教育王國
標題: 新手媽媽.請問葵涌或者荃灣有咩好既幼稚園!! [打印本頁]
作者: DORALIUKY 時間: 12-6-7 18:52 標題: 新手媽媽.請問葵涌或者荃灣有咩好既幼稚園!!
由於不是住開葵涌或者荃灣.但bb要奶奶照顧.
所以必須要在葵涌或者荃灣找幼稚園!!!
請問各位mama & baba 有咩好介紹!!!!
感激..感激..
作者: BabyGcc 時間: 12-6-7 22:54
荃浸(全面-有學券),吳國偉(蒙特梭利-但一出生就要申請),綠楊(英語好,多NET-沒學券)

作者: ptm 時間: 12-6-7 23:45
方方都ok.
作者: DORALIUKY 時間: 12-6-8 11:19
請問"吳國偉"很好的嗎???
作者: sadsam 時間: 12-6-8 14:22
大窩口敉世軍幼兒園
作者: rainbowcov 時間: 12-6-8 14:34
荆冕堂, 學之園, 康傑, 救世軍
作者: fannychan88 時間: 12-6-8 15:49
方方,綠楊冇學劵
浸信會, 荆冕堂有學劵
學之園, 康傑冇學劵(青衣)
作者: 河馬媽媽 時間: 12-6-18 11:55
我女女讀緊荃浸K2, 讀得好開心.
老師校長全部都好好, 不過如果要程度深就一定唔係.
佢地係全面發展多... 小朋友大肌肉小肌肉等等...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |