教育王國
標題: 靈糧堂(銅鑼灣) [打印本頁]
作者: YanPun 時間: 12-3-19 16:15 標題: 靈糧堂(銅鑼灣)
這幼稚園的校長是否每朝都會在學校門口歡迎學生? 你們知道嗎?
作者: Jas-MaMa 時間: 12-3-20 10:03
那有什麼關係
作者: hopefaith 時間: 12-3-20 11:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Twinboys08 時間: 12-3-20 12:20
係啦, 有咩關係?
作者: Zhuangshinai 時間: 12-3-20 14:33
想捕佢交求位信?
作者: ewy_chu 時間: 12-3-20 15:45
曾校長係幾間糧量幼稚園嘅校長..應該係會不定時出現架噃..!!
作者: YanPun 時間: 12-3-20 18:01
Yes, I want to give a letter to her, do you know how to meet her?
作者: flopsybunnies 時間: 12-3-20 20:02
Zhuangshinai 發表於 12-3-20 14:33 
想捕佢交求位信?
至醒係你!
作者: Zhuangshinai 時間: 12-3-21 13:06
通常校長係會早會出現下, 不過我覺得佢未必會行出出面俾你捉到佢, 應該會係校內喎。
作者: peachcreamy 時間: 12-3-21 22:41
有成4間分校好難捕... 寄掛號信,相信她會看的。GOOD LUCK!!!
作者: YanPun 時間: 12-3-23 10:39
多謝各位的tips, 多謝晒!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |