教育王國

標題: 協和, 德貞幼稚園, 邊間好D? [打印本頁]

作者: Irislailai    時間: 12-10-30 13:51     標題: 協和, 德貞幼稚園, 邊間好D?

協和, 德貞幼稚園, 邊間好D?
作者: melody.auko    時間: 12-10-31 17:20

協和係唔係每星期一堂英文呀?

作者: meishue1103    時間: 12-11-1 13:37

我都想知好唔好,剛收到offer 上午班
作者: Irislailai    時間: 12-11-1 18:27     標題: 回覆:meishue1103 的帖子

我都收到,上午班!








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5