教育王國

標題: 有冇人知馬鞍山的中文大學校友會張宣昌幼稚園好唔好 [打印本頁]

作者: judychengss    時間: 12-6-11 13:34     標題: 有冇人知馬鞍山的中文大學校友會張宣昌幼稚園好唔好

本人覺得幾好, 一來近我d 屋企, 二來小朋友好鐘意返學, 特別係我大女轉讀全日呢幾個月來, 佢班主任係咁打電話來了解,
呢個班主任真係好有愛心, 可以同小朋友玩得好close , 係我第一次接觸最有責任心的老師, 有好興趣班學, 芭蕾舞, 跆拳, 合唱團, 敲擊,
晝晝, phonics , 普通話,  終之我覺得最緊要, 要近及小朋友開心.


作者: ho528man    時間: 12-6-12 19:47     標題: 回覆:judychengss 的帖子

你小朋友讀邊班呀!?小朋友現在也在這學校讀k1,無可否認班主任係有愛心,但校長就原來她是從副校長升上的,但好明顯勝任不了校長這職位,做嘢過豬油膏。還有3年換了3個校長,行政未免太混亂了。




作者: ms_s    時間: 12-6-14 21:07

佢哋經常請人...好似個個都做唔長咁...
作者: vanifU    時間: 12-6-15 07:24

回復 ho528man 的帖子

其實行政混亂,同老師的流失率大,對小朋友各方面會否影響很大?我都仲考慮緊揀佢,定係救世軍田家炳?前者多活動,不過遠,後者的辦學歷史悠久,但課程好似較淺,k2現在都未默書。因囡囡而家跟哥哥讀緊同一間,拆散他們好似好慘,不知如何是好?
作者: ho528man    時間: 12-6-15 22:38     標題: 回覆:vanifU 的帖子

田家炳我未讀過,但有聽過好出名,一出世就要報名。而中文大學課程也是很淺,
但我對個校長真係好好好失望,不過現在小朋友仲未放暑假,而我又暑假後先轉校,所以不便講得太詳細總之我極後悔揀了這間學校!




作者: vanifU    時間: 12-6-16 06:26

回復 ho528man 的帖子

多謝你的意見,你說的那一間應該係救世軍田家炳樓上果 間救世軍乙明幼兒園,佢地真係好犀利,聽聞未出世真係要報定名.其實當初我見張煊昌好似好重視學生的英語,放學又有得免費上英語班,又多活動,所以先考慮
作者: titanlow    時間: 12-6-19 14:49

'但課程好似較淺,k2現在都未默書', 你想要默書o既學校, 怕且真係揀錯o左囉!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5