教育王國
標題: Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How? [打印本頁]
作者: law_panda 時間: 12-5-22 17:07 標題: Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How?
Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How and When?
Thanks!
作者: karen55407 時間: 12-5-22 17:30 標題: 回覆:Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How?
有的,年年都有人面試,但無得面試的居多

作者: lugano 時間: 12-5-23 10:05
本帖最後由 lugano 於 12-5-23 10:05 編輯
law_panda 發表於 12-5-22 17:07 
Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How and When?
Thanks!
題外話.....
莫講話去到叩門個階段,想憑 MCS Old Girl 身份帶個女女入 MCS 都難,呢幾年有 Old Girl 朋友 (女女已洗禮) 話在第一階段有 25 分在手都入唔到,睇完個遊戲規則,你就知幾難。
第一階段計分:
PART A:
- 父/母在與該小學同一校址的幼稚園或中學部全職工作 (20分)
- 兄/姊在與該小學同一校址的中學部就讀
- 父/母為該小學的校董 (20分)
- 父/母或兄/姊為該小學的畢業生 (10分)
- 首名出生子女(即為家庭各子女中最年長者) (5分)
(上述5項只可揀選一項)
PART B:
- 女女為天主教徒(5分) OR
- 父/母為該小學主辦的社團員, 即 MCS Foundation, 好多old girl 都入左會 (5分)
(上述2項只可揀選一項)
PART C:
- 適齡的兒童(即翌年九月開課時年滿五歲八個月至七歲) (10分)
作者: myfanwy 時間: 12-5-23 10:08 標題: 回覆:Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How?
最近聽一些專家講好似未試過有25分入唔到首輪架喎?!

作者: munce 時間: 12-5-23 10:24
25 sure OK.
作者: lugano 時間: 12-5-23 14:26
本帖最後由 lugano 於 12-5-23 14:39 編輯
myfanwy 發表於 12-5-23 10:08 
最近聽一些專家講好似未試過有25分入唔到首輪架喎?!
一個 Maryknoller 朋友講,為女女報得 MCS的,多有 25 分,因為就算唔係天主教徒 (冇用到5分宗教分),舊生只要加入"辦學團體" MCS Foundation ,即可穩袋 extra 5 分。這是 MCS 跟其他名校不同的行政"微妙"之處 !! (註: As of 2005, the MCS Foundation has replaced the Maryknoll Sisters as the Sponsoring Body of the school)...... 呢個就係多有 25分的原因
http://foundation.mcs.hk/membership.htm#
http://mcs.hk/doc/appform.doc
舉個例,喇沙舊生想仔仔入喇沙,如果他不是教友(冇用到5分宗教分),頂盡都係只有 20 分,除非加入"辦學團體" ,即宗教組織喇沙修士會,但唔通為左個仔入會走去做修士神職人員?
作者: TMMA 時間: 12-5-23 14:32
lugano 發表於 12-5-23 10:05 
題外話.....
莫講話去到叩門個階段,想憑 MCS Old Girl 身份帶個女女入 MCS 都難,呢幾年有 Old Girl 朋 ...
25分一定入到,
你朋友會不會是中學部的 old girl?
因中,小學是唔同地址,所以佢會無 "old girl" 的分。
作者: karen55407 時間: 12-5-23 15:06 標題: 引用:+本帖最後由+lugano+於+12-5-23+10:05+編輯
原帖由 lugano 於 12-05-23 發表
本帖最後由 lugano 於 12-5-23 10:05 編輯
點會呀!連續三年我都識人廿分頭輪入到,你朋友可能係中學部old girl,無分加噃!

作者: Gerard 時間: 12-5-23 15:13 標題: 回覆:Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lugano 時間: 12-5-23 15:37
karen55407 發表於 12-5-23 15:06 
點會呀!連續三年我都識人廿分頭輪入到,你朋友可能係中學部old girl,無分加噃!
...
Thanks for info....... 等我下次見面再問問佢先。
作者: helenli 時間: 12-5-23 15:54
本帖最後由 helenli 於 12-5-23 15:55 編輯
回復 Gerard 的帖子
我知道有一個今年20分入到, 但佢媽媽好勤力, 自己返慕道班, 安排領洗, 結識MCS有份參與辦學團體家長, 與有關教會神父打好關係, 幫忙寫信, 借41網地址...全部做足, 最後第一輪20分入到. 另一女生的媽媽是OLD GIRL, 但不是天主教徒就落空了, 有人承認幸得有神父幫忙是關鍵, 所以20分入到都不一定單靠運氣.
作者: marcuscyrus 時間: 12-5-23 15:57
第一輪自行也可以靠人事的嗎?
作者: smallfoothk 時間: 12-5-23 16:36
回復 marcuscyrus 的帖子
不如咁講同分大家都25分,咁點抽法??朋友的是男,手上有25分,但沒有哥哥就那校,小朋友洗禮和星期日上那堂,定和能有影响力的人講很想入讀,第一輪有了,究竟是上天安排就不清楚.
作者: lugano 時間: 12-5-23 17:39
helenli 發表於 12-5-23 15:54 
回復 Gerard 的帖子
我知道有一個今年20分入到, 但佢媽媽好勤力, 自己返慕道班, 安排領洗, 結識MCS有份參 ...
第一輪自行似乎人事無乜可能喎
得 20 分而可以入,應該純 By Luck 抽中...... 可能你個朋友真的這樣好運
作者: 786 時間: 12-5-23 19:23 標題: 引用:Quote:helenli+發表於+12-5-23+15:54+回復+
原帖由 lugano 於 12-05-23 發表
第一輪自行似乎人事無乜可能喎
得 20 分而可以入,應該純 By Luck 抽中...... 可能你個朋友真的這樣好運
是的,第一輪無人事。要叩門用。

作者: kmmum 時間: 12-5-23 23:03
Maryknoll FATHER SchooL (咁有無人知20分有無機會?)
作者: helenli 時間: 12-5-23 23:04
回復 lugano 的帖子
我初初都以為無可能架...
作者: law_panda 時間: 12-5-24 11:06
回復 lugano 的帖子
I heard two cases from friends, 20 pts., not old girls, got admitted.
作者: BBCoffee 時間: 12-5-24 13:04 標題: 回覆:law_panda 的帖子
If only have 15分, 甲乙部第一揀MCS, 有冇機呢,我唸機會都有幾千分之一掛!

作者: 已刪除用戶 時間: 12-5-24 13:38 標題: 引用:第一輪自行也可以靠人事的嗎?
原帖由 marcuscyrus 於 12-05-23 發表
第一輪自行也可以靠人事的嗎?
從來吾信真係間間都咁乖會100%抽籤

作者: 已刪除用戶 時間: 12-5-24 13:43 標題: 回覆:Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How?
我公司以前有個瑪利諾畢業生,佢話舊生聚會上,校長笑住話「哎呀手抱咁細未駛咁快抱返黎聯誼架」<--此話何解,自己唸

作者: whitebunny 時間: 12-5-24 13:46
Charlotte_mom 發表於 12-5-24 13:38 
從來吾信真係間間都咁乖會100%抽籤
agree no more~~~
作者: 786 時間: 12-5-24 14:35 標題: 引用:我公司以前有個瑪利諾畢業生,佢話舊生聚會
原帖由 Charlotte_mom 於 12-05-24 發表
我公司以前有個瑪利諾畢業生,佢話舊生聚會上,校長笑住話「哎呀手抱咁細未駛咁快抱返黎聯誼架」<--此話何 ...
我明你意思,但係第一輪真係抽架
因為我識個超級人事的朋友(非一般二十分,小朋友亦有三頭六臂,咩人事就唔方便講),佢第一輪二十分唔得,要叩門才得。

作者: 786 時間: 12-5-24 14:35 標題: 引用:我公司以前有個瑪利諾畢業生,佢話舊生聚會
原帖由 Charlotte_mom 於 12-05-24 發表
我公司以前有個瑪利諾畢業生,佢話舊生聚會上,校長笑住話「哎呀手抱咁細未駛咁快抱返黎聯誼架」<--此話何 ...
我明你意思,但係第一輪真係抽架
因為我識個超級人事的朋友(非一般二十分,小朋友亦有三頭六臂,咩人事就唔方便講),佢第一輪二十分唔得,要叩門才得。

作者: lugano 時間: 12-5-24 14:37
BBCoffee 發表於 12-5-24 13:04 
If only have 15分, 甲乙部第一揀MCS, 有冇機呢,我唸機會都有幾千分之一掛!
...
If only have 15 points
11月自行階段: 完全冇機
6月中央大抽獎階段: 唔駛計幾多分,有 luck 就得,而且機會一定遠高於千分之一,請放心。
作者: law_panda 時間: 12-5-24 14:58
回復 BBCoffee 的帖子
haven't heard any successful case !
作者: annienorman 時間: 12-5-24 16:34 標題: 回覆:law_panda 的帖子
在那些超級名校,有三頭六臂在第一輪計分是看不到的!反而在叩門階段才會被注視!
第一輪計分階段,假設廿五分巳入到,其他的係咪真係抽籤?相信人事在這階段都有些影響!一個廿分普通人,另一個廿分係校長個朋友個女。。。就算收咗朋友個女其他人都冇聲出,因為都係「抽籤」啫!

作者: law_panda 時間: 12-5-24 16:49
回復 annienorman 的帖子
Hard to tell........
Not drawn by Education Department?
作者: annienorman 時間: 12-5-24 23:26 標題: 引用:回復+annienorman+的帖子
Hard+to+tell...
原帖由 law_panda 於 12-05-24 發表
回復 annienorman 的帖子
Hard to tell........
不一定

作者: sukitelfold 時間: 12-5-24 23:46 標題: 回覆:annienorman 的帖子
如果教育局唔正視呢個問題,遲早出事,一係ICAC查,一係申訴專員介入,我知有D二線學校自己抽籤,喺同分度出術,睇人背境(住址)。

作者: wootaitai 時間: 12-5-24 23:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JOJA 時間: 12-5-25 06:49 標題: 回覆:Charlotte_mom 的帖子
所以我覺得
叩門位=實際餘下位-親友握手位-超級精位(資優生)
餘下的dd 位,就係我們入portfolio 有得爭筆試面試的真正叩門位

作者: law_panda 時間: 12-5-25 09:58
回復 annienorman 的帖子
ICAC should get involved then..
作者: lugano 時間: 12-5-25 11:11
本帖最後由 lugano 於 12-5-25 11:13 編輯
annienorman 發表於 12-5-24 16:34 
在那些超級名校,有三頭六臂在第一輪計分是看不到的!反而在叩門階段才會被注視!
第一輪計分階段,假設廿 ...
同意,絕對有可能發生黑箱作業事件。
題外話....
我都聽過幾個類似 cases:
個小朋友只有 20 分報城中某名校, 在 11 月自行階段失敗了
然後問親朋戚友借地址入紙,最後 6月大抽獎中了,事後當然不方便週圍同人講"借地址"事宜,唯有死撐同身邊友人/或於小朋友學校新認識的家長圈子中/家中親戚........ 話個小朋友好好彩在 11月時自行階段 20 分抽中 !!
心水清者....... 自行判斷 20 分抽中的玄機
作者: kentchau118 時間: 12-5-25 12:55 標題: 回覆:lugano 的帖子
其實第一輪計分也有機會發生黑箱作業,但是真的很難拿出實質證據去証明,只能懷疑。
我引用另一間名校聖心做例子,就是發生在其中一位版主女兒身上,很多上這網站的人都知曉,她只有十五分,能夠得到只有幾個後補位的其中一個,在第一輪就入到了。
十五分的人何其多,真的是公平抽籤嗎?還是版主在聖心的關係嗎?只有天知曉。

作者: law_panda 時間: 12-5-28 16:20
回復 kentchau118 的帖子
In this case, it's really unfair. Should report to ICAC.
作者: pooh仔 時間: 12-5-28 20:09 標題: 回覆:Charlotte_mom 的帖子
學校為免被誤會做馬,同分者會比教局抽。
都有部份學校在校進行,教局會派人監察及用敎局軟件進行!
大家不防打去學校問如同分你心儀學校是如何做法!
不要說學校做遺規事!
事先聲明:我不是MCS 人亦學校冇任何關係!

作者: SCKnight 時間: 12-5-28 21:39
學校有權決定自己抽定用敎局軟件進行。不過最近風頭火勢,啲一線學校為咗避嫌,好多都選擇後者。
作者: BBCoffee 時間: 12-5-31 19:24 標題: 回覆:lugano 的帖子
Hi Lugano, forgot to mention, 我個女係15分加誇區, 我唸機會應該係萬分之一


作者: kitjoseph 時間: 12-6-1 01:06 標題: 回覆:Maryknoll Convent School 有叩門嗎?How?
我100%可以肯定第一輪自行收生係絕對公平公正,學校絕冇做手腳。我女兒亦是今年九月升小一,幸運地第一輪二十分入到。

作者: law_panda 時間: 12-6-1 09:58
回復 kitjoseph 的帖子
Congratulations! You are very very lucky.
Heard less than 10, around 7 got admitted this year in the first round with 20 points.
作者: iantsang 時間: 12-6-1 10:33
kentchau118 發表於 12-5-25 12:55 
我引用另一間名校聖心做例子,就是發生在其中一位版主女兒身上,很多上這網站的人都知曉,她只有十五分,能夠得到只有幾個後補位的其中一個,在第一輪就入到了。
十五分的人何其多,真的是公平抽籤嗎?還是版主在聖心的關係嗎?只有天知曉。
I didn't realize I was being "talked about" tim!
Actually this is true, only God know. Because we pray to God and he listened. We pray for other parents more in need to get accepted first since we are determine to wait until door-knocking stage to have a "legitimate" preference to be accepted, and we BELIEVE we would get a seat in June. However, God has a better plan and decided we should get admitted earlier and we gratefully accepted. Now, I am going to be available to help other parents who need help tomorrow and the coming weeks to come as we don't need to run around to knock door. So, I will
Concerning the arrangement, we specifically checked if there can be preference given to us due to my role in the kindergarten. The answer is "no".
I guess some parents may misunderstand my intention to share these information on the internet and let me take this opportunity to explain. The reason why I shared my experience, is to let parents know there are a waiting list pre-drawn together with the first round (discretionary places stage. To be honest, I didn't even know there is such a list before I experience this, so I think this is God's plan to let me witness this.
Most schools nowadays would pass the applications to EDB to draw the first round result. It is simply not worth the risks, particularly for the popular ones to draw themselves. So no need to call ICAC as you can simply call EDB and there won't be a case to follow. There are legitimate door-knocking seats to use so why bare the unnecessary risks? Anyway, the key here is: along with the result, there are a list for waiting provided together. Parents may notice some schools will published their first round result along with the waiting list. So, this is the one I am talking about so no need to guess at all.
Hope this information help the future parents to understand better the system! Good luck!
God Bless!
Ian
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |