教育王國

標題: 註冊是否一定要呀爸或呀媽? [打印本頁]

作者: Amy47    時間: 12-6-1 13:42     標題: 註冊是否一定要呀爸或呀媽?

如題, 搵呀姐, 呀娑去得唔得呢?
作者: iceface    時間: 12-6-1 13:50

邊個簽署申請表個個去取註冊證, 如果唔得閒去, 可以寫受權書, 叫其他人幫您去取.

作者: Amy47    時間: 12-6-1 14:05

我意思係註冊。唔係攞証。。。。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5