教育王國

標題: 大埔幼兒園 [打印本頁]

作者: babymax8    時間: 12-3-19 23:00     標題: 大埔幼兒園

大埔邊間幼兒園好?
作者: sampcy    時間: 12-3-22 09:44

回復 babymax8 的帖子

i want to know too
作者: 僑僑媽    時間: 12-3-22 10:09

我都想知呢~~
作者: mymelody.lam    時間: 12-3-22 21:28     標題: 回覆:大埔幼兒園

救世軍、教育學院




作者: DanDiMa    時間: 12-3-22 23:32

St paul catholic day nursery

作者: tc001039    時間: 12-3-23 01:57

DanDiMa 發表於 12-3-22 23:32
St paul catholic day nursery

我想問,我b 係 2011-8-31 係大仔定細仔...個website 話"如家長準備為子女報讀2013-2014年度幼一或幼二班
(即2011年7月31日前出生之幼兒),請於2012年8月中旬,瀏覽本園網站公佈之報名詳情。" 咁我b 3歲sin讀n13歲已經K1 la...唔知你答唔答到我

作者: DanDiMa    時間: 12-3-23 10:47

您 8月出生報 SPN 大埔係尷尬 d, 因為唔可以 apply 2013 年入學 N1, 只可報 2014 年入學的 N2, 如果您要做超大仔報 2014 年入學的 N1, 學校唔知會唔會考慮, 2013 年 8 月中旬, 到時您再打去問啦, Good Luck!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5