教育王國

標題: 粉嶺安基司 [打印本頁]

作者: minglpc    時間: 12-6-4 18:49     標題: 粉嶺安基司

有冇小朋友在粉嶺安基司讀國際班, 有冇人可以比d comments啊

1. 安基司的校長/老師好嗎?
2. 安基司課程好嗎?
3. 安基司的語文教得好嗎?
4. 安基司的功課好唔多啊?
6. 安基司多唔多課餘活動啊?
7. 安基司多唔多小學既network啊, 學生入d咩校多?
8. 安基司係咪基督教學校啊?
作者: yanyeelee    時間: 12-6-19 14:31

我都想知喔!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5