教育王國

標題: 新手媽媽.請問葵涌或者荃灣有咩好既幼稚園!! [打印本頁]

作者: DORALIUKY    時間: 12-6-7 18:52     標題: 新手媽媽.請問葵涌或者荃灣有咩好既幼稚園!!

由於不是住開葵涌或者荃灣.但bb要奶奶照顧.

所以必須要在葵涌或者荃灣找幼稚園!!!

請問各位mama & baba 有咩好介紹!!!!

感激..感激..

作者: BabyGcc    時間: 12-6-7 22:54

荃浸(全面-有學券),吳國偉(蒙特梭利-但一出生就要申請),綠楊(英語好,多NET-沒學券)

作者: ptm    時間: 12-6-7 23:45

方方都ok.
作者: DORALIUKY    時間: 12-6-8 11:19

請問"吳國偉"很好的嗎???
作者: sadsam    時間: 12-6-8 14:22

大窩口敉世軍幼兒園
作者: rainbowcov    時間: 12-6-8 14:34

荆冕堂, 學之園,  康傑, 救世軍
作者: fannychan88    時間: 12-6-8 15:49

方方,綠楊冇學劵

浸信會, 荆冕堂有學劵

學之園,  康傑冇學劵(青衣)  
作者: 河馬媽媽    時間: 12-6-18 11:55

我女女讀緊荃浸K2, 讀得好開心.
老師校長全部都好好, 不過如果要程度深就一定唔係.
佢地係全面發展多... 小朋友大肌肉小肌肉等等...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5