教育王國
標題: 生日會問題 [打印本頁]
作者: weiweibb 時間: 12-4-28 03:32 標題: 生日會問題
老公話佢讀幼稚園時,見到個個同學仔都有得開生日會,但佢年年都無份(佢七月出世的)所以好唔開心。宜家d 幼稚園係唔係同n年前果d唔同架?如果九月開學,七月的同學仔幾時開生日會呢?
阿仔又係七月出世,所以好想知呢,請
作者: weiweibb 時間: 12-4-28 03:37
本帖最後由 weiweibb 於 12-4-28 03:39 編輯
Please advise
作者: BabyGcc 時間: 12-4-28 09:02
我女兒的幼稚園是2個月舉行一次生日會,
9-10一起開,如此類推,7-8月小朋友就會
在7月初放暑假前開
作者: fefemom 時間: 12-4-28 09:09
我囡PN間學校,每月有生日會,六月有一次俾七、八月小朋友。
作者: marcoli8 時間: 12-4-28 10:08 標題: 回覆:生日會問題
我小朋友既學校會提早在六月舉行

作者: weiweibb 時間: 12-4-28 11:37
本帖最後由 weiweibb 於 12-4-28 12:16 編輯
謝謝各位媽咪的回覆!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |