教育王國
標題: 有冇家長想由下午班轉去上午班? [打印本頁]
作者: katiesin 時間: 12-3-16 17:02 標題: 有冇家長想由下午班轉去上午班?
今日收到學校既信 ,但係得下午班 。申請入讀上午班,但校長話上午已full ,只好waiting list 等上午班有位,就補比我 ! 但係咁多家長都waiting for 上午班呢....咁我係咪冇機會???
作者: circle0818 時間: 12-3-23 07:14
我都有同樣既問題發生!老師叫我寫信俾學校request,我唔識寫
作者: keemic77 時間: 12-3-23 08:52 標題: 回覆:有冇家長想由下午班轉去上午班?
我都想轉上午,不過要第二次交deposit 先會受理!

| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |