教育王國

標題: 靈糧堂(銅鑼灣) [打印本頁]

作者: YanPun    時間: 12-3-19 16:15     標題: 靈糧堂(銅鑼灣)

這幼稚園的校長是否每朝都會在學校門口歡迎學生? 你們知道嗎?
作者: Jas-MaMa    時間: 12-3-20 10:03

那有什麼關係
作者: hopefaith    時間: 12-3-20 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Twinboys08    時間: 12-3-20 12:20

係啦, 有咩關係?
作者: Zhuangshinai    時間: 12-3-20 14:33

想捕佢交求位信?
作者: ewy_chu    時間: 12-3-20 15:45

曾校長係幾間糧量幼稚園嘅校長..應該係會不定時出現架噃..!!
作者: YanPun    時間: 12-3-20 18:01

Yes, I want to give a letter to her, do you know how to meet her?
作者: flopsybunnies    時間: 12-3-20 20:02

Zhuangshinai 發表於 12-3-20 14:33
想捕佢交求位信?

至醒係你!
作者: Zhuangshinai    時間: 12-3-21 13:06

通常校長係會早會出現下, 不過我覺得佢未必會行出出面俾你捉到佢, 應該會係校內喎。
作者: peachcreamy    時間: 12-3-21 22:41

有成4間分校好難捕... 寄掛號信,相信她會看的。GOOD LUCK!!!
作者: YanPun    時間: 12-3-23 10:39

多謝各位的tips, 多謝晒!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5