教育王國

標題: 請問邊度有資料可以睇到間小學第一輪(自行收生)收到幾多分 [打印本頁]

作者: 喜洋洋    時間: 12-1-13 23:11     標題: 請問邊度有資料可以睇到間小學第一輪(自行收生)收到幾多分

請問邊度有資料可以睇到間小學第一輪(自行收生)收到幾多分
作者: 喜洋洋    時間: 12-1-16 11:24

PUSH PUSh~!~
作者: mission2011    時間: 12-1-16 18:07

喜洋洋 發表於 12-1-16 11:24
PUSH PUSh~!~
學校唔會有公佈,網上只係傳聞,熱門學校,一般有25分都應該有九成或以上機會入到,20分就多數要抽。至於15分只可以入到一啲少人揀嘅學校, 不過有唔少家長15分都會照揀熱門學校以作爲日後叩門誠意。
作者: dickyannie    時間: 12-1-17 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ziyi    時間: 12-1-17 15:57

如果現在K2,那即是在2013/14入小一,最早開始招2013/14小一生的是在2012年3月左右的ICQM - 國際基督教優質音樂中學暨小學.以及LOGOS - 真道書院
最遲應該是培正等....
而一般在6~7月份開始吧,要留意學校的簡介會等,有一些學校的簡介會是一兩個小時就full的!!
而最遲出results的是YW & LOGOS (may be)
而一條龍的也有很多的選擇,地區,教學方向,有沒有IB等....男女 or 男
要知道自己的要求才可以



dickyannie 發表於 12-1-17 11:48
想請教,我個仔讀緊K2,請問時幾時要為選小一作準備?有咩流程,我有資助可以減輕學費,想找一些一條龍學校, ...






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5