教育王國

標題: 會不會不喜歡收超大B? [打印本頁]

作者: dolphins    時間: 12-5-26 09:41     標題: 會不會不喜歡收超大B?

囡囡係08年11頭B, 現讀K1, 老師說程度跟得上。現獲龍校錄取,但雖重讀K1.
如想她升小一時再試考二間心儀的私/直資小學,應在龍校K3(2014/15)投考?或是K2(2013/14)可試?
前者將是6歳10個月入讀小一,恐太"大"影響錄取機會;後者當然程度或有差距,但仍想試試看。請大家提供意見或經驗,謝謝!
作者: spmok1999    時間: 12-5-26 17:35

有龍校個位穩陣d, 況且11月出世都唔係好大o者...
你又唔可以擔保可以考到心宜o既私小, 不過都要睇下你依家係邊間龍校o既k1?

作者: LittleButter    時間: 12-6-5 01:55

想問若果小朋友是8月出世既囝囝, 可否也讓他做超級大大B呢? 會否失去升小抽獎果適齡入學分呢?
作者: gloria_cwy3    時間: 12-6-5 08:18

超大b ,個個都想收,因為大一年,一定會醒o的
作者: bubujoey    時間: 12-6-19 13:19

回復 dolphins 的帖子

你好, 請原諒我的焦知.

小女今年9月k1, 今年重考一條龍, 如收錄便repeat K1, 同你一樣k2考直資, 可以嗎?

如果直資收咗會何時入學.

謝謝回覆.

joey






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5