教育王國
標題: 請問今年幾時可以2013~2014 K1? [打印本頁]
作者: cyeung72 時間: 12-7-9 21:06 標題: 請問今年幾時可以2013~2014 K1?
如題, 請幫忙.. 謝謝.
作者: cyeung72 時間: 12-7-9 21:14
我想問今年幾時可以報名2013~2014 K1.
作者: LittleButter 時間: 12-7-10 09:58
間間學校都唔同架!不過,大致可以今年8-9月留意自己心儀的KG的報名日期和報名方法。因為可以今年開始報讀啦!
作者: manman_mama 時間: 12-7-10 11:02
間間不同的, 有d 早到9月要交form, 但大多數10月/11月交 form, 9月開始留意心儀學校的website
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |