教育王國
標題: 藍田迦南N班召集! [打印本頁]
作者: 好有問題 時間: 12-5-4 12:42 標題: 藍田迦南N班召集!
有無藍田迦南N班家長可以一齊傾下計交流下?我的女女係AM班!

作者: kyowong 時間: 12-5-4 13:21
我女女係PM班
作者: avang 時間: 12-5-4 16:44
我囝囝都係PM班^.^
作者: happysin 時間: 12-5-4 18:47 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
My girl will be in pm class also! nice to meet u all!

作者: 好有問題 時間: 12-5-4 19:41 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
仲未有AM班嘅同學
唔知今年學費加到幾多?
有無小朋友9月未足兩歲要遲入學?

作者: couple 時間: 12-5-4 22:41 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
我都想今年九月幫囡囡報迦南N班,老師話現在還早不接受申請。想問下各位媽媽交表前有什麼要準備呢?

作者: Fabianne 時間: 12-5-5 01:05 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
Me am class

作者: Fabianne 時間: 12-5-5 01:05 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
你地幾號開學?

作者: Hei1121 時間: 12-5-5 07:41 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
我仔係pm班!你們係大B定細B啊?我仔係大B

作者: 好有問題 時間: 12-5-5 20:22 標題: 引用:我都想今年九月幫囡囡報迦南N班,老師話現
原帖由 couple 於 12-05-04 發表
我都想今年九月幫囡囡報迦南N班,老師話現在還早不接受申請。想問下各位媽媽交表前有什麼要準備呢?
...
其實都無特別準備(^.^)都係交齊資料等interview
有無本身係waiting list而家收左嫁?

作者: kyowong 時間: 12-5-7 23:02
回復 Fabianne 的帖子
4 sep 2012
作者: 好有問題 時間: 12-5-9 10:29 標題: 回覆:藍田迦南N班召集!
你地會唔會參加8月嘅適應班?

作者: kyowong 時間: 12-5-9 21:47
回復 好有問題 的帖子
咩來家 ? 你係邊到知道依樣野 ?
作者: 好有問題 時間: 12-5-10 10:18 標題: 引用:回復+好有問題+的帖子
咩來家+?+你係邊到
原帖由 kyowong 於 12-05-09 發表
回復 好有問題 的帖子
咩來家 ? 你係邊到知道依樣野 ?
因為我有朋友上年讀迦南N班所以知道的!

作者: BORCHRISTY 時間: 12-5-10 10:35
Hi ^ ^ My girl (Feb 2010) will be in PM class.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |