教育王國

標題: 藍田啟思上午班vs日出康城學之園下午班pn [打印本頁]

作者: Wongy    時間: 12-5-31 23:04     標題: 藍田啟思上午班vs日出康城學之園下午班pn

請問有無人比意見,藍田啟思上午班定日出康城學之園下午班pn好呢,many ths!
作者: 小玲    時間: 12-6-4 00:35     標題: 回覆:Wongy 的帖子

兩間程度唔同喎。如果你諗住係用學卷,當然係啓思。如果睇學習程度上,就應該係學之園,英普教學喎。




作者: 小Red    時間: 12-6-4 14:19

我投學之園
作者: raymond338hk    時間: 12-6-5 22:08

日出康城學之園下午班
作者: queenmitsui    時間: 12-11-15 11:44

學之園!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5