教育王國
標題: 元朗嘅珈琳幼稚園好嘛? [打印本頁]
作者: yvonne_bb1122 時間: 12-6-18 01:04 標題: 元朗嘅珈琳幼稚園好嘛?
本人囝囝10年4月出世,今年要報K1,但到而家仲未識講自己個名同幾歲,仲要唔係成日答人嘢,脾氣又差見到最愛嘅車就會癲咗,真係好擔心。聽講珈琳比較易收但唔知好唔好,有冇媽媽比D意見呀?

作者: kanhan 時間: 12-6-18 12:47
唔好, 好多大陸人, 秩序又唔好,
課程淺, 但面試十個九個都收,

作者: yvonne_bb1122 時間: 12-6-18 23:06 標題: kanhan 的帖子
咁信義係咪ok 㗎?我最擔心就係我個仔冇反應到時發脾氣都唔知點算!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |