教育王國
標題:
註冊是否一定要呀爸或呀媽?
[打印本頁]
作者:
Amy47
時間:
12-6-1 13:42
標題:
註冊是否一定要呀爸或呀媽?
如題, 搵呀姐, 呀娑去得唔得呢?
作者:
iceface
時間:
12-6-1 13:50
邊個簽署申請表個個去取註冊證, 如果唔得閒去, 可以寫受權書, 叫其他人幫您去取.
作者:
Amy47
時間:
12-6-1 14:05
我意思係註冊。唔係攞証。。。。
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5