教育王國

標題: 九龍禮賢VS宣道 [打印本頁]

作者: 3wa4    時間: 12-5-30 11:06     標題: 九龍禮賢VS宣道

大家好, 囝囝九龍禮賢WAITING收左下午班, 剛交留位費, 但今天收到宣道CALL WAITING, 大家都係下午班, 我們都是基督徒, 2間也是基督教學校, 也有小學, 不是一定收, 請問大家可否給我們一些COMMENT 呢? 謝謝

作者: ritterbaba    時間: 12-5-30 11:37

3wa4 發表於 12-5-30 11:06
大家好, 囝囝九龍禮賢WAITING收左下午班, 剛交留位費, 但今天收到宣道CALL WAITING, 大家都係下午班, 我們 ...
我之前同你一樣,我選了宣道,不過個陣我未交禮賢書簿費
作者: nana1104    時間: 12-5-30 12:05

我都係二間收。但我選了宣道
作者: 3wa4    時間: 12-5-30 13:40

回復 ritterbaba 的帖子

你好, 請問可否分享一下為可會選宣道呢? 謝謝

作者: 3wa4    時間: 12-5-30 13:40

回復 nana1104 的帖子

你好, 請問可否分享一下為可會選宣道呢? 謝謝
作者: toddlergirl    時間: 12-6-18 13:52

宣道啦! 我都係收到宣道CALL, 收下午, 我地可能成為同學
作者: 3wa4    時間: 12-6-18 17:38

回復 toddlergirl 的帖子

Hello toddlergirl, 請問你幾時收到CALL呢? 是呢2日嗎? 謝謝





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5