教育王國
標題: 有冇小朋友讀過靈糧堂PN? [打印本頁]
作者: winpuf 時間: 12-10-31 19:15 標題: 有冇小朋友讀過靈糧堂PN?
有冇小朋友讀過香港區靈糧堂PN?好唔好?情度深唔深?係唔係可以直升幼稚園呀?請比D意見啦,唔該!

作者: vnghk0001 時間: 12-10-31 20:47 標題: 回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?
舊年先係第一年辦,仲記得係好遲先接受申請,唔知最後有幾多人報讀呢?

作者: olivianwan 時間: 12-11-1 00:10
點解我係佢地嘅網頁搵唔到pn嘅申請資料?
作者: bbrmb 時間: 12-11-1 08:36 標題: 回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?
pn只有全日班。

作者: csr 時間: 12-11-1 10:37 標題: 回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?
請問學校係邊度?

作者: winpuf 時間: 12-11-1 12:11 標題: 回覆:csr 的帖子
係天后,但佢好似返PG咁,一星期返3天每日個半仲,好小時間,同好小英文教!決定唔報啦!

作者: csr 時間: 12-11-1 17:29
winpuf 發表於 12-11-1 12:11 
係天后,但佢好似返PG咁,一星期返3天每日個半仲,好小時間,同好小英文教!決定唔報啦!
...
謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |