教育王國

標題: 請問收到德福幼稚園面試信未呀?? [打印本頁]

作者: sweetsugarapple    時間: 12-10-22 16:19     標題: 請問收到德福幼稚園面試信未呀??

請問收到德福幼稚園面試信未呀??
作者: marshmallowbon    時間: 12-10-22 17:33

我未收到呀,唔知同最尾嗰日先交FORM有無關係
作者: yanyantsui    時間: 12-10-22 21:06     標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀

我交表報n 班果陣已定左interview日子, 收信只係通知當日嘅面試時間, n 班係3/11 in , 但我仲未收到信。




作者: sweetsugarapple    時間: 12-10-24 11:53

我係寄架..希望快D收到啦
作者: crystal894    時間: 12-10-24 22:17     標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀

問過話今個星期尾至下星期頭會收到信!




作者: szekicheng    時間: 12-10-25 16:56

請問你地bb係幾大? 係咪就快2歲先報n班?
作者: sweetsugarapple    時間: 12-10-26 12:24

回復 crystal894 的帖子

thank you 唔該晒
作者: crystal894    時間: 12-10-27 00:53

My boy 21 months! 1/2011 baby~
作者: lovely_wing1123    時間: 12-10-30 13:41

我昨天收到信了, 下午兩點, IN上午N班。但我個囡係細B(2011年11月出世), 好擔心IN唔到。
作者: cloudwingwing    時間: 12-10-30 13:45

收到, 可惜係下午時間 in, 我小朋友正正呢個時間午睡緊

作者: PJ    時間: 12-10-30 20:25     標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀??

昨天收信,in 09:30am




作者: kumiso    時間: 12-10-30 21:40

今天收到3/11見9點半
作者: vanvan1999    時間: 12-10-30 23:15

收到..11:30IN...仲諗住一早去in, 因我頭幾個交form的!
作者: crystal894    時間: 12-10-31 01:15     標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀

昨天收到,2:00 in,國際班!




作者: buzz1234    時間: 12-10-31 11:44     標題: 回覆:請問收到德福幼稚園面試信未呀??

大家知唔知國際班點in?會問乜?




作者: cloudwingwing    時間: 12-10-31 12:33     標題: 引用:收到..11:30IN...仲諗住一早去in,+因我頭幾

原帖由 vanvan1999 於 12-10-30 發表
收到..11:30IN...仲諗住一早去in, 因我頭幾個交form的!
我係頭十個交,但下午in, so sad




作者: sweetsugarapple    時間: 12-10-31 13:50

我係寄架,仲要唔係第一日寄,in 11點
作者: behapi.3.    時間: 12-10-31 23:11

聽聞話係分大細仔組in架~ 可能按月份排~
作者: vanvan1999    時間: 12-10-31 23:35

我個係細B...
作者: popo2404    時間: 12-11-1 11:29

我到收到信, 但亞b得十個月, 都唔知in乜野
作者: easybring    時間: 12-11-1 16:42

除了普通話教中文之外, 請問國際班和主流班內容有甚麼分別呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5