教育王國
標題: 小五默書 [打印本頁]
作者: do-re-me 時間: 12-1-8 21:15 標題: 小五默書
孩子小五呈分試,温習默書時會全篇默少次?默至1個錯字都無才停止嗎?
作者: smallfoothk 時間: 12-1-8 21:58
回復 do-re-me 的帖子
中文我大多數一知範圍就每日溫dd, 主力溫生字, 到星期六,日or默前又全課默 , 所以默一課唔會要太多時間
作者: do-re-me 時間: 12-1-9 00:50
個個都話呈分試只要低0點幾分就會排名跌到好遠,我女學校平時默書要計平均分,如果默書錯一個字扣5分,錯1字咪玩完?點算?
作者: Siuchoi 時間: 12-1-9 09:00
我女五年班, 已經唔洗幫佢默書~ 咁大個, 可以自己搞得掂~~
作者: smallfoothk 時間: 12-1-9 10:19
如果小朋友記憶力强,就不用費心,但不是記憶力强,方法都很簡單又直接,是每一次都背默,不用擔心聽不到老師的說話,又不用錯,如課文有"他",是她,還是它定牠,背默課文定一定不會錯.
作者: smallfoothk 時間: 12-1-9 10:49
回復 do-re-me 的帖子
請教呈分,中英數會點温習和方法?
作者: MariaTsui 時間: 12-1-9 12:26
平日默書要呈分??
不是只呈考試分嗎?
作者: vincher 時間: 12-1-10 00:25
幸好,我兒當年0既小學不用計默書,可全力谷詞語應用、修辭……
不過,我0吾贊成要默到一字不錯才收手……約90%吧!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |