教育王國

標題: 已比的書薄費可否停付 [打印本頁]

作者: LingLongMami    時間: 12-6-18 23:20     標題: 已比的書薄費可否停付

開咗張支票比註冊咗既幼稚園交書薄費, 而家寫信退學, 而支票未過, 我應否做stop payment ,等張票唔洗過數.  因書薄費唔會退的.
作者: ronniedad    時間: 12-6-19 02:12

得, 但人地可以告你之嘛. 你咁做咪即係開空頭支票.............
作者: flv33    時間: 12-6-19 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kufubaby    時間: 12-6-19 11:12

夠膽的話真係咩都可以...不過事後你都要打個電話俾學校及FAX去書面通知你既行為. 但請預左日後唔會再為任何小朋友報同一所學校了.
作者: klm402    時間: 12-6-19 11:29

反正你已退學, 我覺得可問下學校睇下可唔可拎返張支票wor. 其實呢個行為又唔可講係rude呀. 都好人次常情吧了. 不過如果你已交既書簿費同你小朋友將會入讀0個間kindi用既書係大同小異, 而呢間kindi又唔可退返錢or票比你既話, 咁米同新kindi講唔洗買書囉, 都work丫.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5