教育王國

標題: n班是否冇學券?但... [打印本頁]

作者: hohobma    時間: 12-5-28 16:57     標題: n班是否冇學券?但...

教育局網址話幼兒中心有?係邊d幼兒中心呢?




作者: 咪臣    時間: 12-5-28 17:01

本帖最後由 咪臣 於 12-5-28 17:01 編輯

有些幼稚園有埋PN, 不過PN冇學劵, 上幼稚園會有.....
作者: hohobma    時間: 12-5-28 17:20     標題: 回覆:n班是否冇學券?但...

禁邊d幼兒中心可申請學費減免呢??




作者: 咪臣    時間: 12-5-28 17:26

hohobma 發表於 12-5-28 17:20
禁邊d幼兒中心可申請學費減免呢??
幼兒中心是UNDER 社署, 你可以去網頁搵, 我唔知邊度問~

作者: gwlam    時間: 12-5-28 17:43

hohobma 發表於 12-5-28 17:20
禁邊d幼兒中心可申請學費減免呢??

You may refer to this thread:

http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2385571&extra=page%3D10

作者: hohobma    時間: 12-5-28 22:36     標題: 回覆:n班是否冇學券?但...

Thank u both








歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5