教育王國
標題: 藍田啟思上午班vs日出康城學之園下午班pn [打印本頁]
作者: Wongy 時間: 12-5-31 23:04 標題: 藍田啟思上午班vs日出康城學之園下午班pn
請問有無人比意見,藍田啟思上午班定日出康城學之園下午班pn好呢,many ths!
作者: 小玲 時間: 12-6-4 00:35 標題: 回覆:Wongy 的帖子
兩間程度唔同喎。如果你諗住係用學卷,當然係啓思。如果睇學習程度上,就應該係學之園,英普教學喎。

作者: 小Red 時間: 12-6-4 14:19
我投學之園

作者: raymond338hk 時間: 12-6-5 22:08
日出康城學之園下午班
作者: queenmitsui 時間: 12-11-15 11:44
學之園!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |