教育王國

標題: 08年9月重讀k1是否太大呢? [打印本頁]

作者: 9月媽媽    時間: 12-5-27 22:03     標題: 08年9月重讀k1是否太大呢?

我女兒是08年9月現讀在讀靈糧堂k1,但今年孝到真光,但要重讀k1,是否太大呢?對她升小學有否影響?定是讓她繼續在靈糧堂升讀k2好呢?

希望各位媽媽給我一些意見,謝謝!!!



作者: LyNeC    時間: 12-5-27 22:46

I am afraid you cannot repeat or no kinder accept!
作者: kufubaby    時間: 12-5-27 22:51

如果跟到我覺得無必要repeat.
不如問下真光有無k2插班啦.
作者: Jane1983    時間: 12-5-27 22:58

好似係cut到8月31日,9月理論上係可以,不過係超超大B,可能有d不利。
其實小朋友跟得上的話,為什麼一定要repeat?靈糧堂都係好學校呀!

作者: feiji    時間: 12-5-27 23:41     標題: 回覆:Jane1983 的帖子

如果你女女各方面發展得不錯,不如問下真光俾唔俾佢插K2. 女仔一般早熟,恐怕她會介意自己比人大。但如果你覺得她各方面發展略慢,那repeat 也是可以的。




作者: Gabumama    時間: 12-5-28 03:23     標題: 回覆:9月媽媽 的帖子

首先應該搞清楚:1)小朋友而家讀得唔開心?2)靈糧堂課程太淺,你唔滿意小朋友在校進度? 3)有冇問過小朋友想唔想轉校? 4)如你有嘢唔滿意靈糧堂嗰邊,而令你想轉校嘅話,咁真光又係咪真係可以滿足到你嘅需求? 5)係乜嘢驅使你想幫小朋友轉校?




作者: lymchau    時間: 12-5-28 09:49

same as my girl, she is  Sep 2007, at that time she was studying in VIC, but TL accepted her to repeat K1. Finally I gave up as I think my girl was OK, no need to repeat.  This is my story!
作者: LL222    時間: 12-5-28 10:10

9月媽媽 發表於 12-5-27 22:03
我女兒是08年9月現讀在讀靈糧堂k1,但今年孝到真光,但要重讀k1,是否太大呢?對她升小學有否影響?定是讓她繼續 ...
如果1. 進度比其它同學冇咁理想, or
2. 想直上真光小學
咁repeat 吧

9月B repeat也有適齡的兒童﹙即翌年九月開課時年滿5歲8個月至7歲﹚個10分

作者: wittymom    時間: 12-5-28 10:19

how about for boys?
作者: wingnam    時間: 12-5-28 13:39     標題: 回覆:9月媽媽 的帖子

我女兒也是o8年9月出生,會去真光重讀K1,本身她在現校0K跟得上,只不過考慮過小一競爭大,面試壓力大無把握會上到心儀直資,大抽獎得15分,家住將軍澳校網麻麻,而真光校風良好,直上中學Band1英中,灣仔區亦有不少好學校。亦可再戰心儀私小,到時大點成熟點面試亦有優勢,這是我的想法。




作者: minniez    時間: 12-5-28 23:45     標題: 回覆:wingnam 的帖子

如果係龍校,值得 repeat 喎




作者: gisoleung    時間: 12-5-28 23:58     標題: 回覆:minniez 的帖子

Repeat我又覺得ok喎!起碼考小一唔洗比人話細b!




作者: Yingcalvin    時間: 12-5-29 00:09

回復 gisoleung 的帖子

Yes! My child also born in sept, 08. I also apply the dragon school k1 again. After interview, she feel my girl no need to repeat , re- study k1, she
Will feel boring and loss learning motivation. The luckily that she advice
Me interview k2, then, I get a offer of k2. Happily can change other school
And no need to repeat.

作者: spmok1999    時間: 12-5-29 00:25

本帖最後由 spmok1999 於 12-5-29 00:26 編輯

長遠o黎講有私小學位在手又可以大抽獎真係好難得, 到自行仍然係適齡, 如果自問將來對考小一信心不大的話其實都可以考慮的...這已經不是考慮幼稚園教學程度的問題, 而係考慮機會或可能性的問題, 教學程度高並不代表小朋友會跟得上, 就算跟得上亦不代表面試有好表現, 面試表現好亦不代表名小會收, 因為存在很多未知的因素, 就我個人來講都係覺得偏向較保險的一方面...
如果可以插班k2就最好啦!


作者: Yingcalvin    時間: 12-5-29 00:30

回復 spmok1999 的帖子

Try to ask school can apply k2 or not? Child want to learn a new things
作者: 9月媽媽    時間: 12-5-29 09:40

多謝各位媽媽的意見
對於我來說,好處當然對她升讀小一有保障,因為大家都很清楚的就是想考一間心儀的幼稚園已經很難,更何況是考小學呢.  但另一方面,就是要REPEATED  K1的問題,我女兒是08年9月頭出世的,如果她REPEATED K1,就真是超大B啦,我怕對她成長會有影響,因為她大過同級的小朋友很多.
我亦都嘗試過問學校可否給她升讀K2,但學校回覆因為POLICY問題,不可以; 但堅道真光卻收K2的,真不明白呢?!

我問我女兒喜歡真光定是靈糧堂,她前日答我鍾意真光,但今日卻答我鍾意靈糧,一時一樣,都無佢辦法.

各位媽咪,我真係好煩惱呀,DADDY及他屋企果邊D人想她讀真光,因為龍校及校風很好,但我就不想她REPEATED K1,好大壓力呀,如果她讀靈糧而考小學時考不到心儀的學校時,我怕他們會怪我當初唔比她讀真光呢!

真係唔知點算好呢?




作者: spmok1999    時間: 12-5-29 10:16


9月媽媽 發表於 12-5-29 09:40
多謝各位媽媽的意見
對於我來說,好處當然對她升讀小一有保障,因為大家都很清楚的就是想考一間心儀的幼稚園 ...
其實超大b都有唔少, 最大分別只係年份大一年, 基本上 9月, 10, 11月 & 12月分別都不太大都係叫做超大b, 現你只能選擇做超大b或細b, 你的情況比起一些8尾出世的來講有得選擇已經好好多....

作者: fefemom    時間: 12-5-29 10:19

大坑真光k1收2008年9月1日至2009年10月31日,你囡囡最多是班中大女,同其他學校(收1月至12月)的1月大女相對地差不多吧.
作者: wingnam    時間: 12-5-29 16:29

回復 Yingcalvin 的帖子

你女兒真幸運!是那間收了她?我亦去信過很多龍校插班k2但全部沒有回音.試過In St. Clare K2 30人爭3個位,In果的又多是大過9月的,所以又落空了.我朋友的女皃十月出生,今年去了聖心重讀K1,他說他的女皃現在很有自信,會幫助班中較小的同學,學習上更易明白,唔同學校學的課程編排不會一樣因此就算重讀K1亦不會覺得是重複或悶,所以家長應該不用擔心.
作者: Yingcalvin    時間: 12-5-29 16:45

回復 wingnam 的帖子

Good hope school
作者: Yipapa    時間: 12-5-29 23:03

我嗰女都係今年重讀真光,佢係十二月女,你嗰女都係大我嗰三𠆤月啫,況且我諗大坑真光基本上無細B,相差會少D,本人讀書時都係細B(11月)成績又真係差D (可能我資質差同姓頼)。 我都覺得龍校加可以大抽獎,真係好難得。不如同我嗰女做同學喇

作者: joeywongmy    時間: 12-5-30 08:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winnietingting    時間: 12-5-30 09:07     標題: 引用:我而家都有呢個煩惱小兒0812讀緊浸幼啟小附

原帖由 joeywongmy 於 12-05-30 發表
我而家都有呢個煩惱
小兒0812
讀緊浸幼
關鍵是:是否諗住讀啟附幼至啟中,不過讀完啟中要入U又唔知點。

我都報咗啟附幼,不過年尾先in,我就啟附幼收我囡囡先算。




作者: joeywongmy    時間: 12-5-30 10:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siu-miu    時間: 12-5-30 14:07

如果比我揀, 係龍校, 而且係我杯茶既學校, 就repeat K1也無妨
作者: 9月媽媽    時間: 12-6-1 10:15

我想請教各位媽咪,真光是否有分英普同英粵兩種班?
作者: 1511    時間: 12-6-1 11:18

没有分, 到了這刻, 你好像還不太了解真光, 她真是你杯茶嗎?
作者: dewberry    時間: 12-6-1 11:53

我個囝係0812細B, 九龍禮賢收咗佢REPEAT K1, 但呢間又係愉快學習, 但小一大機會直升!  如果考慮私立直資, 面試又驚唔夠人爭, 而家1516!
作者: Yingcalvin    時間: 12-6-1 13:39

回復 dewberry 的帖子

原本讀邊間?禮賢不是直升的。
作者: dewberry    時間: 12-6-1 14:10

原本讀啟思(藍田), 我知禮賢唔係直升, 但幼稚園舊生應該機會大好多!  兩間都係愉快學習, 程度都係偏淺, 真係唔知點選擇?
作者: ChuChuChat    時間: 12-6-8 02:06     標題: 回覆:08年9月重讀k1是否太大呢?

靈糧很好,跟到我覺得唔須要轉。真光收好多靈糧生(check LLC 網頁)。我小女放棄真光,揀靈糧讀。若你冇信心亦承受不了之後的未知數,家人責備,你便要用女兒的適應來換取安心。唔知可唔可以等K2 in 晒小學後,冇心儀既再去in k2 repeat. 只係K2少位好多。
我覺得除非轉另一間深好多既K1,否則返學真係悶,有點本末倒置。不過如果真光小學,中學是不二之選,長遠而來讀多一年K又唔會差好遠。真係好睇你家庭意願和小朋友性格。
我地放棄真光係有感學生太斯文,遁規道矩,我地想小朋靈活D,能跳出框框,所以小學收都要考慮下。




作者: 786    時間: 12-6-8 06:33     標題: 回覆:08年9月重讀k1是否太大呢?

你選擇對。

超大仔女係唔可以考cckg(好似同埋拔萃)的。




作者: DACHA    時間: 12-6-9 11:48

KV 和 PC 的大仔都不收嗎?是否小學的申請表有註明是限定的出生日期內才接受申請?
作者: feiji    時間: 12-6-18 08:46     標題: 回覆:9月媽媽 的帖子

其實九月至十二月的小朋友,即使做大B, 仍是適齡兒童。家長自己覺得哪一個選擇較適合自己小朋友,便即管去做好了。隨了能力、心智、大小肌肉的發展、性別,小朋友的身形亦是其中一樣考慮因素。而從身邊不同朋友的資訊中發現,名幼稚園的超大B是較普通幼稚園為多的。




作者: HopeLJ    時間: 12-6-18 09:12     標題: 回覆:08年9月重讀k1是否太大呢?

俾我會讀k1 TL,入咗睇下阿女點,你而家都唔肯定佢一定悶所有嘢都已經識。如果到時証明真係咁,佢老師都會知道,再求情轉 k2 會容易好多,k2老師會見到同決定收唔收佢嘛。




作者: caca316    時間: 12-6-18 14:59

回復 9月媽媽 的帖子

真光無英普班, 分分鍾淺過靈糧堂......真光書單你有無睇過?好淺的, 英文?勁少......
靈糧堂一定深D, 你自己compare下...
另外, 真光老師年紀比較mature, 比較traditional, 你係咪好like佢小學呢? 如你不考慮其他私校&直資, 而真光小學係你唯一心儀小學, 咁你咪揀真光........
真幼學術比其他幼稚園淺, 唔知到時扣門津校或考其他私校直資會不會比下去? 而且,真小要$3000學費, 但教學和不用交學費的傳統津小無咩分別, 一樣都係谷谷地, 中文深.....
如repeat K1, 担心她浪費時間了......(個人意見, 不喜勿插)
我都係怕小朋友浪費一年光陰.....況且,你去年做細仔,靈糧堂都考到, 都不是太差勁吧!!!

作者: anteater    時間: 12-6-18 20:27

現在大把出名好的女校,說真的,TL真是好一般,值得REPEAT一年嗎?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5