教育王國

標題: 威寶好唔好 ? [打印本頁]

作者: sysy474    時間: 12-10-17 02:38     標題: 威寶好唔好 ?

有無沙田媽媽知 威寶好唔好 Thanks
作者: 細姨姨    時間: 12-10-31 21:00

你講邊方面??

作者: LHKHMum    時間: 12-10-31 23:53

如果你係冇人睇住小朋友要比他返學,而唔介意32個2歲的小朋友迫埋在一個課室上堂的話!
如果你想小朋友學英語/普通話的話,建議在出面上d playgroup/英文堂效果好好多!
如果你想要一間有愛心的學校,它絕對不是1st choice!
如果你冇其他學校收的話,它絕對係唔錯的選擇!
作者: Shana.S    時間: 12-11-1 00:22

如果你想小朋友happy and willing to go to school, and without heavy homework workload to both parents and kids, 它絕對係唔錯的選擇!
作者: jjess    時間: 12-11-1 00:24     標題: 回覆:LHKHMum 的帖子

你小朋友係威寶讀過嗎?可唔可以分享多D呢間學校既老師或課程方面呢?
之前問過威寶,說最多三十人一班,因為教處會去check,所以唔會多過三十人,一班兩個班主任加一個助教,唔知係咪真呢?




作者: KittenKitten    時間: 12-11-1 08:25     標題: 回覆:威寶好唔好 ?

呢間我都有報 ,而且上次open day都參觀過,校舍環境一流,小朋友一定開心,不過我同主任傾過計,佢地唔會同學生做pro folio , 呢樣嘢令我要考慮下




作者: jjess    時間: 12-11-1 10:04

回復 KittenKitten 的帖子

會有幼稚園幫小朋友做profolio 的嗎?

另外, 你open day時有無見到佢地畢業生一般去邊間小學?

作者: KittenKitten    時間: 12-11-1 18:17     標題: 回覆:jjess 的帖子

而家好多幼稚園都會同小朋友做pro folio架,威寶d畢業生我估主要馬鞍山崇真,禧年同主風啩








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5