教育王國
標題: 元朗區邊間幼兒園好? [打印本頁]
作者: toyann 時間: 12-6-27 20:17 標題: 元朗區邊間幼兒園好?
我係新手媽咪,想問元朗區邊間幼兒園好(可以入到間好既小學)?我個仔2011年12月出世應該幾時要報幼兒園?

作者: toyann 時間: 12-6-28 12:19 標題: 回覆:元朗區邊間幼兒園好?


作者: tracybut 時間: 12-7-1 03:24 標題: 回覆:元朗區邊間幼兒園好?
Push

作者: Cmjelly 時間: 12-7-8 21:49
我BB都係11年12月, 聽講真光and肖珍都ok, 但我想BB讀萊恩, 有國際班英文會好D!!
作者: joanclm 時間: 12-7-9 19:07
我都想知, 但我仔仔係3月尾出世, 我啱啱搬咗嚟元朗, (因之前同奶奶住, 唔知今年內可否搬到, 無報到呢區.......), 我想仔仔今年讀N班, 我問過幾間都FULL 了.....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |