教育王國
標題: 有沒人收到培道 call waiting ? [打印本頁]
作者: 駿熙媽媽 時間: 12-6-18 15:07 標題: 有沒人收到培道 call waiting ?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littlecook 時間: 12-6-18 15:18
回復 駿熙媽媽 的帖子
好耐之前打電話問過,話最快都要5月先CALL.後來再問,又話6月第二次註冊,所以6月中後先CALL.
再後來又問一次(當時都未到6月),又話一路已經CALL緊,但只有少數人收到CALL,到6月註冊後仲有几多位講唔定,叫我自己做好兩手準備!
一直都話5,6月先CALL,後來又話已CALL左,但又無聽過有人後補上,而依家亦都交左大訂一段時間,都好似無聲氣咁,我覺得好奇怪!
作者: joanne_ma 時間: 12-6-18 15:43
一路已經CALL緊 ???? 我無收到AR~~可能我阿囡既WAITING LIST 排好後啦~~
作者: 駿熙媽媽 時間: 12-6-19 14:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Janetlam263 時間: 12-6-19 16:43
唔好灰心啦,我相信7月份開始call的.
作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-19 18:31 標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?
我都等緊,但仲未收到call。上星期五打去問,佢話仲睇緊因好多waiting,叫我預六月尾,唔知真唔真

作者: yukai 時間: 12-6-19 19:28 標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?
請問培道係邊架?有小學嗎?這所學校如何?老師和課程怎樣?有冇學卷的?Thanks.

作者: 駿熙媽媽 時間: 12-6-19 20:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joanne_ma 時間: 12-6-20 10:48
回復 yukai 的帖子
在九龍城,一條龍
作者: joanne_ma 時間: 12-6-20 10:49
回復 駿熙媽媽 的帖子
我寫左兩封~~
作者: joanne_ma 時間: 12-6-20 10:50
回復 KiuKiu.Mami 的帖子
THX 你的資訊~~希望真係6月尾啦~~
作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-20 15:33 標題: 回覆:駿熙媽媽 的帖子
我寫左兩封信,不過佢地話一封已經得。

作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-20 15:35 標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?
我今朝收到call,明天去交錢。你地收到call未?

作者: kit9211 時間: 12-6-20 16:42
KiuKiu.Mami 發表於 12-6-20 15:35 
我今朝收到call,明天去交錢。你地收到call未?
恭喜你呀~~
開始call但我收唔到即係冇機會啦~~
作者: joanne_ma 時間: 12-6-20 21:15 標題: 回覆:KiuKiu.Mami 的帖子
恭喜你!我估我地無緣做同學啦

作者: 駿熙媽媽 時間: 12-6-21 04:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HH2627 時間: 12-6-21 08:12
我琴日收到學校call, 通知我話校長已批左我B可以轉上午班嘅申請!所以我覺得學校已經開始call waiting架喇!!! 媽媽們,多留意來電,好快有好消息,祝大家好運
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 08:49 標題: 回覆:HH2627 的帖子
可以上午班真好

作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 11:11
我收到電話啦~~
下午班~~~
作者: purpurchi 時間: 12-6-21 11:48
我剛剛都收到電話,真係冇諗過佢會call我,請問問大家,培幼係咪guarantee上培小,培中?印象中小學仲可以參加大抽獎?謝謝!
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 12:04
purpurchi 發表於 12-6-21 11:48 
我剛剛都收到電話,真係冇諗過佢會call我,請問問大家,培幼係咪guarantee上培小,培中?印象中小學仲可以 ...
恭喜~~你是AM 定PM????
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 12:05
應該係直上小學的~~(我無記錯的話)
作者: purpurchi 時間: 12-6-21 12:17
joanne_ma 發表於 12-6-21 12:04 
恭喜~~你是AM 定PM????
pm 呀~妳呢?
作者: purpurchi 時間: 12-6-21 12:19
joanne_ma 發表於 12-6-21 12:05 
應該係直上小學的~~(我無記錯的話)
係咪仲可以大抽獎?
作者: kit9211 時間: 12-6-21 12:21
我都收到電話喇, 真係好開心呀
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 12:34
purpurchi 發表於 12-6-21 12:17 
pm 呀~妳呢?
ME TOOO
希望同一班啦~~
大家有個照應~~ HEHE
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 12:35
kit9211 發表於 12-6-21 12:21 
我都收到電話喇, 真係好開心呀
YEAH~~~~~
你地明天幾時去註冊,我要返去原先註冊左既學校拎番學卷,先去培道~~
作者: littlecook 時間: 12-6-21 12:42
回復 joanne_ma 的帖子
請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀?
註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)
一共要交几多錢呀?
THANKS!
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 12:44
請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀? ~~ YES
註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)~~ 書簿和留位
一共要交几多錢呀? ~~ AROUND 2200
作者: purpurchi 時間: 12-6-21 12:51
joanne_ma 發表於 12-6-21 12:44 
請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀? ~~ YES
註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)~~ 書 ...
我未打番去confirm呀~ 知唔知佢用邊間既書?因為之前都比咗另一間大訂,希望同一間書商,唔想浪費呀~~
妳明天去已註冊果間拎學卷,打咗電話去未?唔知會唔會比我拎番d書哩~
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 12:52
purpurchi :
我一陣會打番去原先果間問下~~
作者: littlecook 時間: 12-6-21 13:11
回復 joanne_ma 的帖子
大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
介唔介意分享一下,最尾ACCEPT培道OFFER,放棄邊D KG呀?
培道係咪一直係你地最心儀既一間?
作者: cheamuimui 時間: 12-6-21 13:37
我擒日都到電話可以轉上午班,好開心. 希望waiting的家長快D收到電話。請問有沒有小朋友住大角咀?

作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 14:46
littlecook 發表於 12-6-21 13:11 
回復 joanne_ma 的帖子
大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
放棄又一村~~
作者: QueenieYan 時間: 12-6-21 14:56
回復 purpurchi 的帖子
培小是可直上的,亦可參加大抽獎. 但中學可選舉其他學校.
作者: purpurchi 時間: 12-6-21 14:59
littlecook 發表於 12-6-21 13:11 
回復 joanne_ma 的帖子
大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
放棄咗九龍靈糧堂
作者: purpurchi 時間: 12-6-21 15:00
QueenieYan 發表於 12-6-21 14:56 
回復 purpurchi 的帖子
培小是可直上的,亦可參加大抽獎. 但中學可選舉其他學校. ...
謝謝你!我最終都決定了培道呀~ 你小朋友讀緊定黎緊讀K1?
作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-21 15:13 標題: 回覆:purpurchi 的帖子
培小係私校,所以可以大抽獎。培中同培小係聯系學校唔係直屬,所以唔係實收上中學,不過都成九年後的事,可能到時變左直屬呢!

作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-21 15:18 標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?
恭喜收到call的朋友,未收到唔好灰心,應該仲call緊的。有冇將軍澳媽咪?

作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 15:22
回復 KiuKiu.Mami 的帖子
我住藍田~~
作者: kit9211 時間: 12-6-21 15:26
KiuKiu.Mami 發表於 12-6-21 15:18 
恭喜收到call的朋友,未收到唔好灰心,應該仲call緊的。有冇將軍澳媽咪?
...
我係呀, 多多指教~~ 會唔會座校車呀?
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 15:39
KIT
我會呀~~~
作者: kit9211 時間: 12-6-21 15:53
joanne_ma 發表於 12-6-21 15:39 
KIT
我會呀~~~
我都會呀, 希望仲有位啦! 我係中心上車呀, 你呢?
作者: joanne_ma 時間: 12-6-21 15:58
藍田廣田村~~
作者: kit9211 時間: 12-6-21 17:04
唔好意思咁多位, 通告話開學要膠杯膠碟食茶點用, 即係買邊d膠碟呀?
作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-21 17:08 標題: 回覆:kit9211 的帖子
我係廣場上車^~^

作者: kit9211 時間: 12-6-21 17:19
回復 KiuKiu.Mami 的帖子
haha唔知第時有冇機會撞倒呢?
作者: QueenieYan 時間: 12-6-21 18:04 標題: 回覆:purpurchi 的帖子
我阿囡讀緊K1

作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-22 09:47 標題: 回覆:QueenieYan 的帖子
我大女都係讀緊K1,細女就九月讀K1。

作者: KiuKiu.Mami 時間: 12-6-22 09:51 標題: 回覆:kit9211 的帖子
我係曰X城買的,有mickey,Elmo,Winnie the pooh,snoopy的碟仔,大約直徑4吋。

作者: kit9211 時間: 12-6-22 10:12
回復 KiuKiu.Mami 的帖子
Thx kiukiu mami!!
作者: joanne_ma 時間: 12-6-22 10:41 標題: 回覆:kit9211 的帖子
剛註冊完

作者: yhchoy 時間: 12-6-29 15:13
開心 :)
作者: niceday819 時間: 12-7-5 15:17
Just give up am class
Wish someone can get the offer la
作者: joanne_ma 時間: 12-7-6 09:32
niceday819: 你有其他OFFER ????
作者: niceday819 時間: 12-7-6 16:09
Yes, Joanne Ma
don't know I choose suitable KG for daughter or not. Actually, I like Pool To so much. But for some reason, I have to give up this offer. I feel so pity
作者: littlecook 時間: 12-7-9 23:00
回復 niceday819 的帖子
今日終於收到培道CALL啦!
但最終無要到個PM OFFER,因早前已有另一間心儀KG收左!
推左個OFFER心中都覺得可惜,升小時都會再考培道吧!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |