教育王國

標題: 讀私幼的家長 [打印本頁]

作者: kittytyl    時間: 12-10-19 16:33     標題: 讀私幼的家長

你們target 是否直資,私小?

如果我想入津小,讀私幼會否浪費?三年成10萬
想聽大家意見!




作者: gwlam    時間: 12-10-19 18:03

我小朋友唔係讀私幼,但係讀有學券嘅龍校。
其實私幼一般課程較深,對將來讀直資/私小or津小都有幫助,學咗嘅知識多d,$唔會話浪費咗,津小課程亦唔見得比直資/私小淺。
作者: sbux    時間: 12-10-19 18:07     標題: 回覆:讀私幼的家長

我唔算係為小校揀幼校,無唸咁長遠,完全係因為亞囡考到好而自己覺得合適就讀。當然如果你穩守廿五分 (廿分今時今日都唔好太腦定) 而又鍾意嗰間津校,真係可以平平地讀學券慳D。




作者: winnietingting    時間: 12-10-20 11:10     標題: 引用:我唔算係為小校揀幼校,無唸咁長遠,完全係

原帖由 sbux 於 12-10-19 發表
我唔算係為小校揀幼校,無唸咁長遠,完全係因為亞囡考到好而自己覺得合適就讀。當然如果你穩守廿五分 (廿分 ...
真係?我囡囡就有廿五分而我夫婦又鍾意嗰間津校。但我都會俾囡囡讀私幼,打好d個根柢(尤其是英文),對小朋友點都好d.  間津小鐘意得,就唔會差(即唔淺)。




作者: sbux    時間: 12-10-20 11:14     標題: 引用:Quote:原帖由+sbux+於+12-10-19+發表我唔算

原帖由 winnietingting 於 12-10-20 發表
真係?我囡囡就有廿五分而我夫婦又鍾意嗰間津校。但我都會俾囡囡讀私幼,打好d個根柢(尤其是英文),對小 ...
咁你會輕鬆好多。恭喜!




作者: creamsicle    時間: 12-10-20 22:16

要睇你對小朋友的成績有幾高要求。如果end up出外補習,可能得不償失。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5