教育王國
標題: 如果避免面試憧期? [打印本頁]
作者: Vijoyce 時間: 12-9-25 10:13 標題: 如果避免面試憧期?
憧左期..可否致電學校更改時間??
暫時知道有3間學校同一日面試.. 未知時間, 但有兩間係心儀的.. 如何取舍??
作者: gwlam 時間: 12-9-25 10:36
本帖最後由 gwlam 於 12-9-26 09:26 編輯
交form時一間交早d一間交遲d, 通常可編到一個in早上一個in下午。 但改interview date就好難,就算比你遲d補interview, d人個個in晒都無咩位剩喇。
作者: marcuscyrus 時間: 12-9-25 10:56
未必每間學校根據交表的先後來排面試時間,所以..只能講..隨緣,另外建議現階段就先把會報名的學校排序,萬一真的撞期也要決定去邊一間。還有一些做法,如a校和b校分別面試是同日10:00和11:30,你可以試試早少少去a校睇下有冇得早點in,然後再飛去b校
作者: gwlam 時間: 12-9-25 11:03
本帖最後由 gwlam 於 12-9-25 11:08 編輯
係未必每間學校根據交表的先後來排面試時間,但都有好多學校可以,一試無妨。我舊年都用過lee個方法避咗撞時間
作者: rinarina 時間: 12-9-25 12:00
本帖最後由 rinarina 於 12-9-25 12:03 編輯
回復 Vijoyce 的帖子
如果排培正, st paul convent, 你問下由學校行出來的人, 就會預先知道自己大約排到interview的日子同埋in幾點,我就試過由隊前面走返去後面排, 因為唔想個小朋友咁早interview.
作者: Vijoyce 時間: 12-9-25 12:02
唔該晒..
作者: 555x 時間: 12-9-25 19:14 標題: 回覆:如果避免面試憧期?
遲面試會唔會無位乘?

作者: SawMo 時間: 12-9-25 19:42 標題: 回覆:555x 的帖子
我都想知

作者: rinarina 時間: 12-9-25 22:18
回復 555x 的帖子
無關係!
作者: Vijoyce 時間: 12-9-26 09:07
又想問下, 如果學校係9AM-1PM交FORM..
咁如果到左1PM我都仲係排緊隊..學校會唔會CUT人龍?
定係1PM排緊都收埋先CUT??
作者: sunnygirl 時間: 12-9-26 09:25 標題: 引用:+本帖最後由+gwlam+於+12-9-25+11:08+編輯+
原帖由 gwlam 於 12-09-25 發表
本帖最後由 gwlam 於 12-9-25 11:08 編輯
係未必每間學校根據交表的先後來排面試時間,但都有好多學校可 ...
我都係用呢個方法,報左十間,十間都無撞時間

作者: gwlam 時間: 12-9-26 09:40
本帖最後由 gwlam 於 12-9-26 09:41 編輯
555x 發表於 12-9-25 19:14 
遲面試會唔會無位乘?
如果同一日interview應該唔會無位,但就怕老師in咗成日已經好攰會求奇d少d耐性好似趕收工咁 
作者: gwlam 時間: 12-9-26 09:47
Vijoyce 發表於 12-9-26 09:07 
又想問下, 如果學校係9AM-1PM交FORM..
咁如果到左1PM我都仲係排緊隊..學校會唔會CUT人龍?
定係1PM排緊都 ...
其實如交form係09:00-13:00, 到差唔多13:00應該已經好少人排隊, 通常都直入。如果真係怕cut龍就預鬆少少穩陣d。。。
作者: Vijoyce 時間: 12-9-26 09:51
回復 sunnygirl 的帖子
但係有幾間係郵寄..無得揀..
有幾間係2-4WEEKS內交FORM.. 而且話收夠未到DEADLINE都唔再收.. 咁當然早早交FORM好D啦..
淨係有幾間係指定日子時間去交.. 攞D就唯有盡量配合
作者: rinarina 時間: 12-9-26 12:03
回復 gwlam 的帖子
但我去年有間中西區熱門校, in 最後一round, 都收左wow.....
作者: gwlam 時間: 12-9-26 12:13
回復 rinarina 的帖子
小朋友表現好就唔怕老師攰or無耐性喇 
作者: sunnymm 時間: 12-10-2 12:53
打電話去改多數都話幫你. 但我女個時改過時間既學校. 無間收
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |