教育王國
標題: 九龍城迦南幼稚園,請給意見... [打印本頁]
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-3 01:37 標題: 九龍城迦南幼稚園,請給意見...
今日in 完,老師明示bb會收..但我見環境好似太細,比屋村學校重要細咁,學費同其他分校一樣?這間派位和老師好嘛?
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-3 20:00
upupupupupupupup
作者: bearwhat 時間: 12-11-3 20:15
我交表時都覺得佢細...又OLD...校門又係停車場...排排下...掉頭走...
好似一樣學費...好5低
作者: Toffee888 時間: 12-11-3 21:01 標題: 引用:今日in+完,老師明示bb會收..但我見環境好似
原帖由 涼媽媽 於 12-11-03 發表
今日in 完,老師明示bb會收..但我見環境好似太細,比屋村學校重要細咁,學費同其他分校一樣?這間派位和老師好 ...
我in 總校,好ok

作者: baby_tigger 時間: 12-11-3 21:07 標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...
九龍城嗰間係正校

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-3 22:38
baby_tigger 發表於 12-11-3 21:07 
九龍城嗰間係正校
正校唔正校,請問有乜分別?
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-3 22:40
Toffee888 發表於 12-11-3 21:01 
我in 總校,好ok
那間係總校?有N班要12月先有得報~我只報了九龍和九龍塘窩打老道...昨日in了九龍城~
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-3 22:41
bearwhat 發表於 12-11-3 20:15 
我交表時都覺得佢細...又OLD...校門又係停車場...排排下...掉頭走...
好似一樣學費...好5低 ...
我睇過網上有一些資料~這間好似學費會比其他平....
作者: chanwendy 時間: 12-11-4 00:04
學費係間間唔同的, 九龍城應該平過九龍塘, 租都平好多啦.
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-4 11:14
chanwendy 發表於 12-11-4 00:04 
學費係間間唔同的, 九龍城應該平過九龍塘, 租都平好多啦.
thanks ,your tips.
作者: MissMusic 時間: 12-11-4 22:43
本帖最後由 MissMusic 於 12-11-4 22:48 編輯
回復 涼媽媽 的帖子
依家有學券時, 學費都係比九龍塘果邊平的。
同埋, 學校剛於暑假大裝修,
地方係細, 外表是舊, 但內裏是正常一般幼稚園佈置
裝修完後, 新左好多架喇!
其實佢個校舍(外表) 真係嚇退好多人,
泊晌學校大閘內果架車真係唔知想點
可能無人認領果架車, 而學校又無權干涉。
而學校二樓那老人院是否已業的呢?
但因為這是迦南正校, 是發源地,
所以我估校董會很想保留它,
可是下年取消學券的話,
要比全費真係令人卻步。
我諗若迦南可以粉飾一下學校外牆
甚至用埋2樓/打通, 令學校更寬敞,
先有機會吸引多D學生來。
作者: 濼晴 時間: 12-11-4 23:25 標題: 回覆:baby_tigger 的帖子
加南 九龍道金巴倫只係正校

作者: 濼晴 時間: 12-11-4 23:27 標題: 回覆:涼媽媽 的帖子
窩打老道不錯 但k1 only全日班 學費5650

作者: iso123321 時間: 12-11-5 04:13
本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 22:49 編輯
可以上校網看看,九龍塘金巴倫道是總校,九龍城是正校,正如MissMusic所說九龍城是迦南發源地,其實校舍(外表)真係好重要嗎?我個人認為不要單一只注重外表,是要睇埋課程,師資,品德...
九龍城迦南老師流失率絕對唔高,老師對學校有歸屬感,師資不錯,懂得幫學生解決問題,呢d係經驗得來,迦南自設教材,例如:認字卡,歌集...課程不錯,學生品德方面,根據我湊返放學觀察,學生有禮貌,開心,clever..所以家長可以放心把小朋友交給她們照顧!
作者: MissMusic 時間: 12-11-5 07:01 標題: 回覆:iso123321 的帖子
本帖最後由 MissMusic 於 12-11-5 07:17 編輯
未入讀前,學校外表真係幾重要架! 家長靠甚麼來選擇學校? 未入讀唔知好唔好架嘛!咪靠口碑和外表囉! 九龍塘果邊口碑做得好好,取消學券對佢地影響應該不大,但九龍城校少人讀,無乜人談及,d 人就唯有靠外表, 仲要取消埋學券, 真係會多一重考慮架!
哩個亦係你當初揀深水埗區那又大又靚的學校的原因!
我都淨 D 過左去讀架喇!
但入左迦南讀就知道一切是ok 的!所以你的轉校經歷真係一個好好的參考,話比人知內在美比外在美重要!

作者: bagilada 時間: 12-11-5 10:43
iso123321 發表於 12-11-5 04:13 
我小朋友係從一間在深水埗區幼稚園轉過來(唔開名),之前就係被這間(深水埗區)幼稚園的校吸引,面試日老師貴賓式款待家長,有跑步場,藍球場,攀石埸,種植埸(其實有那麼多設備,用得幾多?),仲有學卷,地區算係高尚住宅區,係未好吸引?
你講又一村嗎? 依家亞仔讀緊金巴倫道總校N班...唔轉得過?
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-5 11:05 標題: 引用:+本帖最後由+MissMusic+於+12-11-4+22:48+
原帖由 MissMusic 於 12-11-04 發表
本帖最後由 MissMusic 於 12-11-4 22:48 編輯
回復 涼媽媽 的帖子
如果埋2樓就好

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-5 11:05 標題: 引用:窩打老道不錯+但k1+only全日班+學費5650
+
原帖由 濼晴 於 12-11-04 發表
窩打老道不錯 但k1 only全日班 學費5650
好貴呀

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-5 11:08 標題: 引用:+本帖最後由+iso123321+於+12-11-5+04:39+
原帖由 iso123321 於 12-11-05 發表
本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 04:39 編輯
可以上校網看看,九龍塘金巴倫道是總校,九龍城是正校,正如M ...
多謝你意見,因為無乜九龍城迦南家長分享!你小朋友現在讀緊嘛?

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-5 11:11 標題: 引用:+本帖最後由+MissMusic+於+12-11-5+07:17+
原帖由 MissMusic 於 12-11-05 發表
本帖最後由 MissMusic 於 12-11-5 07:17 編輯
未入讀前,學校外表真係幾重要架! 家長靠甚麼來選擇學校 ...
沒有知道老師點,為有較外表。如果家長有小朋友讀過分享就知道內在。內在比較重要!

作者: iso123321 時間: 12-11-5 11:36
本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 22:53 編輯
bagilada可以問問學校了解
家長可以在返放學觀察了解,便知道了!其實您們時間許可可以實地觀察您們心儀的學校,會更加了解呢!
而且九龍城是小班教學,老師照顧到!
讀了九龍城迦南之感受到它的優點,其實一直以來我好少在此發言,不過見到有家長詢問,而且學位越來越緊張,以過來人親身說經歷,作少少的幫忙吧!
作者: GCG 時間: 12-11-5 12:32
回復 iso123321 的帖子
似乎迦南除了k3要轉下午班外, 普遍家長對佢評價不錯而且來得平均, 唔似得有D學校, 一部份家長贊到上天有一D踩到地低泥唔知邊個至真
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-5 13:06 標題: 引用:+本帖最後由+iso123321+於+12-11-5+11:41+
原帖由 iso123321 於 12-11-05 發表
本帖最後由 iso123321 於 12-11-5 11:41 編輯
bagilada可以問問學校了解
多謝你意見,我第一個bb,身邊無乜同年的小朋友!所以多謝晒!

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-5 13:08 標題: 引用:回復+iso123321+的帖子
似乎迦南除了k3要
原帖由 GCG 於 12-11-05 發表
回復 iso123321 的帖子
似乎迦南除了k3要轉下午班外, 普遍家長對佢評價不錯而且來得平均, 唔似得有D學校, ...
對,聽了,感覺中肯!不是一味說好或不好!多謝各位!

作者: VANLUEN 時間: 12-11-16 13:17
iso123321 發表於 12-11-5 11:36 
bagilada可以問問學校了解
家長可以在返放學觀察了解,便知道了!其實您們時間許可可以實地觀察您們心儀的學 ...
可否再講多啲呀~?例如:學校的教學方式 / 雙語or粵語 / 有沒有外籍老師 /一班約多少個學生?Thank you
作者: baby_tigger 時間: 12-11-16 13:37 標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...
想問幾時會有通知?

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-16 19:51
我今日心急打了去學校問~他們說個星期前會把信寄出~我想即星期六或星期一會收到呢~希望good news~
作者: iso123321 時間: 12-11-17 02:30
本帖最後由 iso123321 於 12-11-19 03:08 編輯
VANLUEN,學校有2位女外籍老師及普通話老師,每班有2位班主位,上午有3班,班裡人數都在16-20個內
學習∕教學方式及活動
以故事教學法為主流貫穿整個課程,輔以主題研習高廣度教學,培養多思考主動探索精神。配合靈活多變的操作式教材教授數理概念及自理技能。多元化教學活動誘發幼兒對周遭事物的好奇心求知慾和解難能力,鼓勵創意和思考。
學習評估
推行全年持續性學習評估,配合兒童行為觀察記錄、學習歷程檔案等,透過觀察,記錄和分析為幼兒作全面性評估。
詳細可以上教育局網看看
http://www.chsc.hk/kindergarten/
我欣賞學校每月有詳細的學習評估報告給家長,好似成績表
,叙述小朋友在校的學習及教學進度,可以使家長了解清楚,幫助小朋友改善!
其他家長可以再補充,謝謝
作者: VANLUEN 時間: 12-11-17 08:07
iso123321 發表於 12-11-17 02:30 
VANLUEN,學校有2位女外籍老師及普通話老師,我那班有2位班主位,班裡人數本身有16個學生,加了我小朋友,變成17 ...
唔該哂~!多謝你嘅回覆,非常感激
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-17 12:08
iso123321 發表於 12-11-17 02:30 
VANLUEN,學校有2位女外籍老師及普通話老師,我那班有2位班主位,班裡人數本身有16個學生,加了我小朋友,變成17 ...
好期待信箱的信,快些有答案....
作者: cclemon2009 時間: 12-11-17 13:22 標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...
没有學卷,如果鍾情迦南只有金巴倫道果間才值得讀。
在沒有學卷下,其實有更多更好的選擇

作者: PekkleKong 時間: 12-11-17 16:09 標題: 回覆:baby_tigger 的帖子
今日收到信嗌 waiting list

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-18 00:02
PekkleKong 發表於 12-11-17 16:09 
今日收到信嗌 waiting list
請問你幾號in,我今日都收唔到.唯有等星期一...
作者: himuimui 時間: 12-11-18 20:40 標題: 引用:没有學卷,如果鍾情迦南只有金巴倫道果間才
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cclemon2009 時間: 12-11-18 23:03 標題: 引用:Quote:原帖由+cclemon2009+於+12-11-17+發
原帖由 himuimui 於 12-11-18 發表
Why? I know all Cannan has the same teaching guide and similar studying materials.
在無學卷下,只論九龍塘,學校名氣未夠KV, SC, KM, York, 甚至SN也可能高過佢,考直資小學冇優勢。

作者: cclemon2009 時間: 12-11-18 23:08 標題: 引用:Quote:原帖由+cclemon2009+於+12-11-17+發
原帖由 himuimui 於 12-11-18 發表
Why? I know all Cannan has the same teaching guide and similar studying materials.
金巴倫那間無論資源和空間也大勝九龍城那間。當然名氣上金巴倫可高啲。

作者: himuimui 時間: 12-11-19 09:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanwendy 時間: 12-11-19 10:45
如果小學收生只睇幼稚園名氣而非學生表現, 則此小學不讀也罷了. 迦南的課程對考好多直資私校都應付得到,
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-19 16:33
今日收到offer了
作者: cclemon2009 時間: 12-11-19 16:46 標題: 引用:如果小學收生只睇幼稚園名氣而非學生表現,+
原帖由 chanwendy 於 12-11-19 發表
如果小學收生只睇幼稚園名氣而非學生表現, 則此小學不讀也罷了. 迦南的課程對考好多直資私校都應付得到, ...
兩個小朋友差不多表現,一間係kv一間係cannan,學校會偏向邊間呢? 更重點係cannan已無學卷,如果SC, KV or KM同cannan都收妳小朋友,妳會揀cannan? 坦白講,我唔會

作者: cclemon2009 時間: 12-11-19 16:48 標題: 引用:學校名氣未夠KV,+SC,+KM,+York,+甚至SN也可
原帖由 himuimui 於 12-11-19 發表
學校名氣未夠KV, SC, KM, York, 甚至SN也可能高過佢,考直資小學冇優勢。
haha, my son studies in KLN To ...
Only based on 無學卷下計

作者: ecmami 時間: 12-11-19 17:28 標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...
其實迦南課程唔錯,但論呢間環境,如有學券,一定會讀,但冇學券就好難說服自己接受。其實迦南可以好似啟思咁,某些分校保留學券,咁吸引力大好多。

作者: chanwendy 時間: 12-11-20 11:37
cclemon2009 發表於 12-11-19 16:46 
兩個小朋友差不多表現,一間係kv一間係cannan,學校會偏向邊間呢? 更重點係cannan已無學卷,如果SC, KV or ...
我鍾意迦南並不因為佢係有學卷還是冇學卷, 而係佢的平均. 雖然我細仔係享有尾班車學卷, 但就算佢係今年先 n1, 明年即使冇學卷, 我仍會選擇迦南. 所以我當年冇出去考任何 k1, 一心一意等直升.
作者: 涼媽媽 時間: 12-11-20 11:59
chanwendy 發表於 12-11-20 11:37 
我鍾意迦南並不因為佢係有學卷還是冇學卷, 而係佢的平均. 雖然我細仔係享有尾班車學卷, 但就算佢係今年先 ...
請問你在那間?
作者: chanwendy 時間: 12-11-20 14:38
涼媽媽 發表於 12-11-20 11:59 
請問你在那間?
九龍塘
作者: cclemon2009 時間: 12-11-20 15:27 標題: 引用:Quote:涼媽媽+發表於+12-11-20+11:59+請問
原帖由 chanwendy 於 12-11-20 發表
九龍塘
我一向都說如果要讀迦南,首選一定係金巴倫道那間

作者: cyberz 時間: 12-11-20 15:47 標題: 回覆:cclemon2009 的帖子
如果你是睇名氣而不知仔女需要咁就難揾。 sc 同根德 唔係個個細路都讀到, 而且係唔係讀左一定讀到名小學又唔一定。 我寧願揀學費中間又適合到小孩讀, 當然如果佢合適sc, 多多錢都比佢讀。 不過每個人撰擇唔同, 無話邊個岩邊個錯。
但我覺得而家教育好失敗, 咁細過就不斷強迫, 無晒我地以前開心童年

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-21 13:25
回復 cyberz 的帖子
我非常之認同~現在沒童年了~不像我們天真~
作者: ryuurakai_ghost 時間: 12-11-21 14:31 標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...
請問金巴侖道正校有學卷嗎?
冫

作者: chanwendy 時間: 12-11-21 15:00
ryuurakai_ghost 發表於 12-11-21 14:31 
請問金巴侖道正校有學卷嗎?
冫
迦南係全線退出學卷的.
作者: ryuurakai_ghost 時間: 12-11-21 15:11 標題: 回覆:九龍城迦南幼稚園,請給意見...
chanwendy
Thank you for your information!
如果宜家無學卷,學費大約幾多呀?

作者: cyberz 時間: 12-11-21 15:16 標題: 回覆:ryuurakai_ghost 的帖子
大約3350 連雜費

作者: 涼媽媽 時間: 12-11-22 16:04 標題: 回覆:ryuurakai_ghost 的帖子
每—所不同的
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |