教育王國
標題: 九龍塘窩打老道基督教中心幼稚園OK唔OK ? [打印本頁]
作者: maykwanet 時間: 12-10-30 17:51 標題: 九龍塘窩打老道基督教中心幼稚園OK唔OK ?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 濼晴 時間: 12-10-30 17:59 標題: 回覆:maykwanet 的帖子
我路過 見到佢地老師唔太差 小朋友都開心上學 佢地月尾只寄通知 17/11 interview

作者: yaubenny 時間: 12-10-30 18:28
回復 濼晴 的帖子
我都幫阿囡報左,但冇消息。你係幾號收到interview信嫁?
作者: bonbon1220 時間: 12-10-31 10:45
我之前收到回信 , 話interview時間會再通知的 , 應該冇咁快 ! 同埋我印象中係12月16號面試 , 今晚返去睇下先 !
作者: 外星人媽咪 時間: 12-10-31 10:57 標題: 引用:+本帖最後由+maykwanet+於+12-10-30+17:53+
原帖由 maykwanet 於 12-10-30 發表
本帖最後由 maykwanet 於 12-10-30 17:53 編輯
如題, 有無媽媽知道 ?
收到11月17上午10點!啱先打返學校問嘢都好有禮貌!

作者: WhiteDiamond 時間: 12-10-31 16:02
回復 外星人媽咪 的帖子
請問是大b嗎?.....THANKS
作者: 外星人媽咪 時間: 12-10-31 16:52 標題: 回覆:WhiteDiamond 的帖子
7月B!

作者: 濼晴 時間: 12-10-31 18:56 標題: 回覆:yaubenny 的帖子
我昨日收到信 見k1 17/11見

作者: edpdtsh402 時間: 12-10-31 19:12
仔仔係去年係度讀N1 - 非常好...不用擔心
作者: mammyleung 時間: 12-10-31 19:50 標題: 回覆:九龍塘窩打老道基督教中心幼稚園OK唔OK ?
請問大家講收到信面試是k班嗎?

作者: kenchu1122 時間: 12-10-31 22:20
我女女係十二月細B,有機會收細B嗎?
作者: bonbon1220 時間: 12-11-1 12:37
係 , 佢地係講緊k1 ! N班下年1月先面試
作者: wiskylo 時間: 12-11-1 17:46
之前話過N班1月19日面試依家唔知會不會推遲
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |