教育王國

標題: cpkg, sc, kv and LH [打印本頁]

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-14 17:36     標題: cpkg, sc, kv and LH

不考慮一條龍,你會點檢?
作者: iloveal    時間: 11-12-14 17:39

你是否四間offer 都有?

kv 我無去interview.
lh 我好鐘意!
sc 同 cpskg 我都覺得好難揀, 但去完cpskg個talk, 對學校多咗好多信心, 如果學校可以實行到佢地個talk 講的教學方法, 真係好心動想個仔係入面受惠. 學校環境,空間, 比sc好好多, 而且我見家長們的選校理念也較清晰有方向.
如sc同cpskg比, sc就比唔到咁多家長參與和了解, 名氣也不能保證入到好的小學. 英文可能真係很好, 但其他方面似乎和其他kg没有太大分別.

[ 本帖最後由 iloveal 於 11-12-14 17:57 編輯 ]
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-14 17:51

沒啊,因爲你講要開這個TOPIC,我現在有CPKG,LH的OFFER, SC錯過報名,KV係WAITING
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-14 17:53

我自己面下來系LH太複雜,CPKG多注意觀察小朋友的靈性,KV有點傳統,希望有CPKG的家長多講的情況
作者: iloveal    時間: 11-12-14 17:59

為何你覺得LH太複雜?

[ 本帖最後由 iloveal 於 11-12-14 18:00 編輯 ]
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-14 18:04

我係講LH面試太複雜 現在希望啓幼可以開個簡介會,比我多了解課程。

iloveal ,你現在選邊閒啊?
作者: porporchi    時間: 11-12-14 23:40

見到自己人, 入來講野都放心d, hee~~

幸運地, 我4個offers都有, 名氣係kv/sc大, 朋友在cky教, 都話最多收sc, 之後就係kv學生, LH就少d, 不過佢已經2-3年前走左cky, 而呢幾年LH真係好積極, 所以我估入cky既比例都多左

其實我覺得cpkg/sc/lh 幾似, 反而kv就唔似, 我target 傳統小學, 所以so far都應該會讀kv, 不過又覺得CPKG好好...所以上來law多d 料呀!
作者: iloveal    時間: 11-12-15 11:00

如果功利主義行先, 我會揀lh, 因為就在家附,而且我target小學是dss/ps. 但校園小又没有户外活動場地,每天上學的三個小時都是在幾乎没窗的室內.

而如果只單看幼稚園這三年和對小朋友成長的重要, 我會覺得cpskg在各方面都最好, 但地點對我來說不方便. 而且上我心儀小學cky的數據不多. 這便要看自己對學校有無信心, 和自己在家的培育. 我十分相信cpskg對小朋友的了解和用合適的方法. 校長說我們家長其實不會明白未來我們小朋友將會面對的教育環境和挑戰, 我們家長不應只考慮課程的深淺, 而是小朋友的思考能力和認知能力的培育, 才是永久而長遠有用的技能.  學習知識應也應重視廣濶和多角度思考. 語言方面也是啓思的重點, 英文和普通話老師不只是傳受課本上的知識, 也會在日常生活中(如食茶點,上厠所等)和小朋友互動交流,使他們多機會作日常生活的對話.

[ 本帖最後由 iloveal 於 11-12-15 11:02 編輯 ]
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 11:05     標題: 回復 8# iloveal 的帖子

我都係好矛盾,校長講的我好贊同------------------校長話我們家長其實不會明白未來我們小朋友將會面對的教育環境和挑戰, 我們家長不應只考慮課程的深淺, 而是小朋友的思考能力和認知能力的培育, 才是永久而長遠有用的技能
作者: wishwong    時間: 11-12-15 11:07

噢... 你對CPSK好似落咗唔少功夫去了解喎..GOOD GOOD...~~

原帖由 iloveal 於 11-12-15 11:00 發表
如果功利主義行先, 我會揀lh, 因為就在家附,而且我target小學是dss/ps. 但校園小又没有户外活動場地,每天上學的三個小時都是在幾乎没窗的室內.

而如果只單看幼稚園這三年和對小朋友成長的重要, 我會覺得cpskg在各 ...

作者: wanabe    時間: 11-12-15 11:22

Very true!

我個人好BUY cpskg果套, 而且亦深信佢地會就每個小朋友嘅能力而因材施教.

我有SC同CPSKG offer, 不過我冇俾SC留位. 其實兩間都係好學校, 不過如果$$比較, 當然CPSKG化算啲啦

原帖由 iloveal 於 11-12-15 11:00 發表
如果功利主義行先, 我會揀lh, 因為就在家附,而且我target小學是dss/ps. 但校園小又没有户外活動場地,每天上學的三個小時都是在幾乎没窗的室內.

而如果只單看幼稚園這三年和對小朋友成長的重要, 我會覺得cpskg在各 ...

作者: AYMK    時間: 11-12-15 11:28

請問CPKG 既係邊間呀?  因為我唔係太清楚D學校簡稱...
作者: wishwong    時間: 11-12-15 11:45

啟思小學附屬幼稚園.... 唔係有好多分校既啟思~
作者: sosolan0    時間: 11-12-15 11:51

启思小学附属幼稚园
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 11:54     標題: 回復 14# sosolan0 的帖子

你有讀緊?
作者: sosolan0    時間: 11-12-15 12:03

有offer了,下年K1
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 12:19     標題: 回復 16# sosolan0 的帖子

你都有上面4閒OFFER?最好選啓幼
作者: wishwong    時間: 11-12-15 12:26

DELETE~~



[ 本帖最後由 wishwong 於 11-12-15 12:44 編輯 ]
作者: Cutemom0808    時間: 11-12-15 12:35

原帖由 wishwong 於 11-12-15 12:26 發表
你地o係講座有冇見到有d家長好似唔係香港人?? 我好奇點解d內地家長會識呢間學校....


上BK呀,你唔見有d人網名係xia, zh...等等,有d又用簡體字,諗吓諗吓都唔响BK講o甘多了
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 12:38     標題: 回復 1# Cutemom0808 的帖子

無錯...我都覺得咁樣一定係........所以請...
作者: cypigpig    時間: 11-12-15 12:40     標題: 回復 2# Cutemom0808 的帖子

講座嗰日我都有去,不過前後左右都係香港家長呢
作者: wishwong    時間: 11-12-15 12:45

多謝提醒.... 即刻
原帖由 shirleylee_0514 於 11-12-15 12:38 發表
無錯...我都覺得咁樣一定係........所以請...

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 12:50     標題: 回復 19# Cutemom0808 的帖子

你不鈡意内地人讀乜?我面試就有普通話家長既,我好似無所謂
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 12:59     標題: 回復 3# cypigpig 的帖子

我都見到有好幾位..........不過都唔出奇啦~~ 好似7-11, 緊有一間係你附近 ~~ 無處不在 !
作者: wishwong    時間: 11-12-15 13:06

其實唔係特別反感.. 係好奇點解佢地會識呢間學校... 香港家長都未必識..

據我所知... 好多內地家長報維記...

原帖由 michelle_lxh 於 11-12-15 12:50 發表
你不鈡意内地人讀乜?我面試就有普通話家長既,我好似無所謂

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 13:16

我係内地工作過好長一段時間,所以認識的内地人都鈡意維記,因爲前幾年好出名么。我自己都係英國留學,都有好多同學係内地過去讀既。我的經驗都係忒人了,我認識的内地來既都係好咧既,都是國外留學返來既,佢地對小朋友要求好高既
作者: porporchi    時間: 11-12-15 13:27

我mami幫我去啟幼交錢時見到佢地小學都有好多內地小朋友

不過我唔知係唔係因為我mami聽到小朋友講普通話就以為人地係內地人呢? 因為呢間學校應該英/普都好著重既!

啟幼既小學唔係太吸引, 如果用佢既收費去同CKY 比, 大家都係差唔多錢, 都係IB, 所以考慮啟幼時,我覺得可以唔洗諗埋小學o個part!

另外我有d 睇法, 唔知大家點睇, 就係番kg其實只係3 hours, 好唔好搵間好似kv咁既, 有人幫手教學術上既野喇, 其餘時間就由我地家長同佢培養

我有d 擔心係, 而家上dss/ private school/ international school 都好睇你interview 同埋written test 既表演, 呢個係好現實既! 如果針冇兩頭利既 (即係搵間學術好又要佢有創意思為, 自信, etc), 咁樣不如搵間學校幫左學術呢一part, 之後既野由家長去做其餘野喇

你地都知, o係屋企同佢train學術既野好難, 你地點睇呀?
作者: sosolan0    時間: 11-12-15 13:36     標題: 回復 17# michelle_lxh 的帖子

我只有启幼和LH的offer,等紧苏浙的消息。好大机会会选启幼,最后只会在国际幼稚园还是启幼之间选择。我想小朋友在价值观人生观,为人处事上要做一个积极向上的正常人,喜欢学习,热爱生活。这些比会做题目重要的多。

[ 本帖最後由 sosolan0 於 11-12-15 13:42 編輯 ]
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 13:37

我剛剛在中環買野就係梗想啊,如果KV比我OFFER,我都會選了,因爲就3個小時,平時其他時間可以玩啊。 porporchi ,你係教育方面的人,你最有發言權喔。我樓上既,兩個都考上DBS,幼稚園係明我,就係我地屋附近個間
作者: wishwong    時間: 11-12-15 13:47

將CPS 同CKY比唔多公平.. 因為CPS係級級IB.. CKY只係最後兩年係.. CKY既講座都有講.. 如果佢地轉級級IB... 會好貴..

個人認為, 孩子上學開心係最緊要.. 硬知識O係將來既社會唔好被看重... 要用腦筋先最緊要...
相反... 我認為自己TRAIN小朋友點樣有創意.. 主動學習等等比起教硬知識更為困難... 教佢A-Z兩個星期攪掂... 教佢耍有禮貌,,唔好大聲講野就教極唔聽...

原帖由 porporchi 於 11-12-15 13:27 發表
我mami幫我去啟幼交錢時見到佢地小學都有好多內地小朋友

不過我唔知係唔係因為我mami聽到小朋友講普通話就以為人地係內地人呢? 因為呢間學校應該英/普都好著重既!

啟幼既小學唔係太吸引, 如果用佢既收費去同CKY 比 ...

作者: porporchi    時間: 11-12-15 13:55     標題: 回復 29# michelle_lxh 的帖子

我就係好似你所諗囉...我小朋友而家join既playgroup就係train佢呢方面既能力(非學術), 但係一諗到大個小小搵個方法教佢中文/數學真係有d 驚!

另外我係做呢行, 不過我唔係讀幼兒教育架, 同事都冇咩係o係kg教過, 最多得1個friend o係st rose of lima教過乍! 所以你客氣了!
作者: porporchi    時間: 11-12-15 13:55     標題: 回復 30# wishwong 的帖子

wishwong
原來cky唔係級級都ib? 我尋日同同事傾, 我冇問清楚呀! 不過唔知點解, 我上司成日叫我唔好揀IB既學校, 話好辛苦, 我冇去搵料咩叫IB, 我只係知道我上司既小朋友本身係耀中, 之後去左esf, 佢話ib成日Assessment!

唔好意思, 我搞唔清楚cky 唔係級級ib, 而將佢同啟小比較!

不過同樣係6k, cky係唔係多好多學生爭呀?
作者: porporchi    時間: 11-12-15 13:59     標題: 回復 29# michelle_lxh 的帖子

wa, 明我上到dbs呀? ohhoh, 我冇交留位費呀!! 哈哈...不過唔緊要啦! 我睇視學報告, 見到明我係好進取, 唔好見佢係有voucher就以為佢淺, 原來佢地教既野好好好深!

題外話: 當日interview時我叫工人o係外面等我同小b, 之後出來時我個工人驚到死, 因為見到個亞爸打個仔打到出哂血, 應該係話個仔interview唔好! 似乎呢個爸爸好想亞仔入到明我喎!
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 14:00     標題: 回復 3# wishwong 的帖子

題外話 !

嘩~~你囝囝好叻........用左2星期教識A-Z..請問你用咩方法, 我囡教極都唔識, 家陣仲未識認顏色?
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 14:07     標題: 回復 33# porporchi 的帖子

我都係最近知道,哎,明我我都冇交留位費,我覺得校舍差啊
作者: 小路寶6262    時間: 11-12-15 14:09     標題: 回復 6# michelle_lxh 的帖子

請問該明我是否奧運分校?本人仔仔09細仔,有留位的只有CPSKG同明我奧運校,兩間都心儀,真難決擇,因為兩間響我心中也是很認真辦教育的學校
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 14:12     標題: 回復 28# sosolan0 的帖子

哦,我覺得啟幼會適合你,開開心心,積極向上,哈哈,你可以一條龍上去。
作者: porporchi    時間: 11-12-15 14:13     標題: 回復 36# 小路寶6262 的帖子

係呀! 就係奧運o個度那間呀!

你可以去睇下佢既視學報告先呀! 其實一間冇voucher, 一間有喎! 聽我churchmate講, 明我有幾多小朋友上油天架, 不過都係聽番來, 去問問料呀!
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 14:16

Yaumati Catholic Primary School
油蔴地天主教小學教   

Yaumati Catholic Primary School (Hoi Wang Road)
油蔴地天主教小學(海泓道)

勁的是第一間, 是不同的...請睇清楚 !
作者: porporchi    時間: 11-12-15 14:21     標題: 回復 39# shirleylee_0514 的帖子

即係話明我可以上去油天係唔勁o個間呀? 我住o係奧運8年都唔識分呀!!
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 14:26     標題: 回復 36# 小路寶6262 的帖子

油天係抽獎既,明我我自己感覺比迦南好,但係冇戶外運動,有學卷既
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 14:28     標題: 回復 39# shirleylee_0514 的帖子

我面CPKG時,小朋友去過廁所,你放心啦,好好既
作者: wishwong    時間: 11-12-15 14:33

From my knowledge.. only Victoria is one train IB from K to secondary school..
CPS & CSS is IB for all levels...

If you don't plan to let the kid study overseas at the end, I also don't suggest it to choose IB school from the beginning.... becuase the kid has to follow non-Jupas path otherwise..

I don't really like KV because 3 NOs (No NET, No PTH & No Phonics)... and it has no parents involvement at all... not even school picnics for 3 years... this is not we look for our kid..

I heard KV parents mentioned they don't need to bother their kids' homework at all.. they can handle them well on their own.. i guess many parents like this a lot..

In terms of the difficulty of IB, I guess your friend means a lot of parent participation is required if our kid study in IB school.. as they should use project based for learning...  a lot of research/presentation has to be done... then parents should help to search information etc.... As such.. when compared with school like KV... some ppl may think KV is better....

In conclusion,, there is no best school.. but the most suitable school to our kid...
原帖由 porporchi 於 11-12-15 13:55 發表
wishwong
原來cky唔係級級都ib? 我尋日同同事傾, 我冇問清楚呀! 不過唔知點解, 我上司成日叫我唔好揀IB既學校, 話好辛苦, 我冇去搵料咩叫IB, 我只係知道我上司既小朋友本身係耀中, 之後去左esf, 佢話ib成日Assessmen ...

[ 本帖最後由 wishwong 於 11-12-15 14:57 編輯 ]
作者: porporchi    時間: 11-12-15 14:37

我都覺得奧運兩間比, 明我我會睇高一線, 兩間油天都係大抽獎架? why 我churchmate話明我既好多都上到油天既?
作者: wishwong    時間: 11-12-15 14:45

呢樣野真係可以SHARE吓..
我覺得因材施教好緊要..
我個仔唔鍾意坐定定學.. 要佢有興趣學要諗D有趣既教材..同佢好似玩遊戲咁學...
最後買咁套用木製既字母積木佢玩.. 仲有D字母卡有D窿可以放D積木上去..
同我個仔玩收埋... 將字母先收埋o係身後..再O係後面慢慢拎出黎問佢係咩字.... 要佢估... 跟住佢覺得好玩就日日叫"ABCD".. 叫我拎套野出黎同佢玩... 而家仲要做老師.. 要我地跟佢講每個字母...

顏色我個仔都係而家先認到...之前仲驚佢係色盲TIM~~

原帖由 shirleylee_0514 於 11-12-15 14:00 發表
題外話 !

嘩~~你囝囝好叻........用左2星期教識A-Z..請問你用咩方法, 我囡教極都唔識, 家陣仲未識認顏色?

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 14:49

油天係津貼啊,大抽獎
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 14:51     標題: 回復 5# michelle_lxh 的帖子

多謝回覆 !
作者: 小路寶6262    時間: 11-12-15 14:51     標題: 回復 2# porporchi 的帖子

interview明我個陣見佢響大堂貼左張派位list,最頭係油天,但係我唔記得邊張多o的,記憶中兩間都幾多,係list埋first round同second round的資料,不知是否扣門有多些著數 ... 大家也是天主教!
不過我估cpskg既英文會好過明我!
作者: wishwong    時間: 11-12-15 14:52

??? 講緊咩呢??

原帖由 michelle_lxh 於 11-12-15 14:28 發表
我面CPKG時,小朋友去過廁所,你放心啦,好好既

作者: porporchi    時間: 11-12-15 14:52

我個小朋友相反, 到而家A-Z, 應該只係識A-E, 我冇咩點去教佢, 不過學校有教, 我就冇咩同佢溫

對我而言, 認得D 字母係好難既事, 暫時唔係太機會同生活上有得連繫, 所以我就放手等佢大一d先跟下

反而顏色方面佢12個月大已經認得一兩隻色, 之後去到唔夠24個月都識哂所有色!
作者: porporchi    時間: 11-12-15 14:57     標題: 回復 43# wishwong 的帖子

thanks for your info. One of the reasons why I may not take LH/CPKG/SC is that I am not preparing my kid to study in an international school/ or a school which runs IB. As for KV, the thing I don;t like is exactly what you said - three Nos. But what I am thinking is it's really hard to teach a kid Chinese/ Maths while it's relatively easier to teach Kids English. I guess KV should have its strength but still, i am looking for a school which is like KV + Net. Perhaps KM is the choice? So I am eagering waiting for the offer of KM and HKPS.

I guess if one can help the kid with English, KV can be a good choice. But I doubt whether there is so much more to do if SC/LH/ CPKG is to be chosen.
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 14:57

(1)Yaumati Catholic Primary School
油蔴地天主教小學教   

(2)Yaumati Catholic Primary School (Hoi Wang Road)
油蔴地天主教小學(海泓道)

2間都是派位/資助的, 另可叩門 !! 但勁的出名爭(賓)頭係第1間呀 ~~ 唔好搞錯 !!!

不過入到未必好, 讀到又未必應付得到 !!
作者: porporchi    時間: 11-12-15 15:01     標題: 回復 52# shirleylee_0514 的帖子

thanks for your info.

我地唔係想小朋友入油天, 只不過剛才講開明我時, 我知道佢地多小朋友入油天, 先law出來傾下, 你講得o岩, 入到勁既學校都未必係好事, 不過唔洗擔心, 我地只係知道咩料law出去討論一下, thanks!
作者: wishwong    時間: 11-12-15 15:01

每個小朋友都有唔同既叻野..
我小朋友雖然識A-Z... 不過唔識順序背..因為我一開始就已經係RANDOM教唔同既字母.. 佢有興趣邊個字就教邊個先....
其實我一開始都冇諗住要教... 係我媽媽成日催我教..
我不勝其煩先教.. 其實我覺得等佢遲D番學先學都唔遲 (BTW,, 我小朋友到下年2月先插N班)...

原帖由 porporchi 於 11-12-15 14:52 發表
我個小朋友相反, 到而家A-Z, 應該只係識A-E, 我冇咩點去教佢, 不過學校有教, 我就冇咩同佢溫

對我而言, 認得D 字母係好難既事, 暫時唔係太機會同生活上有得連繫, 所以我就放手等佢大一d先跟下

反而顏色方面佢12個 ...

作者: porporchi    時間: 11-12-15 15:07

我都覺得啟小英文會好過明我, 基本上冇學卷既學校資源會豐富過有學卷, 所以啟幼英文support好過明我, 我覺得係應該既!

我之前幾個月同我先生傾開 (當時仲未開始有收到offers) 就係如果所有非學卷既學校唔收我小b, 我地就比小b去讀政府學校, 慳番幾3千幾蚊比佢去學咩野都得, 我地好亞q 諗, 去plapgroup 係就係得1個鐘, 但係小班教學, class size 細, 比起學校既老師我地易d 接觸

所以我會建議一d 家長, 如果錢唔係一個大問題, 啟幼緊係好啦, 但唔想比幾千蚊一個月去讀既, 揀有學卷既, 再出去玩下playgroup好過!
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 15:08     標題: 回復 2# porporchi 的帖子

OK~~ YOU'RE WELCOME LA...

最緊要講既野係事實...呢排BK既風氣都唔太好 ! 希望大家可以互相報D真實既料...大家都係人地既阿媽...都係想為子為女好的~~
作者: Cutemom0808    時間: 11-12-15 15:10

Deleted deleted

[ 本帖最後由 Cutemom0808 於 11-12-15 15:56 編輯 ]
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 15:12     標題: 回復 8# wishwong 的帖子

我係CPSK INTERVIEW問大家關於廁所既問題...michelle_lxh 係呢邊覆我....

因我果日去聽講座, 去左禮堂則既廁所...發覺好似全部都係FOR大人OR小學生....我自己係度諗咁高既廁所, 第時阿囡點去呢?? 仔同女係完全不同嘛....
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 15:12     標題: 回復 54# wishwong 的帖子

WISHWONG,你插邊個N班啊?我係今年9月從上海調反香港,所以我冇報N班,但現在都好想上既
講到英文字母,我今次MS面試時,考英文字母仏,我都冇教過,怇地考得有點奇怪
作者: porporchi    時間: 11-12-15 15:21

wishwong

下年先入n? 你b係super small b?

michelle
ms 到我in時佢地已經冇問我英文字母, 反而我好朋既仔去in時, 應該係第一日, 就抽問A-Z, 顏色問到連灰/黑/白都問, 我估係唔係佢地今年開始冇學卷, 所以想d 野深d, 連interview既模式都改變呢!

到我in時已經問好淺既野, 好似小朋友叫咩名, 本書上面有咩公仔(隨手law起一本問, 好輕鬆既), 不過...我in英普班, 老師100%用普通話問, story time都係普通話, 所有指示都係普通話, 最後小b 驚到喊左出來, 我地同ms冇緣了!
作者: wishwong    時間: 11-12-15 15:23

In fact.. I am not the kind of parents who like my son to have many tutorials outside school.  That's why I think CPSK can help in this regard..

If you really like your kid to learn phonics / PTH... while you pick KV,, this means you have to arrange extra class for her/him.

If you don't pursue overseas study, then really don't go to CPS.  I think CPSK is still fine as many of the graduates actually not go up to CPS at the end due to high tuition fee issue.

原帖由 porporchi 於 11-12-15 14:57 發表
thanks for your info. One of the reasons why I may not take LH/CPKG/SC is that I am not preparing my kid to study in an international school/ or a school which runs IB. As for KV, the thing I don;t li ...

作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 15:24     標題: 回復 14# wishwong 的帖子

多謝你既分享....真係要努力下先得...不過我無打算返N班....直接出年開學返K1...依家搵緊有D咩比佢學下玩下...
作者: wishwong    時間: 11-12-15 15:30

讀屋企附近間啟思 (唔係啟小幼).
我諗而家好難搵N班插... 我小朋友係上年一歲未夠去報既... 仲要係下午班OFFER ZAR...
因為通常N班都會俾D 9月已經足兩歲既小朋友讀.. 好似我呢D CASE..學校少賺半年錢....

原帖由 michelle_lxh 於 11-12-15 15:12 發表
WISHWONG,你插邊個N班啊?我係今年9月從上海調反香港,所以我冇報N班,但現在都好想上既
講到英文字母,我今次MS面試時,考英文字母仏,我都冇教過,怇地考得有點奇怪 ...

作者: sosolan0    時間: 11-12-15 15:33

有没有听说过保护儿童会下的幼儿园 好不好?
作者: wishwong    時間: 11-12-15 15:34

我而家其實都有D唔係咁想俾佢番.. 一來係下午校 (亞仔要瞓覺), 二來係冬天,, 驚小朋友會冷親...
如果開學之後佢適時唔到我都會QUIT...
但我唔係FULL TIME MOM,, 冇時間陪佢學野...

原帖由 shirleylee_0514 於 11-12-15 15:24 發表
多謝你既分享....真係要努力下先得...不過我無打算返N班....直接出年開學返K1...依家搵緊有D咩比佢學下玩下...

作者: wishwong    時間: 11-12-15 15:40

我小朋友係12月仔... SUPPOSE可以12月插,, 但2月係下學期開始...12月同1月都有好多假期... 我又唔想亞仔咁凍番學,, 所以等下年2月先開學

MS好深呀... 要考英文字..??
不過O係CPSK.. 個老師拎住一舊印有字母既顏色積木問我個仔咩色.. 我亞仔唔答顏色.. 直接答個字母係咩.. 嚇到個老師... 跟住再連續問咗幾個呀... 好攪笑... o個時我個仔有D答岩.. 有D答錯咗...

原帖由 porporchi 於 11-12-15 15:21 發表
wishwong

下年先入n? 你b係super small b?

michelle
ms 到我in時佢地已經冇問我英文字母, 反而我好朋既仔去in時, 應該係第一日, 就抽問A-Z, 顏色問到連灰/黑/白都問, 我估係唔係佢地今年開始冇學卷, 所以想d 野深d ...

作者: porporchi    時間: 11-12-15 15:41

我小朋友上n 班pm, 時間唔係太好用, 番學頭1個月易小小病! 老師話, 多數sem 2 就會好d, 因為大d, 個抵抗力又多d, 同埋病多幾次, 多左抗體

我覺得冇咩所謂番唔番n班, 但係我唔係housewife, 我o係cam 度見到我小朋友1個人o係屋企對住姐姐/ 我奶奶/ 我媽咪, 冇小朋友同佢玩, 所以想佢入n 班

如果揀左kv, 我唔會因為kv 而同佢出去補咩野了, kv 已經好夠! 我可以教佢英文, PTH 我覺得唔洗急, 我覺得大個d 可以學

揀唔揀kv, 我都一定會同佢出去學野, 因為我小朋友好喜愛唱歌, 同埋講野, 所以我會搵d 可以比佢唱歌既地方佢玩!

wishwong, 你小朋友是kv am/ pm offer? 因為我有既係am offer, 所以都幾心動!
作者: porporchi    時間: 11-12-15 15:45     標題: 回復 66# wishwong 的帖子

如果你既小朋友係12月b, 考到學校已經好叻了! 坦白講, 如果我小朋友係細b, 我真係會直接入啟小

我識得2個好朋友, 2個都係12月b, 佢地2個都係做super 大b o係K1, 即係等多一年, 而結果都係成績好好, 上到去小學中學都好順利

我先生既細佬都係以超大b既身份去讀k1, 由小學開始, 佢就考第1, 去到今日做埋專科醫生, 所以我懷疑小朋友o係細個時自信心大d, 芍 佢日後既成長好有+ve既影響 (我係基於身邊2個朋友+叔仔既經驗而得出既結論, for reference only)

入去kv, 如果係細仔, 真係會難追, 因為d父母個個都會o係屋企教哂佢所有野, 所以去到呢d 名校唔係學校比壓力, 而係身邊既父母有壓力呀!
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 15:48

WISHWONG,係考英文字,個人認爲不合理,英文字就睇你教不教肋。我覺得LH,SC,CPKG以後會受到一條龍小學的衝擊,點解?因爲一條龍到時又有雙語,有NET,又小學BACKUP,你會選邊個? 當然怇地現在剛開始,可能幾年后怇地就好有經驗了

  porporchi,我都希望學校幫我教,我平時都好忙,就係最近尋幼稚園尋得好似日日都係申請,面試,開信箱
作者: porporchi    時間: 11-12-15 15:57     標題: 回復 69# michelle_lxh 的帖子

你最好都係小心d 去comment ms既interview 呀, 我係另外一版講過ms 既問題, 已經比好多朋友不停回應, 所以我係入到來, 見到自己人先安心d 講野乍!

一條龍既kg 而家應該仲未搞雙語搞得好好住, 得TT/MS 有雙語乍, ms好似今年1st 年, 仲係由冇學卷變成有學卷

其實我sc 既offer 唔係英/普, 係英粵am, 所以同lh 既英普pm相比, 好難揀!
作者: wishwong    時間: 11-12-15 16:00

九龍塘既幼稚園,, 我只報CPSK.. 其他我淨係報屋企附近.. 因為係細B.. 一心俾佢做大仔... IN K1都係因為N班o個D未開始有得IN... IN 咗5 間.. 除咗維記WAITING.. 其他都有Offer... 包括 (LH K1 英普 PM, Good Health 康傑 K1 PM, 迦南 PN AM, CREATIVE K1 PM)...

In CPSK一開初只係想睇吓間學校.. 又俾囝囝FEEL吓.. 睇佢鍾唔鍾意.. 心諗下年先再考過... 點知有K1 AM offer,, 攪到好鬼想讀

你講得岩... 我地一心諗住直上CPS 同CSS.. 當然..如果小朋友最後唔鍾意間學校.. 我地都會幫佢轉校.. (保佑佢鍾意)... 第一知小學唔鍾意細仔.. 第二我地唔想小朋友上傳統學校但又唔BUY 國際學校)... 所以IB最適合我地...

你小朋友係大仔?

原帖由 porporchi 於 11-12-15 15:45 發表
如果你既小朋友係12月b, 考到學校已經好叻了! 坦白講, 如果我小朋友係細b, 我真係會直接入啟小

我識得2個好朋友, 2個都係12月b, 佢地2個都係做super 大b o係K1, 即係等多一年, 而結果都係成績好好, 上到去小學中學 ...

[ 本帖最後由 wishwong 於 11-12-15 16:09 編輯 ]
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 16:01

自己覺得一定要有普通話...因為依家大部份小一中文已經用普通話了....既然有得選擇..可以的話梗係幼稚園已經有普啦~~無錯第時大d可以出去學...一星期期學一堂? 公文 ? 不停要自己聽...做paper....點計都係每日都可以浸好啦~~又唔洗額外比$學..唔好講$...起碼唔洗帶來帶去啦~~
作者: wishwong    時間: 11-12-15 16:08

我唔係好明你既問題..
你係指CPSK畢業生上小學有問題??? 定LH/SC

我老公話CPS 話自己係兩文三語小學喎... 咁即係同CPSK一樣喇... 係咪? 其實CPSK係啟思小學附屬既幼稚園.. 咁照道理.. 幼稚園學既野..應該要可以幫到佢地升CPS喇.... right?

原帖由 michelle_lxh 於 11-12-15 15:48 發表
WISHWONG,係考英文字,個人認爲不合理,英文字就睇你教不教肋。我覺得LH,SC,CPKG以後會受到一條龍小學的衝擊,點解?因爲一條龍到時又有雙語,有NET,又小學BACKUP,你會選邊個? 當然怇地現在剛開始,可能幾年后怇地就好有經驗了

  porp ...

作者: porporchi    時間: 11-12-15 16:09     標題: 回復 72# shirleylee_0514 的帖子

我反而咁諗...如果學校只係用英/普, 而小朋友根本屋企冇英/普既環境, 我覺得比佢日日3小時去英/普之後番到屋企冇得用, 成效會好低

如果係學校有普話堂既, 亦有廣東話, 咁就very good! 其實我一年前決心一定要我小朋友入eng+pth既學校, 我同先生講, 唔理有冇名, 最重要係eng+pth, 不過我今年改變想法, 因為普通話唔係咩咁難既野, 但係如果小朋友因為普通話唔好, 而上堂咩都用哂普通話, 罞到屋企又冇普通話既support, 我擔心佢o係學校既學習成效

即係咁, 用英文作為medium of instruction 有佢既好處, 但對於某d 學生, 可能用番中文去學會成效大d, 所以even我係英文老師, 我都唔100% buy用100%英文教學

fyi: kv 有普通話, 不過k2先開始, 啟小就k1就有90mins PTH/ENG了
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 16:12

MS我都有OFFER,但我怕變成試驗品,剛轉路,TT感覺好既,我錯過時間,出年6月打電話我問下

我打算大學讓仔出去讀,不過我希望怇基本功好地,另外,身體好重要既,最好不要病,小時候病多唔好,係醫生講。。。所以我個仔係0109,我冇報N班
作者: porporchi    時間: 11-12-15 16:13

wishwong

我估michelle_lxh 的意思係, 一條龍既學校都開始搞雙語班, 所以到時會吸引力大增, 令到lh/sc/ cpsk有強勁既對手

我都唔想小朋友咁快入國際學校, 但係上司講o個句 "唔好ib呀, 好辛苦" 好鬼入腦呀!

其實我打算係, 小朋友傳統學校讀得唔開心既就出去搵國際/ib學校, 有一間叫ICS既國際學校既德育做得好好, 佢係基督教既, 可以考慮呀!!!
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 16:17     標題: 回復 1# porporchi 的帖子

cpsk 係3樣都有用的 !! 英/普/廣東話...
kv終於都有普通話 ? 不過要問清楚係咪每日都有, 已我所知, 我姨生女今年係york主流畢業的, 過往3年學既都有普通話...但今年去小一...d普通話就真係極普通..好在暑假去惡補...所以每日有同每星期有係唔同的 !
作者: wishwong    時間: 11-12-15 16:20

啟小唔係英普班,, 而係兩文三語班..你知唔知??佢地每日有90MINS ENG & 90MINS PTH+CAN...

我先生係中學老師.. 要教普通話... 無可否認.. PTH已經係大勢... 冇得避.. 但你講得岩... O係學校講完.. O係屋企家長都要同佢講先得...

原帖由 porporchi 於 11-12-15 16:09 發表
我反而咁諗...如果學校只係用英/普, 而小朋友根本屋企冇英/普既環境, 我覺得比佢日日3小時去英/普之後番到屋企冇得用, 成效會好低

如果係學校有普話堂既, 亦有廣東話, 咁就very good! 其實我一年前決心一定要我小朋 ...

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 16:22

講到普通話,你地不要擔心,我最有發言權了,我仔係上海等過好長時間,今次同我反來, porporchi講得對,環境好重要,我仔現在就不大會講廣東話,好丟面

shirleylee_0514,你講小學用普通話?係邊閒小學啊?直資同私立?官立津貼?
作者: wishwong    時間: 11-12-15 16:26

ICS定CIS?? CIS要買幾百萬Debenture先得架喎.....
ICS 上小學要買debenture... $200K...

原帖由 porporchi 於 11-12-15 16:13 發表
wishwong

我估michelle_lxh 的意思係, 一條龍既學校都開始搞雙語班, 所以到時會吸引力大增, 令到lh/sc/ cpsk有強勁既對手

我都唔想小朋友咁快入國際學校, 但係上司講o個句 "唔好ib呀, 好辛苦" 好鬼入腦呀!

其實我 ...

作者: porporchi    時間: 11-12-15 16:30     標題: 回復 80# wishwong 的帖子

ICS 係, 要用19萬幾呀, o岩呀!
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 16:31     標題: 回復 2# michelle_lxh 的帖子

直資同私立?官立津貼?4種都有...根本好多都用普通話上中文, 有d就今年岩岩開始轉, 連去叩門interveiw都好多用普通話去考喇....可能你返來無耐...快d做下search啦~
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 16:32

太貴了,留地錢去美國讀大學,要200万。。。。。
作者: wishwong    時間: 11-12-15 16:34

呢樣野唯有靠老公..
雖然我日日番工都要講... 但真係斎講.... 唔識拼音....
其實唔單止普通話.. 英文都係..

所以我都唔明D家長..小朋友4 個月大就去學四國語言.. 係咪真係得架??

原帖由 michelle_lxh 於 11-12-15 16:22 發表
講到普通話,你地不要擔心,我最有發言權了,我仔係上海等過好長時間,今次同我反來, porporchi講得對,環境好重要,我仔現在就不大會講廣東話,好丟面

shirleylee_0514,你講小學用普通話?係邊閒小學啊?直資同私立?官立津貼? ...

作者: wishwong    時間: 11-12-15 16:36

Yes.. 考小學... 好多已經要英普都要考.. 好誇張.. 讀CPSK.. 某程度都係想避呢D INTERVIEW... 哈哈~~
原帖由 shirleylee_0514 於 11-12-15 16:31 發表
直資同私立?官立津貼?4種都有...根本好多都用普通話上中文, 有d就今年岩岩開始轉, 連去叩門interveiw都好多用普通話去考喇....可能你返來無耐...快d做下search啦~ ...

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 16:37     標題: 回復 82# shirleylee_0514 的帖子

係緊啊,你地講以後會不會小朋友不講廣東話?我係上海,聼人地講,上海以前講上海話既,後面普及PTH,一定要係學校講,後面小朋友就不識講了
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 16:48     標題: 回復 3# wishwong 的帖子

4 個月大就去學四國語言.......呢d真係怪獸家長, 搞掂自己既語言先啦~
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 16:50     標題: 回復 2# michelle_lxh 的帖子

其實上海同香港2個地方都唔同......如一直係香港點會唔識講廣東話...除非無同佢講啦~~所以即使幼稚園同小學有普通係無問題的...唔會唔識講廣東話既.....
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 16:56

shirleylee_0514多謝你既安慰

講到PTH,我有個建議比你的,就睇你地接受不接受,小朋友到明年K1時,交個講PTH既質素好的小朋友一齊玩,好快就會。我仔就係咯例子
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-15 17:06     標題: 回復 1# michelle_lxh 的帖子

其實我屋企,3樣都有同佢講...廣東話同英文阿囡都無咩問題, 不過好搞笑...我地教佢咩叫廣東話加油...麻麻教佢國語加油...我囡就同麻麻講, 係加油(廣東話), 唔係加油(國語)
作者: sosolan0    時間: 11-12-15 17:07     標題: 回復 86# michelle_lxh 的帖子

係啊,我係 上海人,已家的上海小朋友已经不会讲上海话了。而且官方都不许上海小朋友在公众场合讲上海话,激死人。
作者: wishwong    時間: 11-12-15 17:13

好提議~
原帖由 michelle_lxh 於 11-12-15 16:56 發表
shirleylee_0514多謝你既安慰

講到PTH,我有個建議比你的,就睇你地接受不接受,小朋友到明年K1時,交個講PTH既質素好的小朋友一齊玩,好快就會。我仔就係咯例子 ...

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 17:18

原帖由 shirleylee_0514 於 11-12-15 09:06 發表
其實我屋企,3樣都有同佢講...廣東話同英文阿囡都無咩問題, 不過好搞笑...我地教佢咩叫廣東話加油...麻麻教佢國語加油...我囡就同麻麻講, 係加油(廣東話), 唔係加油(國語) ...


搞笑,你麻麻講普通話,環境都好啊,你不要擔心既
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-15 17:20

我剛剛想起個幾日要交LH留位費,有點頭痛。。。
作者: porporchi    時間: 11-12-15 17:21     標題: 回復 94# michelle_lxh 的帖子

會唔會先比, 之後再決定! 決定後就打去放番個位出來!
作者: michelle_lxh    時間: 11-12-16 11:45     標題: 回復 95# porporchi 的帖子

嗯,我屋企附近明我未留位,只得LH,坐校車我不太鈡意,唔知你等睇?
作者: wishwong    時間: 11-12-16 11:50

我LH唔留位喇... 等想讀而WAITING既小朋友有機會..

你如果讀啟小幼唔洗搭校車?

原帖由 michelle_lxh 於 11-12-16 11:45 發表
嗯,我屋企附近明我未留位,只得LH,坐校車我不太鈡意,唔知你等睇?

作者: michelle_lxh    時間: 11-12-16 12:01     標題: 回復 97# wishwong 的帖子

係要搭校車,但我太接受搭校車,一個小朋友早晨起身后,搭車到學校上課,再搭車返來,都好辛苦呃,我住奧運,不知過去幾多時間,你會搬屋嘛?
作者: shirleylee_0514    時間: 11-12-16 12:05     標題: 回復 1# michelle_lxh 的帖子

我都是住大角咀....你會讀CPSK嗎? 我見有D住TKO, 上校車時間都是大約8:20, 所以我地九龍, 應該可以唔會太早吧 !
作者: wishwong    時間: 11-12-16 13:03

我地要8:15上車。如果係奧運站,應該30分鐘內可以。如果我搬,都冇錢搬去九龍塘。喺九龍已經好好。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5