教育王國
標題: n班是否冇學券?但... [打印本頁]
作者: hohobma 時間: 12-5-28 16:57 標題: n班是否冇學券?但...
教育局網址話幼兒中心有?係邊d幼兒中心呢?

作者: 咪臣 時間: 12-5-28 17:01
本帖最後由 咪臣 於 12-5-28 17:01 編輯
有些幼稚園有埋PN, 不過PN冇學劵, 上幼稚園會有.....
作者: hohobma 時間: 12-5-28 17:20 標題: 回覆:n班是否冇學券?但...
禁邊d幼兒中心可申請學費減免呢??

作者: 咪臣 時間: 12-5-28 17:26
hohobma 發表於 12-5-28 17:20 
禁邊d幼兒中心可申請學費減免呢??
幼兒中心是UNDER 社署, 你可以去網頁搵, 我唔知邊度問~
作者: gwlam 時間: 12-5-28 17:43
hohobma 發表於 12-5-28 17:20 
禁邊d幼兒中心可申請學費減免呢??
You may refer to this thread:
http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2385571&extra=page%3D10
作者: hohobma 時間: 12-5-28 22:36 標題: 回覆:n班是否冇學券?但...
Thank u both
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |