教育王國
標題: 小朋友唔願入面試室, 點搞? [打印本頁]
作者: myhappybb 時間: 12-11-1 16:13 標題: 小朋友唔願入面試室, 點搞?
上星期帶個仔去一個MOCK INTERVIEW, 入到去四個老師坐四個CORNER位, 每個老師面前有一張枱和兩張CHAIRS, 我個仔一入去就發晒爛JA, 唔肯埋去坐, 又大喊, 我抱佢出去TUM下佢, 再入番去, 佢終於肯坐, 但就乜都唔肯做, 又話唔要.......點搞?
作者: ScarlettShannon 時間: 12-11-1 16:36 標題: 回覆:小朋友唔願入面試室, 點搞?
冇in 過一間幼稚園係4個老師坐係度等一個小朋友,咁小朋友梗係驚啦!通常只有2個老師,然後由家長陪小朋友一起入去。mock interview mock 邊間呀,睇得奶粉廣告多⋯excellent 非常好!

作者: myhappybb 時間: 12-11-1 16:38
唔係四個老師等一個小朋友, 係四個老師分別坐四個CORNER位, 每個老師接見一個小朋友和一個家長, 我個仔一入到去, 可能知道個模式係INTERVIEW, 所以唔肯入去..........唔知點搞...
個MOCK係D PG搞的......
作者: breadbb 時間: 12-11-1 16:43
事先同佢講定..話今日帶佢去一間新o既學校玩..老師會比好多野你玩架..媽媽都想玩..比定心理準備佢囉~唔好咩都唔講就帶佢行去一個佢唔識o既人度...佢會驚囉~ 講左唔=唔驚..但好小小~同埋都要睇小朋友狀態而家..今日group in時老師要我座開..我仔喊左一陣..所以入房時行去老師度佢度有d後退..係我話媽媽陪住你..佢先ok!!!
作者: ScarlettShannon 時間: 12-11-1 17:01 標題: 回覆:小朋友唔願入面試室, 點搞?
Soc.. 第一次係驚D,多幾次就慣,所以要報多幾間當熱身,小朋友會越in 越好,不用擔心,當然要心理輔導一下。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |