教育王國

標題: 藍田迦南N班召集! [打印本頁]

作者: 好有問題    時間: 12-5-4 12:42     標題: 藍田迦南N班召集!

有無藍田迦南N班家長可以一齊傾下計交流下?我的女女係AM班!




作者: kyowong    時間: 12-5-4 13:21

我女女係PM班



作者: avang    時間: 12-5-4 16:44

我囝囝都係PM班^.^
作者: happysin    時間: 12-5-4 18:47     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

My girl will be in pm class also! nice to meet u all!




作者: 好有問題    時間: 12-5-4 19:41     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

仲未有AM班嘅同學
唔知今年學費加到幾多?
有無小朋友9月未足兩歲要遲入學?




作者: couple    時間: 12-5-4 22:41     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

我都想今年九月幫囡囡報迦南N班,老師話現在還早不接受申請。想問下各位媽媽交表前有什麼要準備呢?




作者: Fabianne    時間: 12-5-5 01:05     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

Me am class




作者: Fabianne    時間: 12-5-5 01:05     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

你地幾號開學?




作者: Hei1121    時間: 12-5-5 07:41     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

我仔係pm班!你們係大B定細B啊?我仔係大B




作者: 好有問題    時間: 12-5-5 20:22     標題: 引用:我都想今年九月幫囡囡報迦南N班,老師話現

原帖由 couple 於 12-05-04 發表
我都想今年九月幫囡囡報迦南N班,老師話現在還早不接受申請。想問下各位媽媽交表前有什麼要準備呢?



  ...
其實都無特別準備(^.^)都係交齊資料等interview

有無本身係waiting list而家收左嫁?




作者: kyowong    時間: 12-5-7 23:02

回復 Fabianne 的帖子

4 sep 2012
作者: 好有問題    時間: 12-5-9 10:29     標題: 回覆:藍田迦南N班召集!

你地會唔會參加8月嘅適應班?




作者: kyowong    時間: 12-5-9 21:47

回復 好有問題 的帖子

咩來家 ? 你係邊到知道依樣野 ?
作者: 好有問題    時間: 12-5-10 10:18     標題: 引用:回復+好有問題+的帖子 咩來家+?+你係邊到

原帖由 kyowong 於 12-05-09 發表
回復 好有問題 的帖子

咩來家 ? 你係邊到知道依樣野 ?
因為我有朋友上年讀迦南N班所以知道的!




作者: BORCHRISTY    時間: 12-5-10 10:35

Hi ^ ^  My girl (Feb 2010) will be in PM class.  





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5