教育王國
標題: 考試後家長會為小朋友做什麽? [打印本頁]
作者: smallfoothk 時間: 12-3-11 21:24 標題: 考試後家長會為小朋友做什麽?
考試後家長會為小朋友做什麽?去玩,看劇定自由活動.或上興趣班..
作者: 瑩瑩老豆 時間: 12-3-11 21:51
旅行 
作者: tws2010 時間: 12-3-11 22:15
回復 smallfoothk 的帖子
Yes, 旅行
作者: joemyt 時間: 12-3-11 22:32
prepare for next exam !!!!!! 
作者: 瑩瑩老豆 時間: 12-3-11 22:42
joemyt 發表於 12-3-11 22:32 
prepare for next exam !!!!!!
唔駛咁趕吧
作者: joemyt 時間: 12-3-11 23:16
講笑 !
但係就算唔駛溫書,都不能夠太癲,否則玩喪左就大件事! (暑假就可以癲少少)
作者: eviza_snow 時間: 12-3-11 23:39
瘋狂玩個easter holiday,迪迪尼呀,郊遊呀,摘士多啤梨呀.....總之要完全放鬆!之後又要拼...拼....拼(因為6月第一次呈分啦
)
作者: paltiBB 時間: 12-3-12 10:32
每次考試後, 若遇長假期, 我們一家會去短線旅行. 或者同小朋友一齊去踏單車, 去公園玩, 郊遊, 博物館..... 辛苦完大家一起 relax 吓, 佢又開心, 我又可以鬆一吓.
作者: ppsfung 時間: 12-3-12 12:19
如常生活....
我個女學校每年4考2測, 即係每個月都考試測驗, 我地對考試已無乜特別感覺.
作者: 囝囝mama 時間: 12-3-12 12:22
回復 joemyt 的帖子
嘩!!乜咁慘!!!

作者: miffy 時間: 12-3-12 12:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anna59 時間: 12-3-12 13:28
回復 ppsfung 的帖子
你個女果間系直支,私立,定系津貼學校
政府學校2測2考我已經覺得好密
作者: syshawn 時間: 12-3-12 13:40 標題: 回覆:考試後家長會為小朋友做什麽?
喪玩,喪食,喪失理智

作者: Honey 時間: 12-3-12 13:47
星期六日去玩, 除了考試前2星期唔玩之外, 其實同平時一樣。
作者: smallfoothk 時間: 12-3-12 13:57
回復 eviza_snow 的帖子
摘士多啤梨未去過?介紹下thanks
作者: ANNAFRIEND 時間: 12-3-12 14:42
女女上星期五完成測驗. 測完驗巳經比佢地休息, 玩下平時實冇機會玩的video game同埋睇電視. 今日係學校假期, 所以今日要收拾返心情練下字, 做下練習, 明天正常返學啦. 下次考試係6月, 諗起都好緊張呀.
作者: smallfoothk 時間: 12-3-12 14:50
回復 ANNAFRIEND 的帖子
今日要收拾返心情練下字, 做下練習,咁你女女好乖,我的講考完要玩番夠本
作者: ANNAFRIEND 時間: 12-3-12 14:53
smallfoothk 發表於 12-3-12 14:50 
回復 ANNAFRIEND 的帖子
今日要收拾返心情練下字, 做下練習,咁你女女好乖,我的講考完要玩番夠本 ...
緊係啦, 我果兩個只係小一, 點都會聽媽咪話. 我印象中你小朋友好似高小, 高小小朋友會有自己一套, 真係唔係甘容易講得聽. (如果記錯唔好意思)
作者: smallfoothk 時間: 12-3-12 15:03
回復 ANNAFRIEND 的帖子
不一定的,乖小朋友明白自已要努力,才會跟得上,到考試成績才好.我的平時都玩,考完要喪上網,看碟/TV,行街...知佢是什麽料子....
作者: ppsfung 時間: 12-3-12 15:09
anna59 發表於 12-3-12 13:28 
回復 ppsfung 的帖子
你個女果間系直支,私立,定系津貼學校
政府學校2測2考我已經覺得好密
是津貼學校...
考得密好處是每次範圍較少, 只要平日KEEP住温習, 考試不需要再特別温書 (我個女小二)
仲有多幾次考試即係有多幾次評分機會, 萬一間中失手,或病咗考得唔好都無咁担心.
作者: smallfoothk 時間: 12-3-12 15:49
回復 ppsfung 的帖子
好多時考試前才教完考試內容,想早温好都難,如病就補考最好,失手可但小一至小四,小五至小六就NO take two.考試後佢己選定很多節目了.
作者: AlanShirley 時間: 12-3-12 16:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kochiman2004 時間: 12-3-12 16:53
回復 smallfoothk 的帖子
一定要去玩,平衡吓自己和細路 ...
作者: anna59 時間: 12-3-13 08:59
回復 ppsfung 的帖子
咁又系,因為一次失手,系好難拉番d成績,同埋要keep住個個星期溫習,依樣野我小朋友一年級果陣已經唸到
作者: MariaTsui 時間: 12-3-13 21:36
joemyt 發表於 12-3-11 22:32 
prepare for next exam !!!!!!
無得休息?做亞媽的我都想休息
作者: faye525 時間: 12-3-13 23:35
喪玩! 喪食!
唔玩返一個假期對唔住自己同小朋友!!!!!!!
唔玩過夠本, 小朋友邊有心機溫下一次試!!
因為我小朋友曾經同我講過: 人生咩意義都冇, 淨係讀書, 做功課同溫書!
所以每考完一次試, 我真係帶佢周圍玩~~ 玩到佢話: 亞媽, 不如我地聽日留係屋企休息下, 玩到好累~~ 哈哈哈~~~~~
作者: smallfoothk 時間: 12-3-14 10:20
回復 faye525 的帖子
玩就一定要,但"因為我小朋友曾經同我講過: 人生咩意義都冇, 淨係讀書, 做功課同溫書"應解釋佢聽,讀書為改善生活.為將來,為小朋友下一代想想...
作者: ANNAFRIEND 時間: 12-3-14 11:54
smallfoothk 發表於 12-3-12 15:49 
回復 ppsfung 的帖子
好多時考試前才教完考試內容,想早温好都難,如病就補考最好,失手可但小一至小四,小五 ...
唉!我地都係呀, 今次測驗都係岩岩教完就要考. 特別係數學小朋友都未有時間溫習掌握就要考, 攪到我超緊張呀.
所以諗諗下咩超學年學習對時下的初小教育係WORK架. 可惜我冇強迫小朋友超學年, 咩都等學校教. 
作者: madscientist 時間: 12-3-14 12:06 標題: 引用:回復+faye525+的帖子
玩就一定要,但"因為
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallfoothk 時間: 12-3-14 12:21
本帖最後由 smallfoothk 於 12-3-14 12:26 編輯
回復 madscientist 的帖子
朋友教孩子用身教,父母努力讀書現高薪厚職,年年暑假去旅行,住私樓有工人.轉校因成績好,不好是未開竅及調整自己的心態是孩子盡了力,不論得失.考試完後,和孩子去喪玩一下,調節大家又重新開始.祝好運
作者: faye525 時間: 12-3-14 13:44
回復 smallfoothk 的帖子
我有用身教, 有解釋, 但係佢真係覺得只係我地一相情願去安排佢人生..
所以講多無謂, 可行情況下調節生活時間表, 等佢心態上平衡D
然後等佢自己慢慢體會當中道理算.....
P.S. 佢駁我果D說話, 係係佢小一時, 得七歲...而家佢都只係小二, 八歲唧....
作者: faye525 時間: 12-3-14 20:55
回復 smallfoothk 的帖子
我諗可能你小朋友本身唔係硬頸之人, 所以講道理行得通
我果個超硬頸, 我都有同佢講過, 成績好可以有好多野玩, 成績唔好要多溫習,
佢真係發脾氣時答過我: 係你地想我成績好咋嘛! 我都冇話想!!!!
變左唔想再同佢講太多道理, 因為佢已經聽到好煩
P.S. 其實小女成績一向OK, 所以先再佢更上一層樓唧. 可惜佢已經覺得好辛苦
作者: madscientist 時間: 12-3-14 21:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madscientist 時間: 12-3-15 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kit_mama 時間: 12-3-16 09:25
同佢去食自助餐, 帶佢去買份禮物, 比佢睇電視同打機 
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |