教育王國
標題: 對啓思呢間學校超級失望 [打印本頁]
作者: Daygin 時間: 12-10-15 14:43 標題: 對啓思呢間學校超級失望
星期六in完啓思, 對呢間學校超級失望!個老師木口木面, 仲要超級唔耐煩!!!我個仔同佢做say hi, 居然話我個仔做得敷衍喎!個個小朋友都話有得玩玩具, 唯獨我個仔無, 居然要一個十四個月大既bb坐定定, 同佢傾計, 痴筋!有咁樣既老師係呢間學校, 不讀也罷!
作者: tam_bb 時間: 12-10-15 14:45 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
邊間啟思?

作者: mei_iiem 時間: 12-10-15 15:10 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我認同
我仔15個月~叫佢拎香蕉俾老師~佢拎左蘋果(因為個蘋果係螢光綠色,5係紅色)太吸引佢拎錯左~要佢叫我同要講奶奶
我仔又搞搞陣~我諗都係5得啦

作者: Don_Don 時間: 12-10-15 15:30
你地in 邊間? 我in 沙田wor, 個老師睇來資歷比較深, 佢好比心機同我個仔玩, 仲有讚佢, 不過好明顯佢唔想我比太多意見 (即係提水), 所以我後來都乖乖合埋個咀, 比亞仔自由發揮, 佢又ok wor~
作者: Daygin 時間: 12-10-15 15:39
藍田, 校舍好靚啦, 但係咁老師真係差, 真係好唔掂囉
作者: hayley1328 時間: 12-10-15 15:50 標題: 回覆:Daygin 的帖子
會唔會係一見細b唔想收無耐性呀?聽講往年啟思無錦多人報今年爆晒燈

作者: Don_Don 時間: 12-10-15 16:10
Daygin: 唔好唔開心la~ 總會搵到一間適合你小朋友既學校~
作者: October 時間: 12-10-15 16:13
回復 Don_Don 的帖子
上星期六下午我也有去沙田INTERVIEW, 老師OK, 有耐性, 但BB不懂認顏色.
不知有多少人報沙田分校???
作者: Daygin 時間: 12-10-15 16:18
回復 Don_Don 的帖子
謝謝你的安慰!
作者: Daygin 時間: 12-10-15 16:20
我都比大家知, 原來呢個世界有d咁樣既quality既老師, 無愛心, 無耐性
作者: 方二筒 時間: 12-10-15 16:28
sat in 完, 我覺得老師ok喎, 我個女無咩反應但老師都好耐心tun 佢講野, ok 喎
作者: cloudwingwing 時間: 12-10-15 16:28
老師唔應該用呢d字眼話小朋友, 應該鼓勵才對
我唸起早幾日去翠茵面試, 我仔眼定定望住校長掛在身上的 "姓名牌"
然後校長除出黎俾我仔玩
他差點將個牌跌落地, 好彩我地捉住, 我地都有同校長講唔好意思
校長話唔緊要, 呢個歲數的小朋友的肌肉仔唔係控制得好好
校長好有同理心
同啓思的老師差好遠噢
作者: cat8141210 時間: 12-10-15 16:33
本帖最後由 cat8141210 於 12-10-15 16:34 編輯
Daygin 發表於 12-10-15 16:20 
我都比大家知, 原來呢個世界有d咁樣既quality既老師, 無愛心, 無耐性
我舊年同個女去IN九龍塘啟思又係咁,
果陣我個女得14個半月,
又係叫我個女攞呢樣果樣,
我明知個女做唔到好多架啦,
但我個女都好努力,
最難以想像係我個女明明未玩過疊高積木,
佢叫我個女疊比佢睇,
我心諗死梗了,
點知我個女出奇地疊到比佢睇,
但最奇就係有乜可能14個半月大會識得講自己叫咩名,
邊個同你黎,
點會識答??(我唔排除有人識,但正常應該係唔會識囉,除非日日TRAIN...=.=)
之後佢有比貼錢我個女,
但原來貼紙唔代表D乜...
最後我個女當然係WAITING LIST啦...
但我留意到IN我地既老師根本就唔係九龍塘校既老師而係"匯景"...
咁即係佢唔夠老師用,
要借人黎幫手IN囉...
所以又唔可以話你IN邊間啟思之後覺得老師好差好失望就話EXACTLY果間啟思唔好...
因為佢地係會借人的...
PS.我個人意見,唔太鐘意啟思呢間幼稚園,因為所有野都太商業化...=.=
作者: Don_Don 時間: 12-10-15 16:44
回復 October 的帖子
好彩佢無問我個仔顏色咋, 你個小朋友幾大?
作者: October 時間: 12-10-15 17:00
16個月. 你呢??
作者: tuelovefei 時間: 12-10-15 17:07
我囡細B無得IN, 但打去學校時已FEEL到佢地D 職員態度好有問題.
TOO BAD.
作者: hehawendy 時間: 12-10-15 17:27 標題: 回覆:tuelovefei 的帖子
我都決定唔去in!

作者: mesbb 時間: 12-10-15 17:46 標題: 回覆:Daygin 的帖子
唔好唔開心啦~呢個世界咩人都有~
好多人返工都係hea住做架啦~
無謂為左呢的人唔開心~
我相信一定搵到一間同你相同理念既學校收既~
努力~

作者: vienli 時間: 12-10-15 17:57
我阿B in時, 老師問佢d問題, 佢用英文答, 個老師竟然問我們平時沒有用中文教佢咩......crying:
作者: mammyleung 時間: 12-10-15 19:03 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
其實要睇老師,我上兩星期帶小朋友面試,遇著個好有耐性和愛心的老師。我個囝入到班房從沒有坐定,周圍走,我哋等了20分鐘才面試。個囝開始無耐性,但老師全個過程無強逼他坐定。還見到我個囝不時望課室外的滑梯,問他是否想玩啊?


作者: mrs.frog 時間: 12-10-15 20:11 標題: 引用:我囡細B無得IN,+但打去學校時已FEEL到佢地D
原帖由 tuelovefei 於 12-10-15 發表
我囡細B無得IN, 但打去學校時已FEEL到佢地D 職員態度好有問題.
TOO BAD.
我打去問會唔會in九月B時, 態度都好差!:;pppp:

作者: vanvan1999 時間: 12-10-15 20:51
mrs.frog 發表於 12-10-15 20:11 
我打去問會唔會in九月B時, 態度都好差!
我都有打過去藍田問in細B問題...但個女人好nice wor...解釋得好details,仲好坦白話舊年都係無in過呢d waiting的細B!
作者: starry_night 時間: 12-10-15 21:25
我上星期六去LT面試, 個老師超nice! 亞仔不停指住個CD 機, 老師就開音樂俾佢聽住黎IN, 走之前又話佢留意到亞仔一路都有聽住音樂. 好似好留意小朋友WOR!
反而翠茵個CHINESE老師講既野好唔supportive. 明明做到個指令都話"做唔到都唔緊要"
作者: mammyleung 時間: 12-10-15 21:43 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
所以真係要睇下遇著什麼老師。就算間學校口碑好好,都有好和吾好的老師,那個做你小朋友的班主任真係睇彩數。所以家長吾好怒氣,抱平常心。

作者: gisoleung 時間: 12-10-15 22:58 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
啓思in完九龍塘覺得浪費時間!


作者: yanyantsui 時間: 12-10-16 00:03 標題: Daygin 的帖子
我星期六都去左藍田in, 我果個老師都ok 有耐性, 但佢講嘢真係好細聲,draw 唔到阿女attention, 我又唔好意思叫佢大聲d:;pppp:

作者: m3cheng 時間: 12-10-16 00:50 標題: 引用:Daygin:+唔好唔開心la~+總會搵到一間適合你
原帖由 Don_Don 於 12-10-15 發表
Daygin: 唔好唔開心la~ 總會搵到一間適合你小朋友既學校~
同意!我上年同阿仔in九龍塘嗰間都好失望。老師和學校都留下唔係幾好嘅印象。最後阿仔都入到我最心儀嘅學校。in得差唔好唔開心,可能你嘅小朋友同呢間學校無𡟇份。

作者: gisoleung 時間: 12-10-16 01:22 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
因九龍塘果間in得好是是旦旦!快到都唔知做什麼,又多國內朋友參與!

作者: mammyleung 時間: 12-10-16 01:46 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我In 個時段又吾覺有強國人,家長們好有禮貌,反而個囝玩到撞到校長,校長都話ok ar! 好有笑容!^_^
如果講強國人,其實間間幼稚園都有。

作者: dokanty 時間: 12-10-16 10:57
不能認同得更多, 我以為只係我的情況係咁~
我係in 深灣軒果間, 果位老師, 完全無耐性~
其實我個女都好乖, 坐定定,
佢 (身形比較大), 哄埋去我個女度, 咁我個女未縮一縮,
之後佢丟個ball比佢, 我個女接住左, 唔敢比返佢,
之後佢比左幾樣野佢, 佢都好驚~
咁我同個女講, 唔駛驚, 老師同你玩~
佢比ball ball你, 你可以玩架~
之後個老師話我~
驚咩o者, 你做咩要話舊積木極得驚, 我地唔可以比負面說話架~
之後最後佢同我講, 我咩都睇唔到~
好衰~
我本身都唔係.將呢間當係first choice~
但我諗住報多間同吸收下經驗囉~
作者: vivicui 時間: 12-10-16 11:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littlelittlepig 時間: 12-10-16 11:32
我10.6 in 九龍塘啟思, 個老師又幾好, 好有耐性, 同埋好nice,都好多鼓勵說話, 女得15個月, 老師都明白佢仲細, 問d嘢都就返佢年紀, 最後in完, 佢都有話佢得15個月, 都算做得幾好, 其實都有不少做唔到的, 我覺得呢位老師印象都不錯...
作者: tszyaumama 時間: 12-10-16 11:51 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
LT 啟思,我之前兩個仔讀過,我覺得幼兒園啲老師比較新,經驗淺,愛心一般,佢地教學好公式化,可能大班,老師唔主動接觸家長!

作者: c_winky 時間: 12-10-16 15:48
回復 vienli 的帖子
我阿B都係答英文,換來奇異目光。個老師係都要佢用廣東話答,比我感覺呢度真係好local....。我返而想我阿B學多D好D英文。
作者: Daygin 時間: 12-10-16 18:14
去in之前,完全無諗過幼稚園老師可以木口木面, 仲會超級唔耐煩囉, 對我個小朋友咁唔公平, 所以我真係對佢好失望好失雍囉!!!堂堂一間咁大既幼稚間可以容許咁爛既老師存在都係真係幾可笑!!!
Anyway, 謝謝大家的安慰, 我亦都相信我的小朋友唔讀呢間唔會係損失!
作者: Christi 時間: 12-10-16 23:40
回復 c_winky 的帖子
啓思創辦人陸趙鈞鴻係最主張母語教學架.
家長報學校之前應該多了解吓間學校先.
作者: BBEAMES 時間: 12-10-17 10:11 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我個囡下個禮拜in,雖然知道呢間學校係商業化,但又怕其他學校唔收,無奈都要去in,矛盾

作者: bobohing 時間: 12-10-18 15:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kittyland06 時間: 12-10-18 20:29 標題: 引用:回復+c_winky+的帖子
啓思創辦人陸趙鈞鴻
原帖由 Christi 於 12-10-16 發表
回復 c_winky 的帖子
啓思創辦人陸趙鈞鴻係最主張母語教學架.
係。趙博士唔主張小朋友 5 歲前學母語以外嘅語言。

作者: Zhuangshinai 時間: 12-10-19 00:09 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
月頭in藍田果間,感覺麻麻,個老師一開始就只用我個女個名第二個字疊埋咁叫,但其實我地慣用第三個字疊埋叫,當我想糾正佢時,佢又用第三個字黎叫,但過一陣又用第二個字叫,完全冇問過我點叫。唔知係咪因哋係間房最後一個,我有點覺得佢好求其。最後仲要我自己填讀上午班定下午班,我覺得張form唔係咁易明白點填,你幫我填都得姐。總之感覺唔好。

作者: 冬兒.. 時間: 12-10-20 01:29
回復 dokanty 的帖子
我聽日in深灣
作者: carmantse333 時間: 12-10-20 14:09
我今日帶囡囡interview(籃田)個間,個老師都算ok我囡囡比較怕生好多時老師叫她做野都要我幫又唔多應老師,個老師都無為難她只係我囡唔多講野她以為我囡講野有問題其實我個囡在家好多野講
作者: WhiteDiamond 時間: 12-10-20 14:54
請問老師最後有冇比貼紙?.......係咪考你有冇講多謝呀?
作者: cnineboy 時間: 12-10-20 15:43 標題: 回覆:WhiteDiamond 的帖子
深灣軒同杏花啟思臨走都有俾貼紙阿仔,深灣軒老師冇叫阿仔講多謝,杏花老師就叫阿仔講多謝,但阿仔唔識講 ,浄係最後同老師揮手bye bye 


作者: ha.haa 時間: 12-10-20 20:33
我in九龍塘, 真係求其到爆 !
我係最後個批, 等了半小時, in了只得2分鐘, 個老師好明顯係趕住收工 !!
如果佢哋收我B, 我也不會考慮這學校吖 !
作者: Winnieluvkelvin 時間: 12-10-20 21:45 標題: 回覆:ha.haa 的帖子
Same here! 3 mins .... The 1st question is " do u know about our school fees ?"

作者: alicecalr 時間: 12-10-20 21:50 標題: 回覆:Daygin 的帖子
今日in左沙田啟思,覺得老師好有耐性,可能間間都會唔同

作者: hnh_mami 時間: 12-10-21 16:36 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我上星期六in沙田分校 , 感覺都一般; 因為我是親身交表,本身對學校環境已經唔係噤好,但既然收到信,又係第一間有得in, 就去見識下,個老師好young, 個人感覺無咩經驗,一坐低say hello兩聲,就叫我仔放好玩具,但當我仔未放好曬時佢就問佢張相係邊個,問題與問題之間轉得好快,去到最後我仔有d 發脾氣,個老師就話"得ga lar", 完全無問過我關於小朋友日常生活既野,可能我仔表現唔好所以老師無問,整個過程都係約5mins!除非只得呢間收,否則我一定唔會讀!

作者: 騮B媽 時間: 12-10-22 11:40 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
冇貼紙係咪唔收?

作者: AJH 時間: 12-10-22 11:54 標題: 引用:冇貼紙係咪唔收?
+
原帖由 騮B媽 於 12-10-22 發表
冇貼紙係咪唔收?
我估貼紙應該人人有份,用嚟讚賞小朋友完全面試掛

作者: AJH 時間: 12-10-22 12:02 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我前日都有去到九龍塘嗰間,可能係0900面試,所以呀女夠精神,整個過程都幾順利,成個過程大約20分鐘。老師好好人,好有耐性,我對呀女表現好滿意。我明白競爭好大,同佢一齊見嘅小朋友有d係超大B,我收貨唔代表一定收,但我真係好開心佢全程冇喊,仲識完場時老師及其他人bye bye,佢咁乖,即使學校唔揀佢,佢依然喺我眼中係最優秀嘅。

作者: marshmallowbon 時間: 12-10-22 17:48
我啱啱星期六IN左九龍塘嗰間,我又無樓主你咁大感想...可能大家理念唔同喇,我報N班唔係想個女將來走一條我預設比佢嘅路,而係想佢要知道咩叫做群體生活(我BB係第一個,就算屋企同埋爸爸媽媽朋友之中嘅第一個小朋友)。同埋我女係細B,IN當日先滿14個月。喺現今K型社會下,我都要隨波逐流,俾佢試吓體驗吓。我都好認同AJH咁講,無論結果係點,我都覺得佢好叻,因為佢都係全程無喊,又無唔聽指示,老師叫做嘅,都可以做到7-8成,仲要比到驚喜我;我BB會留意個課室,話我知見到天花板上嘅吊飾同埋無流口水,平時喺屋企成柱咁流出嚟架。
作者: kc0711 時間: 12-10-23 18:19
回復 AJH 的帖子
應該吾關係的, 因為我個B未開始IN時, 老師便比貼紙了~
作者: flopsybunnies 時間: 12-10-23 19:11 標題: 回覆:mammyleung 的帖子
講得好!

作者: Daygin 時間: 12-10-29 12:31
回復 marshmallowbon 的帖子
我幫小朋友報n班, 都係想佢早d學習過群體生活, 知道呢個世界有好多人存在, 唔好學得太自我! 因為家中得佢一個小朋友, 個個大人都就佢! 我既超級失望係對啓思呢間學校囉, 對一個木口木面, 完全無顯示有愛心去敎育小朋友既老師失望啫, 點解一個咁無耐性, 咁敷衍了事既人都可以做幼兒工作呢? 呢間學校, 一路都知係商業化, 無想過商業到唔記得左自己係做繄對人既工作!! 我並沒有對我個仔失望 , 佢得14個月大, 就要面對咁既壓力, 表現唔好, 好正常!
作者: fatcat0829 時間: 12-10-29 13:05
我in藍田啟思,個個都好nice同好笑容喎!
作者: bb2911 時間: 12-10-29 14:54 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我in kln. 外面的老師都有笑容,好nice. In 哪個就普通,唔算好笑容。不過—日in咁多人,可能好攰啦!其實大家唔駛咁勞氣,咪當同學校無緣lor

作者: Eunice0408 時間: 12-10-29 15:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: melg 時間: 12-10-29 21:56 標題: 回覆:對啓思呢間學校超級失望
我都覺得樓梯太長,好似又D危險

作者: KarenKKK 時間: 12-10-30 12:48
回復 bb2911 的帖子
I also have similar feeling, teachers are not bad, but not too good either.
My daughter is 14 months old and interviewed at Kowloon Tong on October 20, 4pm.
The interview was quite short, less than 10 minutes. My daughter was asked to stack up some blocks, pass an orange to me etc. She was only able to pass me the orange, but I actually need to grab it away from her hands. But the comment the teacher made that shocked me when she asked me questions was:
'吓!? Mud 你無同個女上playgroup 牙?'
嘩, 我當場覺得自己係大罪人咁!
I said, '我唸住報嫁,不過大女考小學lei 排好忙未有機會報'.
I don't think she believed me.
But then I thought, is it mandatory that my daughter goes to a playgroup? Is that a pre-requisite? Do they prefer kids with playgroup experience so it's easier for them to manage?
I think it will take a miracle for my daughter to get admitted to Creative!
作者: Daygin 時間: 12-10-30 19:50
回復 KarenKKK 的帖子
係啊, 呢間學校覺得而家當上pg係指定動作, 父母唔幫小朋友報pg就係疏忽照顧咁!超低能力!! 我其他學校都唔係咁樣, 唯獨呢間學校係咁樣囉!!!
作者: mo1223 時間: 12-10-30 21:53
回復 Daygin 的帖子
可能係個別老師態度問題啦。我in左九龍塘同沙田,覺得老師都好nice
沙田果間的老師有問我有無返playgroup,我答無,然後講左d原因,老師都認同我,之後沙田都收左我囡囡,所以我諗啟思又唔係一定要bb返playgroup的。
作者: mamaokasan 時間: 12-10-31 17:03
i dont think it is a must to go to PG before going to PN...
作者: kwan_0128 時間: 12-11-5 23:55
我in屯門大興啟思又係撞到個超差老師, 好唔愉快!!
我以前以為呢間學校辦學多年, 老師應該唔會太差
點知係知自己諗得太完美
作者: Daygin 時間: 12-11-6 17:29
Interview係互動既, 佢in我時, 我又in佢!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |