教育王國
標題: 民生幾時開始報名呢? [打印本頁]
作者: 1511 時間: 12-10-12 15:12 標題: 民生幾時開始報名呢?
網上没update, 电話得録音
作者: LittleButter 時間: 12-10-12 15:18
15/10 download form, 親自交form on 1/11 or 2/11.
作者: 1511 時間: 12-10-12 15:47
IC , THANKS
作者: KTP 時間: 12-10-12 21:38
1/11 or 2/11 要請假去交表, 點解無星期六呀?
作者: LittleButter 時間: 12-10-12 23:55
上年都係咁,民生、培正都係咁
作者: MilkMan 時間: 12-10-13 11:19
我估係因為如果星期六收表,學校要安排放返假俾D教職員
作者: JoSon0709 時間: 12-10-13 16:47
上午民生都是平日親自交表,十一月應該會開始interview。多數星期六進行的,視乎報名人數而定。
作者: yanmichan 時間: 12-10-13 17:16
Application form can be downloaded from our website from 15th October 2012 onwards. Application form submitted by mail, fax or courier post will not be accepted. The completed application form must be submitted in person to the Office on 1st to 2nd November 2012 in office hour
作者: ChingChng 時間: 12-10-14 18:01
係呀, 上年都係咁, 條龍排到出學校, 請定假去交表.
作者: KaliB 時間: 12-10-15 10:18
The application form has been uploaded in their website. :)
http://www.munsang.edu.hk/kinder ... cationform13-14.pdf
作者: prodott 時間: 12-10-15 13:49



作者: Charis_mummy 時間: 12-10-15 15:51
唔知點解D學校唔可以方便吓D家長,俾我地選擇用郵寄方式或親身交表, 最多資料唔齊責任自責啫, 攪到我地interview當然要請假, 連交表都要請假
係咪可以用呢種方法黎減少申請人數呢.....
作者: tiggerpiget 時間: 12-10-15 16:00
記得帶遮同水,隨時排一至兩個鐘。
作者: JoSon0709 時間: 12-10-15 16:47
上年最多人啲時候,差不多排到樂富,後來改了排入學校球場。
作者: dick923 時間: 12-10-15 16:59
排到樂富, 真係錦多人?
作者: yslgirl 時間: 12-10-15 17:56
有無人知11月幾開始IN, 是否逄星期六? 會IN幾多個星期?
作者: JoSon0709 時間: 12-10-15 18:05
第一日,過左藝術與科技教育中心後,樂富村前。
作者: ChingChng 時間: 12-10-15 18:51
不過上年有家長話下午交表人少d,唔駛排1個鐘。職員會在交表時即場編埋面試日期同時間。
作者: evachan717 時間: 12-10-16 15:41
去年經驗、係星期六interview, 会分2-3個星期六in
作者: da001 時間: 12-10-16 23:17
這張FORM只是NURSERY,不是K1-3喎?
如報K1-3,怎辦?
作者: MilkMan 時間: 12-10-17 01:39
回復 da001 的帖子
K.1 = nursery (幼兒班)K.2 = 幼低
K.3 = 幼高
作者: 小王子J 時間: 12-10-17 03:25
要帶出世紙正本?即時核實嗎?
作者: pisontam 時間: 12-10-17 09:32
小王子J 發表於 12-10-17 03:25 
要帶出世紙正本?即時核實嗎?
我都有呢個疑問呀~~好少河要正本!!
作者: maggiemai77 時間: 12-10-17 10:04
回復 pisontam 的帖子
我張正本要搵搵喔。。。真系要帶??
作者: pisontam 時間: 12-10-17 10:47
maggiemai77 發表於 12-10-17 10:04 
回復 pisontam 的帖子
我張正本要搵搵喔。。。真系要帶??
咁佢寫到明,梗係帶穏陣~~
作者: JoSon0709 時間: 12-10-17 11:22
民生K1係叫幼兒班,Nursery即是K1啦!
作者: Kwan 時間: 12-10-17 12:11
我見佢資料寫可以郵寄申請表喎, 一定要親自去交嗎
作者: JoSon0709 時間: 12-10-17 12:32
綱上份form寫係,不接受郵寄,傳真,速遞缴交表格。親臨辩理。
作者: pisontam 時間: 12-10-17 12:34
Kwan 發表於 12-10-17 12:11 
我見佢資料寫可以郵寄申請表喎, 一定要親自去交嗎
你應該睇錯,呢間一定要親身交的......
作者: da001 時間: 12-10-17 16:48
如果我想插班K2,通常怎辦?
謝謝回覆.
作者: yauyauyau 時間: 12-10-18 12:31
我尋晚DOWNLOAD咗份報名表啦, 完全唔明:
1. 點解一定要親身去交表? 佢地以為個個家長都唔使返工?
2. 點解親身交表時要帶正本出世紙? 驚家長們偽做副本嗎?
3. 點解要填父母讀邊間小學 + 中學 + 大學? 同小朋友報幼稚園有關係嗎? 你話問吓係咪民生校友都話吖...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |