教育王國

標題: 各位JM 可以比D意見我嗎??? 感謝啊! [打印本頁]

作者: matthewconnielo    時間: 12-9-19 12:14     標題: 各位JM 可以比D意見我嗎??? 感謝啊!


我都知道依家問各位JM 好似早左D,

不過作為父母嘅我地,  都真係幾心急同埋憂慮小朋友嘅學業( 學校)

話說, 本人居於西貢區.

幼稚園都係心儀日出康城(學之園),

但係對將軍區小學唔係太大信心(因為心儀小學只有一間-黃永樹, 入學競爭相對增加)

老公由細到大都係住中區, 只係近呢十年搬左入西貢區住(老爺覺得空氣好)

咁我同老爺/奶奶/老公都有傾過關於囝囝升小學/中學學校地區問題,

老爺/奶奶當然唔捨得孫仔搬返中區住,

但係中區校網真係好好多.....

各位JM 覺得

1) 仍然住西貢, 小朋友坐車返中區學校?
2) 搬返出中區, 然後假期返西貢渡假?

many tksssss!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5