教育王國
標題: 請問有冇人上過觀塘間cpda? 好唔好呀? [打印本頁]
作者: dine1117 時間: 12-3-16 23:51 標題: 請問有冇人上過觀塘間cpda? 好唔好呀?
請問有冇人上過觀塘間cpda?
作者: bobosasa999 時間: 12-3-16 23:56
上過一期,Suki老師不錯,有愛心,Maggie老師一般。返平日都算抵。
作者: 盈盈b 時間: 12-3-17 07:55
9-12個月上過,因為新所以好乾淨,價錢吾貴,老師好nice,但有時d野重覆再重覆,但亞女都玩得好開心~
作者: 菠蘿媽媽 時間: 12-3-17 19:31 標題: 回覆:請問有冇人上過觀塘間cpda? 好唔好呀?
我都上過suki姐姐嘅堂(9 -12月),佢好好㗎!
但而加亞囡大個咗,CPDA已經唔夠佢玩!

作者: natalieswor 時間: 12-3-17 19:56
試過堂,但感覺老師英文麻麻。如選擇中文playgroup,這裹的費用算相宜。
作者: FRL 時間: 12-6-15 13:20

試過堂都OK, 阿女玩得好開心!
作者: mrs.frog 時間: 12-6-18 16:30 標題: 回覆:請問有冇人上過觀塘間cpda? 好唔好呀?
我仔仔上緊6-9月班,Maggie 老師教,唔錯吖
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |