教育王國
標題: 地油地循道 vs 培正 麻煩俾d意見 [打印本頁]
作者: free6836 時間: 12-3-19 19:21 標題: 地油地循道 vs 培正 麻煩俾d意見
請問地油地循道有冇得直升佢既小學?
請問2選1 邊間好d?
註 : 培正既話唔打算直升佢既小學 , 因為學費太貴負擔唔起....
請俾d意見...謝謝~~~
作者: BBG1 時間: 12-3-19 21:09
本帖最後由 BBG1 於 12-3-20 09:28 編輯
循道小學係津小,循道kg無直升小學的。我可入循道小學,但我揀入培正。
你想報津小?如果唔唸住讀培小,讀培幼和讀其他kg沒大分別呢!培正係好學校,三思!
作者: free6836 時間: 12-3-19 23:12
BBG1 發表於 12-3-19 21:09 
循道小學係津小,循道kg無直升小學的。我可入循道,但我揀入培正。
你想報津小?如果唔唸住讀培小,讀培幼 ...
衰在培正冇全日 , 但好似有校車
但循道有全日, 冇校車...
對我呢d冇時間既家長黎講.....2邊各有好處...
唯一可惜係冇錢食培正一條龍...
其實我自己都係培正校友 , 點知到自己個小朋友就冇$俾佢讀.....暈~~
作者: BBG1 時間: 12-3-20 09:27
回復 free6836 的帖子
你小朋友幾大?
當然,一定要計好數先。培正係私小,一定要學費。要現實點,別執著,我有朋友是校友,但也是因沒錢而放棄報讀。況且,校友的子女也不是一定會收呢!
報邊間、讀邊間,一定要看看自己的能力、情況。
作者: davywm 時間: 12-3-21 10:35
請問到底讀培小要俾幾多$$$
, 我有兩個小朋友讀, 會唔會負擔唔到?
作者: davywm 時間: 12-3-21 10:55
THANKS, 棉花糖媽媽!
咁宜家開始要慳d駛了!
作者: davywm 時間: 12-3-21 11:17
回復 davywm 的帖子
宜家d學費真係加得好勁, 之前哥哥搵k時(2,3年前) 培小只係好似$2500! 睇黎未來幾年4千幾應該無走雞
作者: winnietingting 時間: 12-3-21 11:28 標題: 引用:Quote:BBG1+發表於+12-3-19+21:09+循道小學
原帖由 free6836 於 12-03-19 發表
衰在培正冇全日 , 但好似有校車
但循道有全日, 冇校車...
慳d得唔得呀?個小朋友咁叻入到培幼,唔讀好哂。如果第時佢派唔到好小學點算,前途喎!
幾多家長流哂口水想個小朋友入培幼。三思,三思。

作者: gwlam 時間: 12-3-21 11:40
讀咗培幼先啦,可能三年後儲多咗$ afford到呢 ~ 唔得都一様可以大抽奬 ~
作者: terryscarlett 時間: 12-3-22 00:07 標題: 回覆:地油地循道 vs 培正 麻煩俾d意見
當然揀培正啦!

作者: edwinasokf 時間: 12-3-22 09:00
我都諗緊可能3年後培小學費會加到$5000每個月, 到時負擔會更大, 如果培中轉埋直資12年學費真係好貴; 或者先比亞囡讀完培小, 到中學時再睇下有無能力, 無能力就大抽奬. 人地話培正家長好多係中產人士, 我同老公都係打工仔,真係唔知應唔應付到私小的開支.
作者: yiuyau 時間: 12-3-22 09:19
揀培正啦
作者: sheffield 時間: 12-3-22 09:26
老實說,如果肯定唔上培小,咁就唔使去考培幼,找間近屋企,方便照顧同接送的就好了。
遁道,不能直上遁中,但因是連系,機會當然會大點。但遁小是要配/抽的,你有幾分?今年20分都不一定能入。
現實點,如能負擔(不能過份勉強),就試考培幼(非常不易考),直上培小,(assume小朋友肯讀書),這條路會較平坦。但如能不負擔,那你就是靠運氣了,即抽到乜就讀乜。assume你係net 31,咁抽到油天或遁道就當然好,德信也不錯呀,但如這幾間都抽唔到,你都得接受啊!再實際點,如叠埋心水大抽獎,咁就唔好花錢去讀名幼稚園…就搵間能配合你需要的(全日,最近,最平的)。有錢凈都留番上到小學用,小朋友唔叻的就要補下習,叻的又要培養下,小個錢都唔得!
作者: 仔仔錫錫你 時間: 12-3-22 09:47
愁眉飯不及開懐粥,我會選近自己又方便照顧的村學。
作者: davywm 時間: 12-3-22 16:13
Dear Bibikids119,
你好! 係呀細佬考到培正! 細佬同哥哥都好開心可以一齊返學了! 不過老公就梗係覺得要細佬repeat好委屈, 但我堅決要兩兄弟一齊
作者: A1andA2 時間: 12-3-22 16:32
各有優點, 如考慮經濟層面, 建議讀津貼學校, 並可多些報讀興趣班亦不錯.
作者: Bigboy2008 時間: 12-3-22 21:12
回復 davywm 的帖子
如果肯定不讀小學,真的不用花三年時間讀培幼,培幼的英文及數學的程度都很淺,而且每年只有一次評估,見老師時間好小,家校溝通不夠。
作者: Bigboy2008 時間: 12-3-22 21:13
回復 sheffield 的帖子
同意,很多官校都是好學校
作者: Bigboy2008 時間: 12-3-23 09:01 標題: 回覆:地油地循道 vs 培正 麻煩俾d意見
而且讀培正如果參加在抽獎的話,要即時放棄培正小一的學位,所以你要考慮清楚。
我會揀近家的選擇。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |