那班有2位班主位,班裡人數本身有16個學生,加了我小朋友,變成17 ...
唔該哂~!多謝你嘅回覆,非常感激

作者: 涼媽媽    時間: 12-11-17 12:08

iso123321 發表於 12-11-17 02:30
VANLUEN,學校有2位女外籍老師及普通話老師,我那班有2位班主位,班裡人數本身有16個學生,加了我小朋友,變成17 ...

好期待信箱的信,快些有答案....
作者: cclemon2009    時間: 12-11-17 13:22     標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

没有學卷,如果鍾情迦南只有金巴倫道果間才值得讀。
在沒有學卷下,其實有更多更好的選擇




作者: PekkleKong    時間: 12-11-17 16:09     標題: 回覆:baby_tigger 的帖子

今日收到信嗌   waiting list




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-18 00:02

PekkleKong 發表於 12-11-17 16:09
今日收到信嗌   waiting list

請問你幾號in,我今日都收唔到.唯有等星期一...
作者: himuimui    時間: 12-11-18 20:40     標題: 引用:没有學卷,如果鍾情迦南只有金巴倫道果間才

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cclemon2009    時間: 12-11-18 23:03     標題: 引用:Quote:原帖由+cclemon2009+於+12-11-17+發

原帖由 himuimui 於 12-11-18 發表
Why? I know all Cannan has the same teaching guide and similar studying materials.
在無學卷下,只論九龍塘,學校名氣未夠KV, SC, KM, York, 甚至SN也可能高過佢,考直資小學冇優勢。




作者: cclemon2009    時間: 12-11-18 23:08     標題: 引用:Quote:原帖由+cclemon2009+於+12-11-17+發

原帖由 himuimui 於 12-11-18 發表
Why? I know all Cannan has the same teaching guide and similar studying materials.
金巴倫那間無論資源和空間也大勝九龍城那間。當然名氣上金巴倫可高啲。




作者: himuimui    時間: 12-11-19 09:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanwendy    時間: 12-11-19 10:45

如果小學收生只睇幼稚園名氣而非學生表現, 則此小學不讀也罷了.  迦南的課程對考好多直資私校都應付得到,
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-19 16:33

今日收到offer了
作者: cclemon2009    時間: 12-11-19 16:46     標題: 引用:如果小學收生只睇幼稚園名氣而非學生表現,+

原帖由 chanwendy 於 12-11-19 發表
如果小學收生只睇幼稚園名氣而非學生表現, 則此小學不讀也罷了.  迦南的課程對考好多直資私校都應付得到, ...
兩個小朋友差不多表現,一間係kv一間係cannan,學校會偏向邊間呢? 更重點係cannan已無學卷,如果SC, KV or KM同cannan都收妳小朋友,妳會揀cannan? 坦白講,我唔會




作者: cclemon2009    時間: 12-11-19 16:48     標題: 引用:學校名氣未夠KV,+SC,+KM,+York,+甚至SN也可

原帖由 himuimui 於 12-11-19 發表
學校名氣未夠KV, SC, KM, York, 甚至SN也可能高過佢,考直資小學冇優勢。

haha, my son studies in KLN To ...
Only based on 無學卷下計




作者: ecmami    時間: 12-11-19 17:28     標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

其實迦南課程唔錯,但論呢間環境,如有學券,一定會讀,但冇學券就好難說服自己接受。其實迦南可以好似啟思咁,某些分校保留學券,咁吸引力大好多。




作者: chanwendy    時間: 12-11-20 11:37

cclemon2009 發表於 12-11-19 16:46
兩個小朋友差不多表現,一間係kv一間係cannan,學校會偏向邊間呢? 更重點係cannan已無學卷,如果SC, KV or ...

我鍾意迦南並不因為佢係有學卷還是冇學卷, 而係佢的平均.  雖然我細仔係享有尾班車學卷, 但就算佢係今年先 n1, 明年即使冇學卷, 我仍會選擇迦南.  所以我當年冇出去考任何 k1, 一心一意等直升.
作者: 涼媽媽    時間: 12-11-20 11:59

chanwendy 發表於 12-11-20 11:37
我鍾意迦南並不因為佢係有學卷還是冇學卷, 而係佢的平均.  雖然我細仔係享有尾班車學卷, 但就算佢係今年先 ...

請問你在那間?
作者: chanwendy    時間: 12-11-20 14:38

涼媽媽 發表於 12-11-20 11:59
請問你在那間?

九龍塘
作者: cclemon2009    時間: 12-11-20 15:27     標題: 引用:Quote:涼媽媽+發表於+12-11-20+11:59+請問

原帖由 chanwendy 於 12-11-20 發表
九龍塘
我一向都說如果要讀迦南,首選一定係金巴倫道那間




作者: cyberz    時間: 12-11-20 15:47     標題: 回覆:cclemon2009 的帖子

如果你是睇名氣而不知仔女需要咁就難揾。 sc 同根德 唔係個個細路都讀到, 而且係唔係讀左一定讀到名小學又唔一定。 我寧願揀學費中間又適合到小孩讀, 當然如果佢合適sc,  多多錢都比佢讀。 不過每個人撰擇唔同, 無話邊個岩邊個錯。

但我覺得而家教育好失敗, 咁細過就不斷強迫, 無晒我地以前開心童年




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-21 13:25

回復 cyberz 的帖子

我非常之認同~現在沒童年了~不像我們天真~
作者: ryuurakai_ghost    時間: 12-11-21 14:31     標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

請問金巴侖道正校有學卷嗎?





作者: chanwendy    時間: 12-11-21 15:00

ryuurakai_ghost 發表於 12-11-21 14:31
請問金巴侖道正校有學卷嗎?

迦南係全線退出學卷的.
作者: ryuurakai_ghost    時間: 12-11-21 15:11     標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...

chanwendy
Thank you for your information!
如果宜家無學卷,學費大約幾多呀?




作者: cyberz    時間: 12-11-21 15:16     標題: 回覆:ryuurakai_ghost 的帖子

大約3350 連雜費




作者: 涼媽媽    時間: 12-11-22 16:04     標題: 回覆:ryuurakai_ghost 的帖子

每—所不同的








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5