教育王國

標題: 有沒人收到培道 call waiting ? [打印本頁]

作者: 駿熙媽媽    時間: 12-6-18 15:07     標題: 有沒人收到培道 call waiting ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littlecook    時間: 12-6-18 15:18

回復 駿熙媽媽 的帖子

好耐之前打電話問過,話最快都要5月先CALL.後來再問,又話6月第二次註冊,所以6月中後先CALL.
再後來又問一次(當時都未到6月),又話一路已經CALL緊,但只有少數人收到CALL,到6月註冊後仲有几多位講唔定,叫我自己做好兩手準備!
一直都話5,6月先CALL,後來又話已CALL左,但又無聽過有人後補上,而依家亦都交左大訂一段時間,都好似無聲氣咁,我覺得好奇怪!

作者: joanne_ma    時間: 12-6-18 15:43

一路已經CALL緊 ???? 我無收到AR~~可能我阿囡既WAITING LIST 排好後啦~~

作者: 駿熙媽媽    時間: 12-6-19 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Janetlam263    時間: 12-6-19 16:43

唔好灰心啦,我相信7月份開始call的.
作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-19 18:31     標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?

我都等緊,但仲未收到call。上星期五打去問,佢話仲睇緊因好多waiting,叫我預六月尾,唔知真唔真




作者: yukai    時間: 12-6-19 19:28     標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?

請問培道係邊架?有小學嗎?這所學校如何?老師和課程怎樣?有冇學卷的?Thanks.




作者: 駿熙媽媽    時間: 12-6-19 20:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joanne_ma    時間: 12-6-20 10:48

回復 yukai 的帖子

在九龍城,一條龍
作者: joanne_ma    時間: 12-6-20 10:49

回復 駿熙媽媽 的帖子

我寫左兩封~~
作者: joanne_ma    時間: 12-6-20 10:50

回復 KiuKiu.Mami 的帖子

THX 你的資訊~~希望真係6月尾啦~~


作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-20 15:33     標題: 回覆:駿熙媽媽 的帖子

我寫左兩封信,不過佢地話一封已經得。




作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-20 15:35     標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?

我今朝收到call,明天去交錢。你地收到call未?




作者: kit9211    時間: 12-6-20 16:42

KiuKiu.Mami 發表於 12-6-20 15:35
我今朝收到call,明天去交錢。你地收到call未?

恭喜你呀~~
開始call但我收唔到即係冇機會啦~~

作者: joanne_ma    時間: 12-6-20 21:15     標題: 回覆:KiuKiu.Mami 的帖子

恭喜你!我估我地無緣做同學啦




作者: 駿熙媽媽    時間: 12-6-21 04:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HH2627    時間: 12-6-21 08:12

我琴日收到學校call, 通知我話校長已批左我B可以轉上午班嘅申請!所以我覺得學校已經開始call waiting架喇!!! 媽媽們,多留意來電,好快有好消息,祝大家好運
作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 08:49     標題: 回覆:HH2627 的帖子

可以上午班真好




作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 11:11

我收到電話啦~~
下午班~~~
作者: purpurchi    時間: 12-6-21 11:48

我剛剛都收到電話,真係冇諗過佢會call我,請問問大家,培幼係咪guarantee上培小,培中?印象中小學仲可以參加大抽獎?謝謝!
作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 12:04

purpurchi 發表於 12-6-21 11:48
我剛剛都收到電話,真係冇諗過佢會call我,請問問大家,培幼係咪guarantee上培小,培中?印象中小學仲可以 ...
恭喜~~你是AM 定PM????



作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 12:05

應該係直上小學的~~(我無記錯的話)
作者: purpurchi    時間: 12-6-21 12:17

joanne_ma 發表於 12-6-21 12:04
恭喜~~你是AM 定PM????

pm 呀~妳呢?
作者: purpurchi    時間: 12-6-21 12:19

joanne_ma 發表於 12-6-21 12:05
應該係直上小學的~~(我無記錯的話)

係咪仲可以大抽獎?
作者: kit9211    時間: 12-6-21 12:21

我都收到電話喇, 真係好開心呀
作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 12:34

purpurchi 發表於 12-6-21 12:17
pm 呀~妳呢?

ME TOOO
希望同一班啦~~
大家有個照應~~ HEHE

作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 12:35

kit9211 發表於 12-6-21 12:21
我都收到電話喇, 真係好開心呀

YEAH~~~~~

你地明天幾時去註冊,我要返去原先註冊左既學校拎番學卷,先去培道~~

作者: littlecook    時間: 12-6-21 12:42

回復 joanne_ma 的帖子

請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀?
註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)
一共要交几多錢呀?
THANKS!

作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 12:44

請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀? ~~ YES

註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)~~ 書簿和留位

一共要交几多錢呀? ~~ AROUND 2200
作者: purpurchi    時間: 12-6-21 12:51

joanne_ma 發表於 12-6-21 12:44
請問你係咪要即刻回覆及第二日即交費用呀? ~~ YES

註冊淨係要交留位費,定係交埋大訂(書簿雜費?學費?)~~ 書 ...

我未打番去confirm呀~ 知唔知佢用邊間既書?因為之前都比咗另一間大訂,希望同一間書商,唔想浪費呀~~
妳明天去已註冊果間拎學卷,打咗電話去未?唔知會唔會比我拎番d書哩~

作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 12:52

purpurchi :
我一陣會打番去原先果間問下~~
作者: littlecook    時間: 12-6-21 13:11

回復 joanne_ma 的帖子

大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
介唔介意分享一下,最尾ACCEPT培道OFFER,放棄邊D KG呀?
培道係咪一直係你地最心儀既一間?

作者: cheamuimui    時間: 12-6-21 13:37

我擒日都到電話可以轉上午班,好開心. 希望waiting的家長快D收到電話。請問有沒有小朋友住大角咀?

作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 14:46

littlecook 發表於 12-6-21 13:11
回復 joanne_ma 的帖子

大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!
放棄又一村~~
作者: QueenieYan    時間: 12-6-21 14:56

回復 purpurchi 的帖子

培小是可直上的,亦可參加大抽獎. 但中學可選舉其他學校.
作者: purpurchi    時間: 12-6-21 14:59

littlecook 發表於 12-6-21 13:11
回復 joanne_ma 的帖子

大家收到CALL既媽咪,恭喜晒!

放棄咗九龍靈糧堂
作者: purpurchi    時間: 12-6-21 15:00

QueenieYan 發表於 12-6-21 14:56
回復 purpurchi 的帖子

培小是可直上的,亦可參加大抽獎. 但中學可選舉其他學校. ...

謝謝你!我最終都決定了培道呀~ 你小朋友讀緊定黎緊讀K1?
作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-21 15:13     標題: 回覆:purpurchi 的帖子

培小係私校,所以可以大抽獎。培中同培小係聯系學校唔係直屬,所以唔係實收上中學,不過都成九年後的事,可能到時變左直屬呢!




作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-21 15:18     標題: 回覆:有沒人收到培道 call waiting ?

恭喜收到call的朋友,未收到唔好灰心,應該仲call緊的。有冇將軍澳媽咪?




作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 15:22

回復 KiuKiu.Mami 的帖子

我住藍田~~
作者: kit9211    時間: 12-6-21 15:26

KiuKiu.Mami 發表於 12-6-21 15:18
恭喜收到call的朋友,未收到唔好灰心,應該仲call緊的。有冇將軍澳媽咪?



  ...

我係呀, 多多指教~~ 會唔會座校車呀?
作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 15:39

KIT
我會呀~~~
作者: kit9211    時間: 12-6-21 15:53

joanne_ma 發表於 12-6-21 15:39
KIT
我會呀~~~

我都會呀, 希望仲有位啦! 我係中心上車呀, 你呢?
作者: joanne_ma    時間: 12-6-21 15:58

藍田廣田村~~
作者: kit9211    時間: 12-6-21 17:04

唔好意思咁多位, 通告話開學要膠杯膠碟食茶點用, 即係買邊d膠碟呀?
作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-21 17:08     標題: 回覆:kit9211 的帖子

我係廣場上車^~^




作者: kit9211    時間: 12-6-21 17:19

回復 KiuKiu.Mami 的帖子

haha唔知第時有冇機會撞倒呢?
作者: QueenieYan    時間: 12-6-21 18:04     標題: 回覆:purpurchi 的帖子

我阿囡讀緊K1




作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-22 09:47     標題: 回覆:QueenieYan 的帖子

我大女都係讀緊K1,細女就九月讀K1。




作者: KiuKiu.Mami    時間: 12-6-22 09:51     標題: 回覆:kit9211 的帖子

我係曰X城買的,有mickey,Elmo,Winnie the pooh,snoopy的碟仔,大約直徑4吋。




作者: kit9211    時間: 12-6-22 10:12

回復 KiuKiu.Mami 的帖子

Thx kiukiu mami!!
作者: joanne_ma    時間: 12-6-22 10:41     標題: 回覆:kit9211 的帖子

剛註冊完




作者: yhchoy    時間: 12-6-29 15:13

開心 :)
作者: niceday819    時間: 12-7-5 15:17

Just give up am class
Wish someone can get the offer la
作者: joanne_ma    時間: 12-7-6 09:32

niceday819: 你有其他OFFER ????
作者: niceday819    時間: 12-7-6 16:09

Yes, Joanne Ma
don't know I choose suitable KG for daughter or not. Actually, I like Pool To so much. But for some reason, I have to give up this offer. I feel so pity
作者: littlecook    時間: 12-7-9 23:00

回復 niceday819 的帖子

今日終於收到培道CALL啦!
但最終無要到個PM OFFER,因早前已有另一間心儀KG收左!
推左個OFFER心中都覺得可惜,升小時都會再考培道吧!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5