教育王國

標題: 2011 年1月1日出生 [打印本頁]

作者: Bivy    時間: 12-6-19 13:10     標題: 2011 年1月1日出生

Hello! 各位, 我是新手MAMA, 請問2011年1月1日出世BB, 係咪2013-2014 讀PN, 2014-2015先可以讀K1??
作者: DanDiMa    時間: 12-6-19 13:40

一定是 2014 8月上 K1, 不過 N 班可能 2013 年 1月 足 2 歲都比您讀幾個月, 但係到 2013-2014 正式新學期時都要讀番 N, 唔可以報 K
作者: Bivy    時間: 12-6-19 15:24

我問左好多間都係2013-2014 讀PN, 2014-2015 先讀K1.  
請問大家有好的PN學校推薦嗎?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5