教育王國

標題: 請問今年幾時可以2013~2014 K1? [打印本頁]

作者: cyeung72    時間: 12-7-9 21:06     標題: 請問今年幾時可以2013~2014 K1?

如題, 請幫忙.. 謝謝.

作者: cyeung72    時間: 12-7-9 21:14

我想問今年幾時可以報名2013~2014 K1.
作者: LittleButter    時間: 12-7-10 09:58

間間學校都唔同架!不過,大致可以今年8-9月留意自己心儀的KG的報名日期和報名方法。因為可以今年開始報讀啦!
作者: manman_mama    時間: 12-7-10 11:02

間間不同的, 有d 早到9月要交form, 但大多數10月/11月交 form, 9月開始留意心儀學校的website




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5