教育王國
標題: 請問收到德福幼稚園面試信未呀?? [打印本頁]
作者: sweetsugarapple 時間: 12-10-22 16:19 標題: 請問收到德福幼稚園面試信未呀??
請問收到德福幼稚園面試信未呀??
作者: marshmallowbon 時間: 12-10-22 17:33
我未收到呀,唔知同最尾嗰日先交FORM有無關係
作者: yanyantsui 時間: 12-10-22 21:06 標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀
我交表報n 班果陣已定左interview日子, 收信只係通知當日嘅面試時間, n 班係3/11 in , 但我仲未收到信。

作者: sweetsugarapple 時間: 12-10-24 11:53
我係寄架..希望快D收到啦
作者: crystal894 時間: 12-10-24 22:17 標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀
問過話今個星期尾至下星期頭會收到信!

作者: szekicheng 時間: 12-10-25 16:56
請問你地bb係幾大? 係咪就快2歲先報n班?
作者: sweetsugarapple 時間: 12-10-26 12:24
回復 crystal894 的帖子
thank you 唔該晒
作者: crystal894 時間: 12-10-27 00:53
My boy 21 months! 1/2011 baby~
作者: lovely_wing1123 時間: 12-10-30 13:41
我昨天收到信了, 下午兩點, IN上午N班。但我個囡係細B(2011年11月出世), 好擔心IN唔到。
作者: cloudwingwing 時間: 12-10-30 13:45
收到, 可惜係下午時間 in, 我小朋友正正呢個時間午睡緊

作者: PJ 時間: 12-10-30 20:25 標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀??
昨天收信,in 09:30am

作者: kumiso 時間: 12-10-30 21:40
今天收到3/11見9點半
作者: vanvan1999 時間: 12-10-30 23:15
收到..11:30IN...仲諗住一早去in, 因我頭幾個交form的!
作者: crystal894 時間: 12-10-31 01:15 標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀
昨天收到,2:00 in,國際班!

作者: buzz1234 時間: 12-10-31 11:44 標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀??
大家知唔知國際班點in?會問乜?

作者: cloudwingwing 時間: 12-10-31 12:33 標題: 引用:收到..11:30IN...仲諗住一早去in,+因我頭幾
原帖由 vanvan1999 於 12-10-30 發表
收到..11:30IN...仲諗住一早去in, 因我頭幾個交form的!
我係頭十個交,但下午in, so sad

作者: sweetsugarapple 時間: 12-10-31 13:50
我係寄架,仲要唔係第一日寄,in 11點
作者: behapi.3. 時間: 12-10-31 23:11
聽聞話係分大細仔組in架~ 可能按月份排~
作者: vanvan1999 時間: 12-10-31 23:35
我個係細B...
作者: popo2404 時間: 12-11-1 11:29
我到收到信, 但亞b得十個月, 都唔知in乜野
作者: easybring 時間: 12-11-1 16:42
除了普通話教中文之外, 請問國際班和主流班內容有甚麼分別呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |