教育王國

標題: 有冇小朋友讀過靈糧堂PN? [打印本頁]

作者: winpuf    時間: 12-10-31 19:15     標題: 有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

有冇小朋友讀過香港區靈糧堂PN?好唔好?情度深唔深?係唔係可以直升幼稚園呀?請比D意見啦,唔該!




作者: vnghk0001    時間: 12-10-31 20:47     標題: 回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

舊年先係第一年辦,仲記得係好遲先接受申請,唔知最後有幾多人報讀呢?




作者: olivianwan    時間: 12-11-1 00:10

點解我係佢地嘅網頁搵唔到pn嘅申請資料?
作者: bbrmb    時間: 12-11-1 08:36     標題: 回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

pn只有全日班。




作者: csr    時間: 12-11-1 10:37     標題: 回覆:有冇小朋友讀過靈糧堂PN?

請問學校係邊度?




作者: winpuf    時間: 12-11-1 12:11     標題: 回覆:csr 的帖子

係天后,但佢好似返PG咁,一星期返3天每日個半仲,好小時間,同好小英文教!決定唔報啦!




作者: csr    時間: 12-11-1 17:29

winpuf 發表於 12-11-1 12:11
係天后,但佢好似返PG咁,一星期返3天每日個半仲,好小時間,同好小英文教!決定唔報啦!



  ...
謝謝!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5