教育王國
標題: 有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書 [打印本頁]
作者: boiu 時間: 12-3-12 23:30 標題: 有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書
本帖最後由 boiu 於 12-3-12 23:31 編輯
想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22日生的,我住荔景,現家開始幫BB揾學校,做準備先,
作者: frogmaggie 時間: 12-3-12 23:45
我都想知,我囡囡都係10年架!! 不過我就想讀TT,祟真因為表姐係讀TT既,呢間學校唔錯既,不過而家學位好緊,真係有D驚~
作者: ronniedad 時間: 12-3-12 23:49
平常心吧, 都唔到你驚. 襯仲有幾個月俾佢地見多D人會有幫助.
作者: sarubuta 時間: 12-3-13 08:55 標題: 引用:+本帖最後由+boiu+於+12-3-12+23:31+編輯+\
原帖由 boiu 於 12-03-12 發表
本帖最後由 boiu 於 12-3-12 23:31 編輯
想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22 ...
我女都係10年6月,細你小朋友三日。

今年都應該會報k1, 不過會等埋所有PN結果同八月返PN後對學校的感覺先決定點報法

作者: boiu 時間: 12-3-13 09:02
回復 sarubuta 的帖子
係咪可以吾讀n1.直接出年讀k1?我睇左幾間學校現家仲收緊07-09年的小朋友,咁咪無得報名咯,你住邊到?
作者: boiu 時間: 12-3-13 09:04
回復 frogmaggie 的帖子
我想問係邊間祟真,我BB不在附近讀書,諗住係深水PO
作者: boiu 時間: 12-3-13 09:04
回復 ronniedad 的帖子
恩恩.你BB幾大?
作者: LL222 時間: 12-3-13 11:24
boiu 發表於 12-3-13 09:02 
回復 sarubuta 的帖子
係咪可以吾讀n1.直接出年讀k1?我睇左幾間學校現家仲收緊07-09年的小朋友,咁咪無得報 ...
10年6月B應該去年年尾至今年年頭報N班(今年九月讀N班), 今年九月至年尾報K1(出年九月讀K1)
另外, 其實由N至K3都可以唔讀, 政府冇規定, 直接讀小一都得(好多雙非童都係咁)。
讀N班其中一個原因, 直升K1保證大D.
作者: ronniedad 時間: 12-3-13 11:32
我啱啱先玩完呢個K1比試遊戲, 我果個今年會升K1了. GOOD LUCK, 加油! 個人覺得學校主要係會先揀一D比較定同有眼神交流的小朋友. 其他D咩問題其實間間都可以話係大同小異.
作者: gailywong 時間: 12-3-13 16:56
我囡囡10年9月出生,唔知道九龍城/塘區幼稚園好?
各位媽咪比D意見!!
好緊張!!唔知點同囡囡練習面試,想同囡囡報面試班.
作者: boiu 時間: 12-3-13 18:15
好多學校9月先收接10年小朋友,我到果時先報名
作者: boiu 時間: 12-3-13 18:16
回復 gailywong 的帖子
你去幼稚園網頁睇下,
作者: kwankin81 時間: 12-3-13 21:46 標題: 回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書
你們讀吾讀預備班我小朋友10年11月都會去深水步讀

作者: kittytyl 時間: 12-3-14 00:21 標題: 回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書
10年9月細仔!好緊張找學校!細B好多學校唔收

作者: binbin仔 時間: 12-3-14 08:49 標題: 回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書
我倜囡1010,報咗N班,11月返學呀!

作者: boiu 時間: 12-3-14 11:25
回復 binbin仔 的帖子
我BB出年讀K1,現家針都末打齊,水痘針都要去打,.
作者: boiu 時間: 12-3-14 11:26
回復 kwankin81 的帖子
你個B讀邊間深水步學校?
作者: sarubuta 時間: 12-3-15 12:32
boiu 發表於 12-3-13 18:15 
好多學校9月先收接10年小朋友,我到果時先報名
係呀! 10年小朋友要今年9 月開始先報明天K1.
你係全職媽媽, 全天候自己照顧和教小朋友? 所以今年唔入PN or N1?
我(或者我小朋友)冇咁幸福, 我要返工, 唔想小朋友成日對住工人, 所以八月要返預備班了! 同埋, 囡囡而家有返playgroup, 佢超鐘意返學, 一講返學佢就好high 好精神 好開心, 有時冇得返佢會好想返.
作者: littleape0129 時間: 12-3-15 14:18
你好, 我囡都係10年6月B呀, 大你個小小, 佢6月4架...haha
我都揾緊K1報邊間, 不過都應該係港島...八月會喺北角讀N
佢好怕生保, 見到生保人唔出聲, 所以都有D擔心
作者: boiu 時間: 12-3-15 14:37
回復 littleape0129 的帖子
我BB都係驚生保人.
作者: boiu 時間: 12-3-15 14:38
回復 sarubuta 的帖子
係呀,等BB讀書我就出去做野.吾夠錢用.我係年輕媽媽
作者: boiu 時間: 12-3-15 16:29
回復 boiu 的帖子
我吾識英文,SORRY
作者: kwankin81 時間: 12-3-15 20:18 標題: 回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書
深水步協和幼稚園好似好好有小學有中學和寶血及德負幼稚園都好好好似有學卷,有間好大的香港保護兒童協會都好好

作者: kyowong 時間: 12-3-15 23:04
我個b係1007家,報咗N班,9月返學
作者: boiu 時間: 12-3-16 00:30
回復 kwankin81 的帖子
thx,mAMA 你bb幾大?
作者: sarubuta 時間: 12-3-16 02:20
littleape0129 發表於 12-3-15 14:18 
你好, 我囡都係10年6月B呀, 大你個小小, 佢6月4架...haha
我都揾緊K1報邊間, 不過都應該係港島...八月會喺 ...
歡迎又多個10年6月b一齊傾呀!
我住九龍, 不過除九龍的K1, 都會報香港島的K1, 如果好的學校收女女, 我們就搬家到港島
作者: sarubuta 時間: 12-3-16 02:23
boiu 發表於 12-3-12 23:30 
想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22日生的,我住荔景,現家開始幫BB揾學校,做準備 ...
樓主boiu, 你個係囝囝?
作者: boiu 時間: 12-3-16 16:28
回復 sarubuta 的帖子
係女女....
作者: sapinky 時間: 12-3-16 17:11
我個仔都係10 6月~報左pn班依家睇下人地收唔收~我依家都已經開始留意定心儀既幼稚園架喇~早d準備ma
作者: 2010YL 時間: 12-3-16 17:18
大家好, 我囡囡都係1006,家住土瓜灣, 出年返k1
作者: 2010YL 時間: 12-3-16 17:19
哈哈, 點解咁多6月bb 架??
作者: kwankin81 時間: 12-3-16 17:43 標題: 回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書
回板主我仔仔10年11月細仔好多n班都要等,唯有去報親子班但都好貴等小朋友見下多少小朋友。本人和先生都不是什麼知識份子,都打算報多幾間收吾收,小朋友上和你一樣都要打工小朋友開資好太,到時大家見到有幼稚園派表格那就通知大家主打深水步

作者: boiu 時間: 12-3-16 23:58
深水步D 學校個個都話9月先可以報名
作者: littleape0129 時間: 12-3-17 00:32
其實係咪應該睇吓邊間心儀小學先再揀幼稚園呢?
作者: kenismama 時間: 12-3-18 13:02
Yes, I'm researching for K1 for my daughter who is now 18-mth (Sep 10 bb). Having read some topics re HY, I also like it very much. But may anyone share with me if I would like to go for St Mary Primary (but only got 15 marks), any suggested K1 please? Thank you.
作者: lingan 時間: 12-3-19 12:00
報到,我BB係2010年8月,今年9月返Nursery。女。
作者: sarubuta 時間: 12-3-20 00:15
kenismama 發表於 12-3-18 13:02 
Yes, I'm researching for K1 for my daughter who is now 18-mth (Sep 10 bb). Having read some topics ...
沒有KG和ST MARY 有關係, 亦即是說讀任何一間KG都不影響入讀ST MARY 的機會
ST MARY 係津貼小學, 入讀有三個可能:
1) 要循第一輪的自行學位分配(即計分), 呢part 有50%學位, 15分的人跟本係完全沒可能在自行分配中入到ST MARY
2) 在第二輪的兩部份的大抽獎中抽中,去到大抽獎就唔再計分, 只計運氣(即隨機編號的先後), 第一部份約5% 位就連地址都唔計, 可以報第二個學網. 第二部份大抽獎就只可以報自己住址的校網, 有45%學位在這部份派出
3) 大抽獎結果出o左之後去叩門, 但我相信唔識人的話都唔使諗
所以, 如target St Mary, 搬屋重要過考KG
作者: frogmaggie 時間: 12-3-20 10:43
回復 boiu 的帖子
祟真係深水埗新太子,大埔道果邊~
作者: boiu 時間: 12-3-20 22:47
回復 frogmaggie 的帖子
THX,你仔仔幾大?
作者: kenismama 時間: 12-3-20 22:55
回復 sarubuta 的帖子
thank you. I understand St Mary is in 34. So if I live in 34, may I know what is the probabililty of joining St Mary if I put it in the first? thanks.
作者: frogmaggie 時間: 12-3-20 22:57
boiu 發表於 12-3-20 22:47 
回復 frogmaggie 的帖子
THX,你仔仔幾大?
我個係囡囡嚟架 haha!!
10年 5月1日出世
作者: sarubuta 時間: 12-3-22 00:06
kenismama 發表於 12-3-20 22:55 
回復 sarubuta 的帖子
thank you. I understand St Mary is in 34. So if I live in 34, may I know wha ...
唔係呀! 你邊度聽定搞亂o左? St Mary 係Net 31. 唔係34呀! 協恩先係net 34.
得閒上EDB website 做功課啦!
http://www.edb.gov.hk/index.aspx?nodeID=1505&langno=2
作者: kenismama 時間: 12-3-23 00:34
回復 sarubuta 的帖子
o...thanks. To be honest not have thorough study on primary school yet
P.S. Congrat on the Victoria offer
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |