教育王國
標題: 校車上車時間 [打印本頁]
作者: LovelyBB06 時間: 12-9-2 21:27 標題: 校車上車時間
本帖最後由 LovelyBB06 於 12-9-2 21:28 編輯
請問你們子女早上幾點鐘上校車呢? Thx!
作者: cpcog 時間: 12-9-2 21:31
about 7:30am
作者: yan8899 時間: 12-9-2 21:56 標題: 引用:+本帖最後由+LovelyBB06+於+12-9-2+21:28+
原帖由 LovelyBB06 於 12-09-02 發表
本帖最後由 LovelyBB06 於 12-9-2 21:28 編輯
請問你們子女早上幾點鐘上校車呢? Thx! ...
我個小朋友6:55上車,但自己送只需十分鐘車程,學校8:10先打鐘囉,個司機仲話係特登入黎接我所以放頭站,我問咁幾點回到學校佢話7:25完全抓頭,之前學校叫不用太早因為要等開門,但小朋友咁早返校有無人睇呢!
(因我有兩位公子所以才選擇校車)

作者: Honey 時間: 12-9-2 22:02
8:05am, 8:40am上課
作者: gisoleung 時間: 12-9-2 22:18 標題: 引用:Quote:原帖由+LovelyBB06+於+12-09-02+發表
原帖由 yan8899 於 12-09-02 發表
我個小朋友6:55上車,但自己送只需十分鐘車程,學校8:10先打鐘囉,個司機仲話係特登入黎接我所以放頭站,我 ...
好可怕喎!你真係比佢地坐??

作者: yan8899 時間: 12-9-2 22:43 標題: 回覆:gisoleung 的帖子
最少要睇埋今個月,等細仔架校車準時我就可以就番時間送大仔返學,因為只要細仔架車一遲大仔必定遲到,我住果度交通極不方便
只有一架巴士出入

作者: aeiou_drm 時間: 12-9-2 22:59
7:50 , school commences at 8:15.
作者: LovelyBB06 時間: 12-9-3 01:50
回復 yan8899 的帖子
yan8899,
我同你個case一樣, 不過無得選, 無奈
作者: 仔仔錫錫你 時間: 12-9-3 09:03
保母車&校車 6:55
到校 7:20-25
打鐘 8:00
自己搭MTR連行路等車30mins
作者: bb86 時間: 12-9-3 11:09
7:15上校車
作者: MariaTsui 時間: 12-9-3 15:01
yan8899 發表於 12-9-2 21:56 
我個小朋友6:55上車,但自己送只需十分鐘車程,學校8:10先打鐘囉,個司機仲話係特登入黎接我所以放頭站,我 ...
可能就住得近的學生,開第2輪校車.
作者: karenlyk 時間: 12-9-3 17:12 標題: 回覆:校車上車時間
好羨慕你們咁晏上車,我跨區返學要6:40上車,好辛苦
,返到學校7:30
如果自己帶搭7:10巴士,7:45到學校

作者: faye525 時間: 12-9-3 21:33
上車7:35
學校8:30上堂
但係我屋企去學校坐校車只需五至十分鐘............
我都冇得選擇..因為自己坐巴士, 要行一段路去巴士站, 最慘係, 落左巴士後, 要過一條好長既行人天橋+落大斜路+過兩條馬路先到學校...
咁樣需要半個鐘...中間無遮無擋 真係好天曬落雨淋...
所以我地呢頭D家長都係選擇塔校車
作者: 豬仔肥媽咪 時間: 12-9-4 07:44 標題: 回覆:faye525 的帖子
7:15 (上校車)、7:45 (落校車)、8:00 (上堂)

作者: marcuscyrus 時間: 12-9-4 09:00 標題: 回覆:LovelyBB06 的帖子
7:45 school starts, 6:55 on bus, my son said he arrived school at around 7:20-7:25. If send him by public transport, need 45 include walking after getting off

作者: marcuscyrus 時間: 12-9-4 09:00 標題: 回覆:LovelyBB06 的帖子
7:45 school starts, 6:55 on bus, my son said he arrived school at around 7:20-7:25. If send him by public transport, need 45 include walking after getting off

作者: snail 時間: 12-9-10 23:31
回復 karenlyk 的帖子
my daughter need 6.30am get on the bus, 7:05 reach school, 7:45 start lesson, dont know why go school so early!!!
作者: kirstyau 時間: 12-9-11 10:08
本帖最後由 kirstyau 於 12-9-11 10:10 編輯
6:38(校車),到校唔知,7:45打鐘
試過開學自己送:7:00出門口,都係岩岩趕到,因為MTR(要轉線)之後仲要轉VAN, 如果穩陣D,即係要6:50出門(如自己送), 計落時間同校車差唔遠,坐校車仲一定有位坐,唔洗行上行落!錢仲少D(大人+小朋友)
作者: karenlyk 時間: 12-9-12 12:39
回復 snail 的帖子
想唔到你仲早,係咪頭站?
不過我都要6:30出門口
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |