教育王國

標題: 校車上車時間 [打印本頁]

作者: LovelyBB06    時間: 12-9-2 21:27     標題: 校車上車時間

本帖最後由 LovelyBB06 於 12-9-2 21:28 編輯

請問你們子女早上幾點鐘上校車呢? Thx!
作者: cpcog    時間: 12-9-2 21:31

about 7:30am
作者: yan8899    時間: 12-9-2 21:56     標題: 引用:+本帖最後由+LovelyBB06+於+12-9-2+21:28+

原帖由 LovelyBB06 於 12-09-02 發表
本帖最後由 LovelyBB06 於 12-9-2 21:28 編輯

請問你們子女早上幾點鐘上校車呢? Thx! ...
我個小朋友6:55上車,但自己送只需十分鐘車程,學校8:10先打鐘囉,個司機仲話係特登入黎接我所以放頭站,我問咁幾點回到學校佢話7:25完全抓頭,之前學校叫不用太早因為要等開門,但小朋友咁早返校有無人睇呢!(因我有兩位公子所以才選擇校車)




作者: Honey    時間: 12-9-2 22:02

8:05am, 8:40am上課
作者: gisoleung    時間: 12-9-2 22:18     標題: 引用:Quote:原帖由+LovelyBB06+於+12-09-02+發表

原帖由 yan8899 於 12-09-02 發表
我個小朋友6:55上車,但自己送只需十分鐘車程,學校8:10先打鐘囉,個司機仲話係特登入黎接我所以放頭站,我 ...
好可怕喎!你真係比佢地坐??




作者: yan8899    時間: 12-9-2 22:43     標題: 回覆:gisoleung 的帖子

最少要睇埋今個月,等細仔架校車準時我就可以就番時間送大仔返學,因為只要細仔架車一遲大仔必定遲到,我住果度交通極不方便只有一架巴士出入




作者: aeiou_drm    時間: 12-9-2 22:59

7:50 ,  school commences at 8:15.
作者: LovelyBB06    時間: 12-9-3 01:50

回復 yan8899 的帖子

yan8899,

我同你個case一樣, 不過無得選, 無奈

作者: 仔仔錫錫你    時間: 12-9-3 09:03

保母車&校車 6:55
到校 7:20-25
打鐘 8:00

自己搭MTR連行路等車30mins
作者: bb86    時間: 12-9-3 11:09

7:15上校車
作者: MariaTsui    時間: 12-9-3 15:01

yan8899 發表於 12-9-2 21:56
我個小朋友6:55上車,但自己送只需十分鐘車程,學校8:10先打鐘囉,個司機仲話係特登入黎接我所以放頭站,我 ...

可能就住得近的學生,開第2輪校車.
作者: karenlyk    時間: 12-9-3 17:12     標題: 回覆:校車上車時間

好羨慕你們咁晏上車,我跨區返學要6:40上車,好辛苦,返到學校7:30
如果自己帶搭7:10巴士,7:45到學校




作者: faye525    時間: 12-9-3 21:33

上車7:35

學校8:30上堂

但係我屋企去學校坐校車只需五至十分鐘............

我都冇得選擇..因為自己坐巴士, 要行一段路去巴士站, 最慘係, 落左巴士後, 要過一條好長既行人天橋+落大斜路+過兩條馬路先到學校...
咁樣需要半個鐘...中間無遮無擋  真係好天曬落雨淋...

所以我地呢頭D家長都係選擇塔校車
作者: 豬仔肥媽咪    時間: 12-9-4 07:44     標題: 回覆:faye525 的帖子

7:15 (上校車)、7:45 (落校車)、8:00 (上堂)




作者: marcuscyrus    時間: 12-9-4 09:00     標題: 回覆:LovelyBB06 的帖子

7:45 school starts, 6:55 on bus, my son said he arrived school at around 7:20-7:25.  If send him by public transport, need 45 include walking after getting off




作者: marcuscyrus    時間: 12-9-4 09:00     標題: 回覆:LovelyBB06 的帖子

7:45 school starts, 6:55 on bus, my son said he arrived school at around 7:20-7:25.  If send him by public transport, need 45 include walking after getting off




作者: snail    時間: 12-9-10 23:31

回復 karenlyk 的帖子

my daughter need 6.30am get on the bus, 7:05 reach school, 7:45 start lesson, dont know why go school so early!!!
作者: kirstyau    時間: 12-9-11 10:08

本帖最後由 kirstyau 於 12-9-11 10:10 編輯

6:38(校車),到校唔知,7:45打鐘
試過開學自己送:7:00出門口,都係岩岩趕到,因為MTR(要轉線)之後仲要轉VAN, 如果穩陣D,即係要6:50出門(如自己送), 計落時間同校車差唔遠,坐校車仲一定有位坐,唔洗行上行落!錢仲少D(大人+小朋友)

作者: karenlyk    時間: 12-9-12 12:39

回復 snail 的帖子

想唔到你仲早,係咪頭站?

不過我都要6:30出門口





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5