教育王國
標題: 新手媽咪選校問題,急需各位意見 [打印本頁]
作者: Ching9630 時間: 12-5-15 23:10 標題: 新手媽咪選校問題,急需各位意見
我個女得6個月大,笫一個小朋友,咩都唔識,想讀沙田或者九龍區,唔合邊間好,又唔知邊間係先到先得,急需各位資訊,因為有朋友細阿女三個月已經有學校收左,好怕囡囡冇學校收‧
作者: Gabumama 時間: 12-5-16 00:48 標題: 回覆:Ching9630 的帖子
你朋友個小朋友有學校收咗嘅係playgrouo定係PN呀?
你朋友嗰個小朋友係唔係讀國際學校?係咪混血兒?
你小朋友想讀出年PN嘅話,應該今年報名,通常啲幼兒園都係8~9月開始招收出年入學嘅學生嘅。

作者: jvcfamily 時間: 12-5-16 09:57
三個月已經有學校收左?? playgroup 呀..有的playgroup 都要排好耐. 至於PN好多學校都要Interview, 唔係先到先得. Salvation Army 就好像先到先得, 一有出世紙就可以排.
至於邊間好, 你洗下版睇多的BK. 亦可去皇國媽媽會沙田個邊睇下..
作者: Ching9630 時間: 12-5-27 12:53
回復 Gabumama 的帖子
佢唔係讀國際學校又唔係混血兒,只不過係救世軍收左佢,好似講先到先得!
作者: Ching9630 時間: 12-5-27 12:55
回復 jvcfamily 的帖子
THX!THX!
作者: karen0128 時間: 12-5-31 09:51
救世軍真的很早, 聽聞未出世已經可報名添啦!
Mama唔駛擔心, 現在6個月大的女女會否讀N班(2歲班/學前班), 如會都係時候選擇啦!
作者: Ching9630 時間: 12-6-7 16:57
回復 karen0128 的帖子
我想佢讀n班,但下年又搬入大圍,又想佢讀一條龍,又唔知邊間係,又唔知大圍邊間容易收細b!
作者: karen0128 時間: 12-6-7 17:17
好多一條龍學校好少有N班~~
作者: Ching9630 時間: 12-6-17 23:38
回復 karen0128 的帖子
可唔可以俾D例子,大圍沙田邊幾間有,Thx.........
作者: 小曳人 時間: 12-6-18 06:44
大圍好多n班,你自己上幼稚園概覽睇
女仔要龍,你試試銅鑼灣spn啦!應該得呢間又N又龍
如果細b又想讀好d嘅學校,就要遲一年做大b,或者k1靠實力去考!但要叻過大半年嘅小朋友,唔容易!
作者: Ching9630 時間: 12-6-18 14:36
回復 小曳人 的帖子
我再諗諗先,唔係好想過海。謝謝
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |