教育王國

標題: 公務員子女本地教育津貼一問 [打印本頁]

作者: blue-blue    時間: 12-7-9 22:11     標題: 公務員子女本地教育津貼一問

申請2012-13年度的子女本地教育津貼幾時deadline呀
作者: joemyt    時間: 12-7-9 23:07

唔知係唔係個個部門一樣呢?我老公個部門係 8月10 日截止。
作者: blue-blue    時間: 12-7-9 23:30

joemyt 發表於 12-7-9 23:07
唔知係唔係個個部門一樣呢?我老公個部門係 8月10 日截止。

請問你老公係邊個部門呢? 唔方便可否pm呢
作者: manyeung88    時間: 12-7-10 00:40

不用怕deadline,收生有好多時8月幾什至9月開學才收人,難道這一年要自己交晒?只是你遅左交FROM,10月學費你自己比住先,到10月尾出糧會一次比番你.
作者: manyeung88    時間: 12-7-10 00:41

學校收唔到庫房錢會搵你的,不用擔心!!
作者: blue-blue    時間: 12-7-10 01:26

manyeung88 發表於 12-7-10 00:40
不用怕deadline,收生有好多時8月幾什至9月開學才收人,難道這一年要自己交晒?只是你遅左交FROM,10月學費你自 ...

我只怕過左deadline 部門唔肯收form
作者: Leung2010    時間: 12-7-10 13:16

本帖最後由 Leung2010 於 12-7-13 19:20 編輯


作者: muimui812    時間: 12-7-10 15:24

本帖最後由 muimui812 於 12-7-10 15:25 編輯

路過...


D野,屬於自己份工的福利問題,問翻自己office 人事部咪得囉,點解要係bk問?就算答左都未必係啱,咁你信唔信好?到時申請,人事部話唔係,咁點算好?


純粹個人意見,不喜勿插。


作者: blue-blue    時間: 12-7-11 06:37

11,2點邊個部門人事部都關左門啦,心急起上來上bk問不為奇




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5