教育王國

標題: 生日會問題 [打印本頁]

作者: weiweibb    時間: 12-4-28 03:32     標題: 生日會問題

老公話佢讀幼稚園時,見到個個同學仔都有得開生日會,但佢年年都無份(佢七月出世的)所以好唔開心。宜家d 幼稚園係唔係同n年前果d唔同架?如果九月開學,七月的同學仔幾時開生日會呢?


阿仔又係七月出世,所以好想知呢,請
作者: weiweibb    時間: 12-4-28 03:37

本帖最後由 weiweibb 於 12-4-28 03:39 編輯

Please advise



作者: BabyGcc    時間: 12-4-28 09:02

我女兒的幼稚園是2個月舉行一次生日會,
9-10一起開,如此類推,7-8月小朋友就會
在7月初放暑假前開
作者: fefemom    時間: 12-4-28 09:09

我囡PN間學校,每月有生日會,六月有一次俾七、八月小朋友。
作者: marcoli8    時間: 12-4-28 10:08     標題: 回覆:生日會問題

我小朋友既學校會提早在六月舉行




作者: weiweibb    時間: 12-4-28 11:37

本帖最後由 weiweibb 於 12-4-28 12:16 編輯


謝謝各位媽咪的回覆!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5