教育王國
標題: 青衣啟思 & 荃灣聖母幼稚園 [打印本頁]
作者: Suet813 時間: 12-5-29 10:42 標題: 青衣啟思 & 荃灣聖母幼稚園
阿囡宜家讀緊青衣啟思下午小組班, 上個月亦都交晒所有錢諗住原校升K1, 但今日荃灣聖母打黎話下午班有一個位, 問我會唔會考慮, 因為我地係住荃灣架, 聖母一定會近好多, 如果返青衣要搭成個鐘校車, 阿囡又好似好慘咁, 但係呢2間幼稚園其實邊間會好啲? 我應唔應該轉呢?
大家可唔可以俾啲意見~
作者: mamasosa 時間: 12-5-29 12:08
咁近又真係好好多, 但係升小學方面,你都要考慮嫁!
作者: lingan 時間: 12-5-29 12:17
既然近咁多,聖母啦。
作者: Suet813 時間: 12-5-29 15:15
如果只係因為近, 我都諗都唔使諗會CHOICE聖母, 但係其實啟思派小學係咪真係會好啲呀? 升小學又係一個好大既問題...
作者: mamasosa 時間: 12-5-29 16:46
我係青衣啟思既家長, 間學校既校職員都好有心, 我都好喜歡.
上年家長日我有特別留意學校張貼的小一派位結果, 雖然年年都有些不如同, 但似乎近年上直資/私小的不是大多數, 最大部份仍係官津小學, 或者同啟思有聯系的小學, i.e. 啟基.
作者: Suet813 時間: 12-5-29 20:06
回復 mamasosa 的帖子
派位方面真係啟思好啲…
作者: wishwong 時間: 12-5-29 20:16
荃灣去青衣要1個鐘咁耐??
作者: Suet813 時間: 12-6-18 08:21
因為我係最後一個站,返學的話仲要去接其他小朋友先返學校,相反放學就要送晒其他小朋友先,我個女係最後一個落車。
作者: LUCUSMaMa 時間: 12-6-18 09:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |