教育王國

標題: 元朗區邊間幼兒園好? [打印本頁]

作者: toyann    時間: 12-6-27 20:17     標題: 元朗區邊間幼兒園好?

我係新手媽咪,想問元朗區邊間幼兒園好(可以入到間好既小學)?我個仔2011年12月出世應該幾時要報幼兒園?




作者: toyann    時間: 12-6-28 12:19     標題: 回覆:元朗區邊間幼兒園好?






作者: tracybut    時間: 12-7-1 03:24     標題: 回覆:元朗區邊間幼兒園好?

Push




作者: Cmjelly    時間: 12-7-8 21:49

我BB都係11年12月, 聽講真光and肖珍都ok, 但我想BB讀萊恩, 有國際班英文會好D!!
作者: joanclm    時間: 12-7-9 19:07

我都想知, 但我仔仔係3月尾出世, 我啱啱搬咗嚟元朗, (因之前同奶奶住, 唔知今年內可否搬到, 無報到呢區.......), 我想仔仔今年讀N班, 我問過幾間都FULL 了.....




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5