教育王國
標題: 已比的書薄費可否停付 [打印本頁]
作者: LingLongMami 時間: 12-6-18 23:20 標題: 已比的書薄費可否停付
開咗張支票比註冊咗既幼稚園交書薄費, 而家寫信退學, 而支票未過, 我應否做stop payment ,等張票唔洗過數. 因書薄費唔會退的.
作者: ronniedad 時間: 12-6-19 02:12
得, 但人地可以告你之嘛. 你咁做咪即係開空頭支票.............
作者: flv33 時間: 12-6-19 10:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kufubaby 時間: 12-6-19 11:12
夠膽的話真係咩都可以...不過事後你都要打個電話俾學校及FAX去書面通知你既行為. 但請預左日後唔會再為任何小朋友報同一所學校了.
作者: klm402 時間: 12-6-19 11:29
反正你已退學, 我覺得可問下學校睇下可唔可拎返張支票wor. 其實呢個行為又唔可講係rude呀. 都好人次常情吧了. 不過如果你已交既書簿費同你小朋友將會入讀0個間kindi用既書係大同小異, 而呢間kindi又唔可退返錢or票比你既話, 咁米同新kindi講唔洗買書囉, 都work丫.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |