教育王國
標題: 劍鳴- 讚! [打印本頁]
作者: MicFred 時間: 11-12-21 11:32 標題: 劍鳴- 讚!
昨天收到劍鳴封reject letter, 好意外竟然寄回相片及回郵信封俾我, 好值得讚!
其實佢地面試日好多家長幫手, 又有攤位遊戲預備比小朋友玩, 睇得出學校好有心. 最唔欣賞d學校要家長報名時比好多相片同回郵信封, 其實要求交留位費時再提供, 好過一報名就要敢多, 唔洗造成浪費, 環保d, 我覺得兩張相及2個回郵信封已足夠晒啦! 希望某些學校可改善下!
作者: porporchi 時間: 11-12-21 11:40
你好好呀! 你收到reject letter 但都上來讚一下km!
作者: whychan777 時間: 11-12-21 13:47



作者: joannawong1982 時間: 11-12-21 14:10
MicFred 發表於 11-12-21 11:32 
昨天收到劍鳴封reject letter, 好意外竟然寄回相片及回郵信封俾我, 好值得讚!
其實佢地面試日好多家長幫 ...
請問reject letter,除咗相之外仲有咩呀?屋企人收咗封信話係有少少厚,唔知係唔係都係相呢.
作者: MicFred 時間: 11-12-21 14:26
同埋回郵信封
作者: LL222 時間: 11-12-21 14:28
joannawong1982 發表於 11-12-21 14:10 
請問reject letter,除咗相之外仲有咩呀?屋企人收咗封信話係有少少厚,唔知係唔係都係相呢.
...
有offer信都係有少少厚架!
作者: marcuscyrus 時間: 11-12-21 14:30
回復 LL222 的帖子
去年不是哦,有offer得一張紙,我收到信封嚇到半死
作者: joannawong1982 時間: 11-12-21 14:31
THX!!咁我都唔抱希望.
作者: LL222 時間: 11-12-21 14:42
回復 marcuscyrus 的帖子
你嚇死樓上嗰個就真~~
我舊年真係收到厚厚的信
http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=2292771&pid=33709271&fromuid=686163
作者: marcuscyrus 時間: 11-12-21 14:43
回復 LL222 的帖子
pn與k1不同吧?
去年我收到信還影了放fb哦
作者: marcuscyrus 時間: 11-12-21 14:45
回復 marcuscyrus 的帖子
咪住..你是後期才出信嗎?
這就是不同了
因12月的信,只通知你1月頭交留位費
但5-6月收的,已經會連埋買校服,交雜費等
作者: LL222 時間: 11-12-21 15:00
本帖最後由 LL222 於 11-12-21 15:00 編輯
回復 marcuscyrus 的帖子
係, 我囡囡應該係最後一批收,
連埋買校服,交雜費等,寄比我.
作者: chloe1010 時間: 11-12-21 16:39
我果日去完interview都好鍾意KM,因為佢地d老師相對之下幾nice,又識+肯引導小朋友答問題(我囡係細B,所以答問題要人引導),d義工家長亦好nice
可惜阿囡只係得waiting
作者: marcuscyrus 時間: 11-12-21 16:58
回復 chloe1010 的帖子
雖然報考人數越來越多,但我相信waiting 仍是有機會的,尤其稍後有龍校放榜時應該會有家長放棄km
作者: marcuscyrus 時間: 11-12-21 17:00
回復 MicFred 的帖子
你替孩子樹立了一個好榜樣,雖然被reject但仍樂觀面對,亦不會抹黑學校,讚^_^
作者: MicFred 時間: 11-12-21 17:49
大家太抬舉了
作者: 麥兜MaMa 時間: 11-12-21 20:37
porporchi 發表於 11-12-21 11:40 
你好好呀! 你收到reject letter 但都上來讚一下km!
X 2
客觀有風度,有甘好家長教個小朋友一定好好。 (路過,我地無in)
作者: RAY媽 時間: 11-12-23 17:34
porporchi 發表於 11-12-21 11:40 
你好好呀! 你收到reject letter 但都上來讚一下km!
X3!!



真係好榜樣!!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |